Topic: mp4 film via usb stick afspelen

13 maart 2015om 13:47

Hoi

Weet iemand of dit (al) mogelijk is op de PS4 ? Op de PS3 heb ik geen problemen, usb erin, naar video gaan en driehoekje duwen (alles weergeven) en kijken maar.

Of zou dit lukken met de nieuwe geplande update ?
groetjes

Frenzy

8 reacties

1. User  avatar
    854 XP

[quote]Hoi

Weet iemand of dit (al) mogelijk is op de PS4 ? Op de PS3 heb ik geen problemen, usb erin, naar video gaan en driehoekje duwen (alles weergeven) en kijken maar.

Of zou dit lukken met de nieuwe geplande update ?
    groetjes

Frenzy[/quote]

nee is nog niet mogelijk

0
  2. User  avatar
    1783 XP

Wilde laatst een gebrande blu ray film kijken, werkte ook niet

0
  3. User  avatar
    47 XP

godver ! Zouden ze toch beter eens oplossen…

0
  4. User  avatar
    1100 XP

Nee hoor,gewoon een mediaspeler kopen.En mp4 filmpjes bekijken op je tv? Te slechte kwaliteit.

0
  5. User  avatar
    9970 XP

[quote]Nee hoor,gewoon een mediaspeler kopen.En mp4 filmpjes bekijken op je tv? Te slechte kwaliteit.[/quote]

Als je een smart tv hebt, heb je tegenwoordig al geen mediaspeler meer nodig. En je kan dan altijd nog een Chromecast kopen voor 30 euro, of een Raspberry Pi (met XBMC) voor iets meer.
    Moet je wel gelijk geven wat Mp4 betreft 😉

0
  6. User  avatar
    9074 XP

[quote]Wilde laatst een gebrande blu ray film kijken, werkte ook niet[/quote]

Dat zal de reden wel zijn dat ze die opties eruit halen of laten kan me er wat bij voorstellen.

0
  7. User  avatar
    1783 XP

[quote]Dat zal de reden wel zijn dat ze die opties eruit halen of laten kan me er wat bij voorstellen.[/quote]

Klopt, anders kun je via een manier gebrande games spelen. Ik snap het ook wel hoor. Hang vaak m’n laptop aan mn tv. Heerlijk icm Popcorn time

0
  8. User  avatar
    4247 XP

ik vind het een enorme stap terug. ik heb zo achterlijk veel films gekeken via mijn ps3 dat ik me niet voor kan stellen hoe ik me zonder die functie gered zou hebben. ik heb nu een pc via hdmi op diezelfde tv aangesloten maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat kan. of het nou geldgebrek is of een hdmi poorten gebrek (wat zomaar kan als je ook xbox platforms hebt) bovendien vind ik het ook gewoon een stom idee dat ze er allemaal kleine dingetjes uithalen om die later weer toe te voegen via updates. die shizzle bestond al op de ps3 dus waarom hebben ze dat weggelaten ? qua rekenkracht moet de ps4 het zeker aan kunnen.

0