Hallo allemaal,
Ik ben zins vorige week klaar met het uitspelen van Dying Light en ben nu bezig met de laatste trophies. Aangezien niemand in mijn vriendenlijst het spel heb hoop ik dat er hier mensen zijn die mij graag willen helpen met deze trophies.
Als je interesse hebt stuur dan even een vriendschap verzoek naar:
psnid: Actie94
Mvg,
Dylan Beerepoot

[quote]Hallo allemaal,
Ik ben zins vorige week klaar met het uitspelen van Dying Light en ben nu bezig met de laatste trophies. Aangezien niemand in mijn vriendenlijst het spel heb hoop ik dat er hier mensen zijn die mij graag willen helpen met deze trophies.
Als je interesse hebt stuur dan even een vriendschap verzoek naar:
psnid: Actie94
Mvg,
Dylan Beerepoot[/quote]
Hi,
ik moet die trophies ook nog halen, ik voeg je wel toe en anders moet je mij even toevoegen Ninodz9
wanneer zou je kunnen?
[quote]Hi,
ik moet die trophies ook nog halen, ik voeg je wel toe en anders moet je mij even toevoegen Ninodz9
wanneer zou je kunnen?[/quote]
Ik ben altijd vrijdag middag/avond online en zaterdag en zondag alleen in de avond.