Forum

Topic: YLOD PORBLEEM kan het permanent worden. Opgelost???

Anoniem's avatar

Hey mensen,
Ik heb het probleem YLOD als je mijn oudere topic had gezien: ‘Ps3 start niet meer het schakeld zich zelf uit! Help me plzz!!!! Alvast bedankt.’ dan is dit de rest er van….

Nou ik hoor vab vele mensen dat je het kan maken enzo maar ik sprak met een playstation reparaties man en hij zij dat het na 2 weken wee stuk gaat dus het heeft geen nut maar kloot dat????? Ik hoor niemand dat zeggen. Dus mijn vraag is kan dit permanent worden opgelost.?????

Reactie of pm

GETxMONEY

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Twee weken is overdreven, maar het KAN terugkomen. Permanente oplossing: koop een nieuwe, dat is de enige echt permanente oplossing.

  2. 10 XP
    Ps3x's avatar

    Twee weken is overdreven, maar het KAN terugkomen. Permanente oplossing: koop een nieuwe, dat is de enige echt permanente oplossing.

    Ik wil mn data niet kwijt weetje en viral biet mijn gta 5 online account

  3. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik wil mn data niet kwijt weetje en viral biet mijn gta 5 online account

    save game op een usb zetten en je online account staat op een sever aan e psn verbonden dus je kan gewoon een nieuwe ps3 kopen . wel het beste een reball is wel een lange termijn oplossing maar geen garantie op jaren . dus je kan beter een super slim kopen heeft veel minder tot geen last van YLODs verbruikt minder stroom dus genereert ook minder warmte dus minder kan op een YLOD

  4. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ik las ergens ooit eens een bericht van iemand die een ps3 had die niet meer werkte, weet niet meer wat de reden was) dat hij na 3 jaar toch een nieuwe Ps3 kreeg toegestuurd, dat zullen ze niet bij iedereen doen, maar weet uit eigen ervaring dat sony een goede service heeft, en wel eens heel verrassend kan zijn met een oplossing, de kans zal misschien niet heel groot zijn maar
    niet geschoten is altijd mis,
    (en kan wel eens handig zijn om alvorens eens met de consumenten gids, mij is de naam even ontschoten, omdaar eens na te lezen wat je rechten zijn,
    weet dat met garantie hun een deugdelijk product moeten leveren, en dat zelfs na een garantie periode je nog recht hebt op een goed product, dus even alvorens de rechten lezen dan na sony bellen, is het proberen waard,
    dan hoor ik wel van je hoe de uitkomst is, en wens je geluk 🙂

  5. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    ik las ergens ooit eens een bericht van iemand die een ps3 had die niet meer werkte, weet niet meer wat de reden was) dat hij na 3 jaar toch een nieuwe Ps3 kreeg toegestuurd, dat zullen ze niet bij iedereen doen, maar weet uit eigen ervaring dat sony een goede service heeft, en wel eens heel verrassend kan zijn met een oplossing, de kans zal misschien niet heel groot zijn maar
    niet geschoten is altijd mis,
    (en kan wel eens handig zijn om alvorens eens met de consumenten gids, mij is de naam even ontschoten, omdaar eens na te lezen wat je rechten zijn,
    weet dat met garantie hun een deugdelijk product moeten leveren, en dat zelfs na een garantie periode je nog recht hebt op een goed product, dus even alvorens de rechten lezen dan na sony bellen, is het proberen waard,
    dan hoor ik wel van je hoe de uitkomst is, en wens je geluk 🙂

    denk dat je beter dit kan doen omdat het bij heel veel ps3 is gebeurt misschien stuurt sony je dan wel een nieuwe op

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    denk dat je beter dit kan doen omdat het bij heel veel ps3 is gebeurt misschien stuurt sony je dan wel een nieuwe op

    Zeker bij de fat maar als dat ding al 6jaar is dan maak je weinig kans op een Gratis reparatie of vervanging , proberen kan natuurlijk altijd ,

  7. 191 XP
    F1veteran's avatar

    of je kan altijd je hardeschijf er uit halen en in je nieuwe ps3 stoppen zo behoud je nog alle data of je kan ook een backup maken maar dan moet je wel een hardeschijf hebben met fat 32

  8. 10 XP
    Ps3x's avatar

    dank jullie allemaal!

    save game op een usb zetten en je online account staat op een sever aan e psn verbonden dus je kan gewoon een nieuwe ps3 kopen . wel het beste een reball is wel een lange termijn oplossing maar geen garantie op jaren . dus je kan beter een super slim kopen heeft veel minder tot geen last van YLODs verbruikt minder stroom dus genereert ook minder warmte dus minder kan op een YLOD

    Gaat moeilijk he als dat ding niet aan gaat. xDD

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    dank jullie allemaal!

    Gaat moeilijk he als dat ding niet aan gaat. xDD

    Gaat wel HDD aan je pc koppelen en je save-games op een stick zetten 😉

    of je kan altijd je hardeschijf er uit halen en in je nieuwe ps3 stoppen zo behoud je nog alle data of je kan ook een backup maken maar dan moet je wel een hardeschijf hebben met fat 32

    Gaat niet werken je Ps3 schrijft er toch iets op de schijf dat die hem herkend als zijn schijf .

  10. 10 XP
    Ps3x's avatar

    Gaat wel HDD aan je pc koppelen en je save-games op een stick zetten 😉

    Gaat niet werken je Ps3 schrijft er toch iets op de schijf dat die hem herkend als zijn schijf .

    er staat toch data op mijn schijf? dan kan ik de schijf gerbuiken en de data kopieeren

  11. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    er staat toch data op mijn schijf? dan kan ik de schijf gerbuiken en de data kopieeren

    Ja maar een HDD wisselen gaat niet werken , dus je zult je data eraf moeten hallen via je Pc. zonder dat je geen ps plus ben dan had je nu je data online staan. dan was het een kwestie van downlauden en klaar ben je ,

  12. 2 XP
    darknidja's avatar

    Ja maar een HDD wisselen gaat niet werken , dus je zult je data eraf moeten hallen via je Pc. zonder dat je geen ps plus ben dan had je nu je data online staan. dan was het een kwestie van downlauden en klaar ben je ,

    Dit gaat dus niet zo makkelijk omdat alles op de HDD versleuteld is.
    Dit is dus ook de reden waarom je je HDD niet zomaar in een andere ps3 kan stoppen.