Topic: PS4 Automatische (game) updates.

23 maart 2015om 12:26

Kan iemand mij vertellen hoe dit werkt? Nou ja, ik weet hoe het werkt… Je geeft bij systeem instellingen aan dat game patches automatisch gedownload mogen worden. Bij energie instellingen kun je aangeven dat de PS4 dit ook in rust modus mag doen.

So far so good, zou je zeggen.
Nou valt mij de laatste paar weken op, dat als ik een game speel die ik langere tijd +/- 2/3 maanden niet gespeeld heb, ik deze als nog handmatig moet updaten. Weet iemand hier of er alleen patches gedownload worden voor recentelijk gespeelde games, of dat er ergens anders iets mis gaat/ aangepast moet worden?

4 reacties

1. User  avatar
    18 XP

Dit gebeurt geloof ik alleen bij de laatste 10 spellen die je gespeeld hebt…

0
  2. User  avatar
    159 XP

je moet je PS4 primair maken. 🙂

Kan zo uit m’n hoofd gezegd niet weten waar het precies is. Maar dat hielp zodat ik weer automatische game updates kon krijgen.

0
  3. User  avatar
    149 XP

[quote]Dit gebeurt geloof ik alleen bij de laatste 10 spellen die je gespeeld hebt…[/quote]
    Ahh, oké. Dit zal het waarschijnlijk zijn. Kan dit echter nergens terug vinden, iemand die dit kan bevestigen?

[quote]je moet je PS4 primair maken. 🙂
    Kan zo uit m’n hoofd gezegd niet weten waar het precies is. Maar dat hielp zodat ik weer automatische game updates kon krijgen.[/quote]
    Nope, heb er maar een en heb deze als primaire systeem ingesteld.

0
  4. User  avatar
    18 XP

Ik meen me te herinneren dat ik dat ergens gelezen heb in het begin… ik zal het eens nakijken voor je…

0