Topic: (te koop) The Order 1886

25 maart 2015om 11:36

Hierbij verkoop ik The Order 1886.
CD bevat geen krassen en werkt 100%.

The Order 1886
€ 30,00
http://link.marktplaats.nl/m912702395

4 reacties

  1. User  avatar
    4247 XP

    ik heb de game snel platinum gehaald. maar ik moet zeggen dat de game oogstrelend is. echt ontiegelijk mooi.
    en de weerwolven zijn ongelooflijk badass. coole wapens ook. het cover systeem werkt lekker. ik heb me er zeker mee vermaakt.
    dus als mensen van een beetje steampunk achtige dingen houden is dit een aanrader!!!!!!!

    0
  2. User  avatar
    84 XP

    25 incl. Verzenden geboden!

    0
  3. User  avatar
    4682 XP

    [quote]25 incl. Verzenden geboden![/quote]

    30 euro exclusief en niet minder.

    0
  4. User  avatar
    4682 XP

    Game is verkocht.

    0