Wie wil samen met mij de factiemissie bezienswaardigheden spelen in the crew?
Deze missie duurt wel rond de 4 uur (heb ik gehoord)
Ook zijn er nog een aantal andere MP trofeeën die ik nog moet.
Misschien kunnen we samen missies halen?
Toevoegen op psn mag! Hiska_22

Ik wil wel mee doen moet ze ook nog behalen.
Ik werk alleen vanaf 15.30 tot 22.00
Oke prima! Ik heb zelf ook erg onregelmatige werktijden, ivm werk in de horeca, maar je mag me wel toevoegen!
Ga je het echt doen ja? :p
[quote]Ga je het echt doen ja? :p[/quote]
Ja denk het wel haha… Heb net in m’n eentje factiemissie van een uur gedaan… En die kon ik af en toe ff pauzeren… Wordt een zware dobber denk ik..
En dan die 100.000 RP… Hoe kun je die ooit in de vrede krijgen… Die factiemissie van n uur leverde 1600 RP op… Pfiewwww
sterkte…
[quote]sterkte…[/quote]
Dank je…! 🙂