ik heb vandaag (technisch gezien gister als je beseft dat het na 12uur snachts is) gta 5 voor de ps4 gekocht. ik heb erg veel ervaring met dit spel, maar er valt mij iets op. ik kon in gta als ik op iemand auto aimde naar het volgende doel switchen zonder de richtknop los te laten. op de ps4 kan dat niet meer.
ik kan prima auto aimen, maar als ik iemand neerknal dan moet ik de richtknop loslaten en dan pas kan ik weer auto aimen. ik snap dit niet en ik vraag me af of ik iets fout doe. in het menu schijn ik ook niet mijn aim mode te kunnen veranderen. ik kan die optie (aim control ofzo) in mijn options menu niet selecteren omdat het donkergrijs is. ik snap het niet. ik hoop toch echt dat het te veranderen valt anders vind ik dit wel heel zonde.
Topic: gta 5 auto-aim probleem.
26 maart 2015om 04:45

[quote]ik heb vandaag (technisch gezien gister als je beseft dat het na 12uur snachts is) gta 5 voor de ps4 gekocht. ik heb erg veel ervaring met dit spel, maar er valt mij iets op. ik kon in gta als ik op iemand auto aimde naar het volgende doel switchen zonder de richtknop los te laten. op de ps4 kan dat niet meer.
ik kan prima auto aimen, maar als ik iemand neerknal dan moet ik de richtknop loslaten en dan pas kan ik weer auto aimen. ik snap dit niet en ik vraag me af of ik iets fout doe. in het menu schijn ik ook niet mijn aim mode te kunnen veranderen. ik kan die optie (aim control ofzo) in mijn options menu niet selecteren omdat het donkergrijs is. ik snap het niet. ik hoop toch echt dat het te veranderen valt anders vind ik dit wel heel zonde.[/quote]
Ik heb hetzelfde.. Ben er zelf ook nog niet achter hoe dit te fixen is. Maar het went uiteindelijk wel. Ik moet wel zeggen dat ik de autoaim in de PS3 versie missies soms wel erg makkelijk maakte.
Ik heb dit ook, ik speel vaak samen met iemand dit dit wel kan zonder settings aangepast te hebben.
Ga eerst naar single player en pas daar je controls aan, keer vervolgens terug naar online mode en je hebt je controls aangepast. Online heeft aparte lobbies voor auto-aim en free-aim. Vandaar kan je je aim niet tijdens de sessie wijzigen, anders gaan mensen naar free-aim lobbies om vervolgens stiekem auto-aim aan te zetten. Zet de auto-aim of ‘Traditional GTA’ en start dan GTA Online, je hebt dan de volledige aim waar je kan switchen van character.
[quote]Ik heb hetzelfde.. Ben er zelf ook nog niet achter hoe dit te fixen is. Maar het went uiteindelijk wel. Ik moet wel zeggen dat ik de autoaim in de PS3 versie missies soms wel erg makkelijk maakte.[/quote]
je kan het in single player aanpassen. dan geld het ook in de multiplayer
[quote]Ik heb dit ook, ik speel vaak samen met iemand dit dit wel kan zonder settings aangepast te hebben.[/quote]
je kan het in single player aanpassen. dan geld het ook in de multiplayer
[quote]Ga eerst naar single player en pas daar je controls aan, keer vervolgens terug naar online mode en je hebt je controls aangepast. Online heeft aparte lobbies voor auto-aim en free-aim. Vandaar kan je je aim niet tijdens de sessie wijzigen, anders gaan mensen naar free-aim lobbies om vervolgens stiekem auto-aim aan te zetten. Zet de auto-aim of ‘Traditional GTA’ en start dan GTA Online, je hebt dan de volledige aim waar je kan switchen van character.[/quote]
bedankt maar ik wist het al lol. had misschien effe dit topic mogen updaten.