Topic: GTA online op PS4 en PS3

11 maart 2015om 15:02

Hallo iedereen,

Weet iemand of het mogelijk is om je online account zowel op de PS4 te hebben als op Ps3? Zodat ik met vrienden die geen ps4 hebben toch online kan spelen maar dan wel met me eigen account die ik nu ook heb en standaard gebruik!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Gr Dylan

2 reacties

1. User  avatar
    1758 XP

Wat bedoel je precies? Als jij zelf ook een Ps3 hebt dan kan dat als dat is wat je bedoelt.
    Je moet dan een account aanmaken op socialclub.rockstargames.com en daarna ergens in-game dat selecteren. Kijk op youtube voor tutorials over hoe je dat kan doen.
    Werkt zowel van Ps3 naar Ps4 als andersom.

Crossplay werkt niet.

0
  2. User  avatar
    2442 XP

[quote]Hallo iedereen,

Weet iemand of het mogelijk is om je online account zowel op de PS4 te hebben als op Ps3? Zodat ik met vrienden die geen ps4 hebben toch online kan spelen maar dan wel met me eigen account die ik nu ook heb en standaard gebruik!

Ik hoop dat iemand mij kan helpen
    Gr Dylan[/quote]

Volgens mij kan dat alleen als je van PS3 je profiel/personage hebt omgezet naar je PS4. Je PS3 personage blijft dan namelijk gewoon bestaan, maar alle level voortgang die je op de PS4 hebt gedaan staat natuurlijk wel los. Dus als je personage level 20 was toen je die omzette naar de PS4 en je PS4 personage is level 100 ondertussen. Dan loopt je PS3 personage nog wel 80 levels achter.

0