zoals de titel al zegt.
ik doe em weg omdat ik em toch niet meer speel.
vraagprijs is 25 euro maar kan over gepraat worden.
marktplaats link zodat je me kan smsen, bellen of whatsappen.
[url]http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/games-sony-playstation-4/m912206761-the-last-of-us-remastered-ps4.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller[/url]
ik heb vandaag veel op marktplaats gezeten voor gta5 op de ps4 en ik wil je effe en complimentje geven voor je nette advertentie.
ik wou dat de advertenties vandaag zo duidelijk waren!!!!! kudos!!!!!!!
bedankt (Y)
En Johnny is vertrouwbare verkoper, poos geleden farcry 4 gekocht dus gun hem die 25e :p
kan een slotje op