Hoi ,
Zoals de titel al zegt. Gaat bij mij fifa 2015 even 2 sec haperen bij elke spelhervatting zoals de corners en de aftrap bijvoorbeeld.
Voor de rest loopt het spel gewoon soepel.
Het is dus niet echt een ramp maar ik irriteer me er toch wel een beetje aan :p
Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt en of het op te lossen is.
Alvast bedankt voor het lezen en evt reactie 🙂
Gr Mischa

[quote]Hoi ,
Zoals de titel al zegt. Gaat bij mij fifa 2015 even 2 sec haperen bij elke spelhervatting zoals de corners en de aftrap bijvoorbeeld.
Voor de rest loopt het spel gewoon soepel.
Het is dus niet echt een ramp maar ik irriteer me er toch wel een beetje aan :p
Ik hoop dat iemand weet hoe dit komt en of het op te lossen is.
Alvast bedankt voor het lezen en evt reactie 🙂
Gr Mischa[/quote]
Probeer je beeld instellingen van je tv is te veranderen. Heeft mij toen ook geholpen