Topic: Bloodborne – Eerste indruk, eerste baas! Wat is jullie eerste indruk?

26 maart 2015om 17:57

Bloodborne is uit, en ik ben excited en gefrustreerd tegelijkertijd xD Waarom? Omdat From Software dat uit mij haalt! Grrr (gromde hij met een lach)! Hoe zijn jullie eerste ervaringen met Bloodborne? Ik ben benieuwd!

19 reacties

1. User  avatar
    1464 XP

Bloodborne is de eerste game die ik speel van From Software. Gisteren heb ik zo’n anderhalf a twee uur gespeeld. Dit is wel even andere koek dan de gemiddelde game die ik speel, sodeju. Ik ben in stad, heb geen flauw idee waar ik heen moet, de eerste semi-boss (die met dikke bijl in zo’n zijstraatje) heeft me al 6 keer gedood en ik heb geen bloedbuisjes meer. Te gek dit, ik wil de game volledig uitspelen zonder walkthrough want dit is echt een uitdaging.

De laadtijden zijn wel vervelend trouwens.

Ik zal na het weekend even een update schrijven. Hopelijk heb ik dan de eerste semi-boss dood ;).

0
  2. User  avatar
    3330 XP

Het is een heerlijke game en zeer uitdagend waar ik wel behoefte aan heb. Meeste games tegenwoordig kan je met twee vingers in je neus spelen. Die eindbazen zijn wel echt heel lastig en kom er langs trial en error voorbij. Alleen dat vrienden joinen en andere mensen joinen met behulp van die bel, vind ik een beetje vaag.

Is er geen andere manier om gewoon rechtstreeks te joinen?

0
  3. User  avatar
    544 XP

Je kan elkaar niet rechtstreeks joinen. From Software wil het je natuurlijk niet te makkelijk maken πŸ˜‰

Hoe het precies werkt:

[b]Hoe kan ik een game hosten?
    [/b]Nadat je je eerste Boss bent tegen gekomen ([u]of je het overleeft of niet maakt niet uit[/u]) dan krijg je een Beckoning Bell. Op dat moment kan je de Beckoning Bell rinkelen en staat je game open als host. Let wel: dit kan alleen in gebieden waar co-op toegestaan is én je mag de boss niet gedood hebben. Als je de Boss al verslagen hebt, dan kan je geen host zijn. Zodra je host bent, krijg je een icoon te zien links boven. Onder je character zie je steeds een gloed, dat wil zeggen dat je opent bent voor connecties. Het kost steeds één Insight punt om de bel te activeren. Ga je dood of verlaat je de game: dan ben je je punt kwijt en moet je de Beckoning Bell opnieuw activeren voor weer één Insight punt. Dat is hoe je host bent, nu leg ik uit hoe je een ander kan joinen.

[b]Hoe kan ik iemand joinen?
    [/b]Wanneer je 10 Insight punten hebt verschijnt een nieuwe Messengers fontein. Deze zit op de heuvel naast (eigenlijk voor) het huis. Dus precies boven de gebruikelijke Messengers fontein voor items etc. Daar kan je een Small Resonating Bell en een Sinister Resonating Bell ([i]hier meer over onderaan[/i]) kopen. Het kost één Insight punt om het aan te schaffen, gebruik ervan is, in tegenstelling tot de Beckoning Bell, gratis en onbeperkt. Wanneer jij de Small Resonating Bell activeert, dan zoekt jouw game constant naar mensen die bij jou in de buurt zitten. Als je met een vriend wil spelen, dan kan je daarvoor een password instellen. Als je dezelfde password instelt én bij elkaar in de buurt bent, dan wordt je aan elkaar gematched. Heb je geen password ingesteld, dan wordt je gematched met random mensen die bij jou in de buurt zijn. Let wel: je kan alleen gematched worden met mensen waarbij het level verschil ongeveer 10 is, is het level verschil te groot dan wordt je niet gematched. Is jouw vriend 20 levels hoger dan jij, dan kan je dus niet samen spelen tot het level verschil kleiner is.

[b]Hoe en waar kan ik Insight punten krijgen?
    [/b]Insight punten kan je op meerdere manieren verdienen.
    Elke keer als je een Boss voor het eerst tegen komt, krijg je één Insight punt.
    Elke keer als je een Boss verslaat, krijg je drie Insight punten.
    Wanneer je iemand joint (dus Small Resonating Bell) en helpt de baas te verslaan, dan krijg jij één Insight punt.
    Je kan items vinden genaamd ‘Madman’s Knowledge’, door deze te gebruiken krijg je ook per item een Insight punt.
    Wanneer je wat verder bent in de game, dan kan je de Chalice Dungeon’s starten. Dit zijn de rechter tombstones. Elk Dungeon heeft drie Bosses. Per Boss krijg je één Insight punt door deze te verslaan. Dus je kan per Chalice Dungeon drie Insight punten krijgen.

