Iemand die deze game heeft liggen en wil verkopen?
Topic: [GEZ] Dragon Age Inquisition (PS4)
11 maart 2015om 20:25
Iemand die deze game heeft liggen en wil verkopen?
[quote]Iemand die deze game heeft liggen en wil verkopen of ruilen?
Ik heb zelf Far Cry 4 in de aanbieding ter ruil. Anders hoor ik graag wat je er voor wilt hebben.[/quote]
Hoeveel wil je er maximaal aan geven ?
ik heb dragon age wel voor je, ik wil hem ruilen tegen gta of the order
@Stook024 heeft een PM.
@G-vrus, in principe heb ik 30 euro in gedachten, maar ruilen heeft mijn voorkeur.
Hier ook een dragon age te ruil of te koop!
Ben je geïnteresseerd in Far Cry 4, Killbilspier?
[quote]@Stook024 heeft een PM.
@G-vrus, in principe heb ik 30 euro in gedachten, maar ruilen heeft mijn voorkeur.[/quote]
Voor 35 euro incl verzending wil ik het wel verkopen.
[quote]Voor 35 euro incl verzending wil ik het wel verkopen.[/quote]
Ik wacht even kort af, anders neem ik contact met je op en ga ik akkoord met je prijs, gegeven dat de game in goede staat is. Deal?
[quote]Ik wacht even kort af, anders neem ik contact met je op en ga ik akkoord met je prijs, gegeven dat de game in goede staat is. Deal?[/quote]
Ja de cd is in goede staat ,dan hoor ik het wel
Tijdje afwezig geweest, maar nog steeds op zoek.
[quote]Tijdje afwezig geweest, maar nog steeds op zoek.[/quote]
PM 🙂
Deal gemaakt, kan gesloten worden.