Ola Señoritas!
Eerst wou ik kwijt dat ik vanmiddag richting de mediamarkt gaat om mijn Bloodborne copy te bemachtigen 🙂 En hopelijk net zoveel uurtjes erin te pompen als Ds 1 en 2
(Demon souls wat minder door veranderingen in prive sfeer en daardoor te weinig tijd).
Maar goed.. Ik zit met een “Angst” Doordat ik de laatste maand eigenlijk veel hype hype om Bloodborne zag ontstaan en veel berichten gelezen had van mensen die alle voorgaande delen niet gespeeld hadden, maar zich nu wel lekker hebben laten maken door alle beelden en news (logisch natuurlijk). Nu kan dat heel mooi zijn en gaat From met hun style van ontwikkelen veel nieuwkomers blij maken en een grotere fanbase ontwikkelen!!!! Sony ook weer blij.
Wat is jou angst dan Redrum83…. Nou dat zal ik je vertellen. Ik ben bang dat al die nieuwkomers voor een negatieve boost gaan zorgen en dat 90% Afhaakt of net doet of hij het zo geweldig vond, maar puntje bij paaltje geen volgend game van From gaat kopen(te moeilijk of te vaag verhaal)… Maar Sony denkt knaken en zal From misschien onder druk zetten om snel een vervolg of iets nieuws te ontwikkelen en of zijn style van meedogenloos game dan steeds meer te laten vieren om toch maar dat brede publiek aan te boren…
Ik hoop persoonlijk dat From gewoon een groot fanbase gaat krijgen ala blizzard (Minder van die miepers) en gewoon beest blijft.. Maarja tijd zal het leren!
Wie kan mijn angst doen wegnemen of juist doen versterken :p

[quote]Ola Señoritas!
Eerst wou ik kwijt dat ik vanmiddag richting de mediamarkt gaat om mijn Bloodborne copy te bemachtigen 🙂 En hopelijk net zoveel uurtjes erin te pompen als Ds 1 en 2
(Demon souls wat minder door veranderingen in prive sfeer en daardoor te weinig tijd).
Maar goed.. Ik zit met een “Angst” Doordat ik de laatste maand eigenlijk veel hype hype om Bloodborne zag ontstaan en veel berichten gelezen had van mensen die alle voorgaande delen niet gespeeld hadden, maar zich nu wel lekker hebben laten maken door alle beelden en news (logisch natuurlijk). Nu kan dat heel mooi zijn en gaat From met hun style van ontwikkelen veel nieuwkomers blij maken en een grotere fanbase ontwikkelen!!!! Sony ook weer blij.
Wat is jou angst dan Redrum83…. Nou dat zal ik je vertellen. Ik ben bang dat al die nieuwkomers voor een negatieve boost gaan zorgen en dat 90% Afhaakt of net doet of hij het zo geweldig vond, maar puntje bij paaltje geen volgend game van From gaat kopen(te moeilijk of te vaag verhaal)… Maar Sony denkt knaken en zal From misschien onder druk zetten om snel een vervolg of iets nieuws te ontwikkelen en of zijn style van meedogenloos game dan steeds meer te laten vieren om toch maar dat brede publiek aan te boren…
Ik hoop persoonlijk dat From gewoon een groot fanbase gaat krijgen ala blizzard (Minder van die miepers) en gewoon beest blijft.. Maarja tijd zal het leren!
Wie kan mijn angst doen wegnemen of juist doen versterken :p[/quote]
Ik denk dat die angst al verstreken is bij een groot deel van de mensen. Als dit gun eerste deel zou zijn, zou het een ander verhaal wezen. Iedereen weet dat de soul reeks erg moeilijk is, en de speler ronduit afstraft. Dat zal met dit deel niet anders zijn. En vergeet niet dat ze al een flinke fanbase hebben, de echte fans kopen deze games ook blind. Ben je dat niet, dan is dat je eigen schuld.
Ik denk dat Sony wel aan dieper marktonderzoek doet en niet puur op de verkoop en reviewcijfers keuzes maakt. Maar ik begrijp je angst. Ik heb de vorige delen niet gespeeld en haal Bloodborne vandaag ook maar eens op. Geen idee of het mijn ding is, maar als ik alle positieve verhalen hoor wil ik de game toch wel graag eens testen. Hopelijk breek ik niet huilend de CD in tweeën na een dag spelen. :p
Tja! zo is Resident Evil enz ook verpest, ik mag hopen dat dit niet gebeurd bij de zogenoemde Souls games.
Ik heb vannacht The Order 1886 uit gespeeld 100%, vandaag ga ik Blood Born kopen.
[quote]Tja! zo is Resident Evil enz ook verpest, ik mag hopen dat dit niet gebeurd bij de zogenoemde Souls games.
Ik heb vannacht The Order 1886 uit gespeeld 100%, vandaag ga ik Blood Born kopen.[/quote]
Have fun ermee en ik hoop dat ik je kan invade hahaha of jij mij :p
Hou je in iedergeval in de gaten :). Btw als je eens een coop wil doen pm me op de ps4. Zal veel in de avonden en nachten spelen.
[quote]Ik denk dat Sony wel aan dieper marktonderzoek doet en niet puur op de verkoop en reviewcijfers keuzes maakt. Maar ik begrijp je angst. Ik heb de vorige delen niet gespeeld en haal Bloodborne vandaag ook maar eens op. Geen idee of het mijn ding is, maar als ik alle positieve verhalen hoor wil ik de game toch wel graag eens testen. Hopelijk breek ik niet huilend de CD in tweeën na een dag spelen. :p[/quote]
Hahaha zal meevallen. Gewoon geduld hebben en niet goed is opnieuw haha. .. From games hebben de neiging je toch niet los te willen laten!!
Geniet ervan en ik ben een beetje jaloers op je aangezien dit je eerste ervaring gaat zijn met een From game!!!!
is bloodborne een vervolg op demons souls dan ?
speelt het zich in hetzelfde universum af ofzo ?
[quote]is bloodborne een vervolg op demons souls dan ?
speelt het zich in hetzelfde universum af ofzo ?[/quote]
Geen vervolg het is een nieuwe game van From. Het heeft alleen veel kenmerken van Dark souls en demon souls. Soort mix in een ander universum 🙂