Topic: [GEZ] Dragon Age Inquisition (PS4)

11 maart 2015om 20:25

Iemand die deze game heeft liggen en wil verkopen?

11 reacties

  1. User  avatar
    307 XP

    [quote]Iemand die deze game heeft liggen en wil verkopen of ruilen?

    Ik heb zelf Far Cry 4 in de aanbieding ter ruil. Anders hoor ik graag wat je er voor wilt hebben.[/quote]

    Hoeveel wil je er maximaal aan geven ?

    0
  2. User  avatar
    85 XP

    ik heb dragon age wel voor je, ik wil hem ruilen tegen gta of the order

    0
  3. User  avatar
    1464 XP

    @Stook024 heeft een PM.

    @G-vrus, in principe heb ik 30 euro in gedachten, maar ruilen heeft mijn voorkeur.

    0
  4. User  avatar
    303 XP

    Hier ook een dragon age te ruil of te koop!

    0
  5. User  avatar
    1464 XP

    Ben je geïnteresseerd in Far Cry 4, Killbilspier?

    0
  6. User  avatar
    307 XP

    [quote]@Stook024 heeft een PM.

    @G-vrus, in principe heb ik 30 euro in gedachten, maar ruilen heeft mijn voorkeur.[/quote]

    Voor 35 euro incl verzending wil ik het wel verkopen.

    0
  7. User  avatar
    1464 XP

    [quote]Voor 35 euro incl verzending wil ik het wel verkopen.[/quote]

    Ik wacht even kort af, anders neem ik contact met je op en ga ik akkoord met je prijs, gegeven dat de game in goede staat is. Deal?

    0
  8. User  avatar
    307 XP

    [quote]Ik wacht even kort af, anders neem ik contact met je op en ga ik akkoord met je prijs, gegeven dat de game in goede staat is. Deal?[/quote]

    Ja de cd is in goede staat ,dan hoor ik het wel

    0
  9. User  avatar
    1464 XP

    Tijdje afwezig geweest, maar nog steeds op zoek.

    0
  10. User  avatar
    83 XP

    [quote]Tijdje afwezig geweest, maar nog steeds op zoek.[/quote]
    PM 🙂

    0
  11. User  avatar
    1464 XP

    Deal gemaakt, kan gesloten worden.

    0