Topic: [Gez] DmC Definitive Edition

24 maart 2015om 14:39

Hallo!

Ik zit eigenlijk op de Devil May Cry 4 remake te wachten, maar als iemand deze toevallig uitgespeeld heeft wil ik die ook wel voor een zacht prijsje overnemen. Ik vind de nieuwprijs net te veel eigenlijk!

3 reacties

1. User  avatar
    138 XP

[quote]Hallo!

Ik zit eigenlijk op de Devil May Cry 4 remake te wachten, maar als iemand deze toevallig uitgespeeld heeft wil ik die ook wel voor een zacht prijsje overnemen. Ik vind de nieuwprijs net te veel eigenlijk![/quote]

is al voor 30 euro nieuw te krijgen..

ik ga hem ook binnenkort aanschaffen, heb DmC nooit eerder gespeeld.

0
  2. User  avatar
    352 XP

Weet ik en als het me te lang duurt zal ik hem ook zeker aanschaffen alsnog :p

Maar dit is niet een game met veel replay waarde dus mensen zullen hem uiteindelijk toch vrij snel wegdoen. Misschien is er al iemand klaar mee, dan kan ik hem goedkoper oppikken. Ben nog druk met evil within en daarna the order dus ik heb voorlopig ook nog geen haast. Niet geschoten is atijd mis!

DmC gaat je niet teleurstellen. Devil May Cry 4 vind ik nog wat beter. Beide spellen bij mijn neef uitgespeeld. De ps2 DmC’s heb ik hier ook liggen. Ben echt fan geworden van de serie. In mijn ogen nogal ondergewaardeerd t.o.v. God of War.

0
  3. User  avatar
    138 XP

[quote]Weet ik en als het me te lang duurt zal ik hem ook zeker aanschaffen alsnog :p

Maar dit is niet een game met veel replay waarde dus mensen zullen hem uiteindelijk toch vrij snel wegdoen. Misschien is er al iemand klaar mee, dan kan ik hem goedkoper oppikken. Ben nog druk met evil within en daarna the order dus ik heb voorlopig ook nog geen haast. Niet geschoten is atijd mis!

DmC gaat je niet teleurstellen. Devil May Cry 4 vind ik nog wat beter. Beide spellen bij mijn neef uitgespeeld. De ps2 DmC’s heb ik hier ook liggen. Ben echt fan geworden van de serie. In mijn ogen nogal ondergewaardeerd t.o.v. God of War.[/quote]

ik had eerlijk gezegd nog nooit gehoord van devil may cry, maar na een paar trailers en reviews lijkt het me best wel een gave game! ben niet zo van monsters enzo maar dat vechten ziet er wel erg goed en soepeltjes uit! =’)

0