ik heb gemerkt dat in de comment secties van de nieuwsitems die over gta5 gaan, dat mensen het er veel over hebben dat ze geen goede partners kunnen vinden voor de heists en dat het wachten te lang duurt. dus dacht ik dat het wel een goed idee was om daar een soort van gecentraliseerde database voor te maken. dus als je partners/maatjes (of hoe je het dan ook wil noemen) zoekt om de heists mee te doen post je psn id dan hier. ik waarschuw wel (voor alle zekerheid) dat ik niet weet of je dan geen spam gaat krijgen in je psn inbox (of erger) dus als je twijfelt of het eng vind zet dan bijv hier neer dat je wel intresse hebt en dan kunnen mensen je een priveberichtje sturen. dan loop je ook geen risico op rare taferelen. of in ieder geval minder. ik stel wel effe wat basisregels op:
1. vermeld op welk platform je zit.
2. vanaf hoe laat en tot hoe laat je kan en welke dagen van de week je kan.
3. of je een headset hebt.
ik hoop dat dit topic mensen helpt co-op partners te vinden voor de heists
en veel geluk en plezier toegewenst!!!!!!!!!!!
p.s. echt keihard on topic blijven. geen gezeur over dat je (misschien) teleurgesteld bent in de heists ofzo. dit topic bestaat echt puur alleen om
co-op partners te vinden!!!!!!!

Dju-Dju ps4
alexryanpato2012 PS4 ..ben de hele week beschikbaar behalfve vrijdag avond.
nrm01
ps4
elke dag
Azukow ps4
Bijna elke middag / avond online.
Nu online op PS4 kansloze om heists te spelen met Nederlandstalige mensen. Het liefst ook met mensen waarmee je leuk kan lullen over diverse dingen en 25 jaar of ouder zijn. Of stel ik nu te veel eisen 😉
recsto op PS4, bijna dagelijks online
SoesYGunner voor GTA heists PS4
bijna elke avond beschikbaar met hs.
[quote]SoesYGunner voor GTA heists of iemand die een fifa koning wilt verslaan PS4
bijna elke avond beschikbaar en HS is beschikbaar[/quote]
alleen voor gta heists!!!!!!!!!!!!!! kan een mod die fifa shizzle effe verwijderen ?
[quote]alleen voor gta heists!!!!!!!!!!!!!! kan een mod die fifa shizzle effe verwijderen ?[/quote]
wat een huilebalk ben je ook
[quote]wat een huilebalk ben je ook[/quote]
’t is dat je op ps4 speelt. Anders had ik je graag wat skills bijgeleerd.
[quote]wat een huilebalk ben je ook[/quote]
ik vind het vrij ironisch dat iemand die zichzelf zo goed vind in een voetbalspelletje mij een huilebalk noemt.
gezien die sport (voetbal) er bekend om staat dat er mensen zonder reden meteen gaan liggen en piepen als er een andere speler ze aanraakt. bovendien is een huilebalk iemand die betaalt word om naar begrafenissen te komen en daar professioneel te gaan zitten huilen.
daar lijkt wat ik deed het niet eens in jouw ogen op.
Ik speel op de ps4
Psn: raies-rxh
Ik ben bijna dagelijks online in de avond rond 20:30u en in het weekend vaak ook in de middag
Ik heb een headset die prima werkt en er is geen geschreeuw ofzo in mijn omgevin.
Hey,
Ik en een vriend van mij zoeken ook nog mensen die graag met ons Heist zouden willen spelen. Ik hoop dat jullie ook geïnteresseerd zijn in de setups want we hebben al verscheidene mensen gehad die er opeens mee stopte en wij door te kort aan spelers niet verder konden.
Ons enige voorwaarde is dat je op een serieuze manier met ons wilt spelen want wij willen graag de elite challenges halen.
Ik hoop dat jullie hier in geïnteresseerd zijn. Zoja stuur maar een vriendschapverzoek naar de psnid hieronder. 😀
Psnid: Actie94
Met vriendelijke groet,
Dylan Beerepoot
[quote]Nu online op PS4 kansloze om heists te spelen met Nederlandstalige mensen. Het liefst ook met mensen waarmee je leuk kan lullen over diverse dingen en 25 jaar of ouder zijn. Of stel ik nu te veel eisen ;)[/quote]
ik ben veel ouder dan 25 en speel graag gtav heists maar kan geen partners vinden gisteren 27-3-15 noggespeeld prison break laatste minuten spring uit het vliegtuig paracuut open en ik sla tepletter op de rotsen mijn naam is MAARTEN58 PS4 GEEN HEADSET BEN RANK 164.VAN AVOND ROND 11 UUR WEER ONLINE BEDANKT VOEG MIJN TOE AUB
Ps4
maarten58 rank 165
vanmiddag nog iemand geholpen met prisonbreak heists finale en gehaald.
Nu wil ik het zelf ook halen .v avond rond 11 uur online ik zoek partners voor prison break heists
alvast bedankt.
PS4
Bijna elke dag
Heb een headset
Elke dag deze vakantie!
PS4: x-KINGOFDUTY-x
NL-3rR0r-NL
Ps4
(Goed met heli’s en vliegtuigen)
S’avonds bijna altijd