[b]En de Sinister Resonating Bell?
    [/b]Wanneer jij de Beckoning Bell geactiveerd hebt, sta je open voor andere mensen. Mensen die de Small Resonating Bell gebruiken kunnen jou joinen om je te helpen. Echter, wanneer iemand de Sinister Resonating Bell gebruikt, dan valt deze persoon jouw game binnen als Hunter. Hij zal dus op jou jagen, je moet hem dus verslaan. Dit is dus het PvP gedeelte. Met de Beckoning Bell kan je dus geholpen worden door anderen, of juist opgejaagd worden.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is πŸ™‚

0
  4. User  avatar
    449 XP

[quote]Bloodborne is de eerste game die ik speel van From Software. Gisteren heb ik zo’n anderhalf a twee uur gespeeld. Dit is wel even andere koek dan de gemiddelde game die ik speel, sodeju. Ik ben in stad, heb geen flauw idee waar ik heen moet, de eerste semi-boss (die met dikke bijl in zo’n zijstraatje) heeft me al 6 keer gedood en ik heb geen bloedbuisjes meer. Te gek dit, ik wil de game volledig uitspelen zonder walkthrough want dit is echt een uitdaging.

De laadtijden zijn wel vervelend trouwens.

Ik zal na het weekend even een update schrijven. Hopelijk heb ik dan de eerste semi-boss dood ;).[/quote]

Ik ben heelll erg benieuwd naar je update xD Wel gaaf dat deze ervaring je niet afschrikt, bij sommige mensen doet het dat, zo vaak doodgaan in een game. Die zijn teveel gewend dat hun handje word vastgehouden xD Je moet trouwens de andere kant op xD Naast dat zijstraatje is een ijzeren hek die je openmaken, die andere kant moet je op. Helemaal uitlopen πŸ˜‰ En van die semi-boss krijg je 3 Blood Vials, so keep tryinggg! Hahaha

[quote]Het is een heerlijke game en zeer uitdagend waar ik wel behoefte aan heb. Meeste games tegenwoordig kan je met twee vingers in je neus spelen. Die eindbazen zijn wel echt heel lastig en kom er langs trial en error voorbij. Alleen dat vrienden joinen en andere mensen joinen met behulp van die bel, vind ik een beetje vaag.

Is er geen andere manier om gewoon rechtstreeks te joinen?[/quote]

Vind ik ook, helemaal mee eens met wat je zegt πŸ˜› En iemand hieronder heeft bijzonder uitgebreid antwoord gegeven op je vraag! πŸ˜›

[quote]Je kan elkaar niet rechtstreeks joinen. From Software wil het je natuurlijk niet te makkelijk maken πŸ˜‰

Hoe het precies werkt:

[/b]Nadat je je eerste Boss bent tegen gekomen ([u]of je het overleeft of niet maakt niet uit[/u]) dan krijg je een Beckoning Bell. Op dat moment kan je de Beckoning Bell rinkelen en staat je game open als host. Let wel: dit kan alleen in gebieden waar co-op toegestaan is én je mag de boss niet gedood hebben. Als je de Boss al verslagen hebt, dan kan je geen host zijn. Zodra je host bent, krijg je een icoon te zien links boven. Onder je character zie je steeds een gloed, dat wil zeggen dat je opent bent voor connecties. Het kost steeds één Insight punt om de bel te activeren. Ga je dood of verlaat je de game: dan ben je je punt kwijt en moet je de Beckoning Bell opnieuw activeren voor weer één Insight punt. Dat is hoe je host bent, nu leg ik uit hoe je een ander kan joinen.

[/b]Wanneer je 10 Insight punten hebt verschijnt een nieuwe Messengers fontein. Deze zit op de heuvel naast (eigenlijk voor) het huis. Dus precies boven de gebruikelijke Messengers fontein voor items etc. Daar kan je een Small Resonating Bell en een Sinister Resonating Bell ([i]hier meer over onderaan[/i]) kopen. Het kost één Insight punt om het aan te schaffen, gebruik ervan is, in tegenstelling tot de Beckoning Bell, gratis en onbeperkt. Wanneer jij de Small Resonating Bell activeert, dan zoekt jouw game constant naar mensen die bij jou in de buurt zitten. Als je met een vriend wil spelen, dan kan je daarvoor een password instellen. Als je dezelfde password instelt én bij elkaar in de buurt bent, dan wordt je aan elkaar gematched. Heb je geen password ingesteld, dan wordt je gematched met random mensen die bij jou in de buurt zijn. Let wel: je kan alleen gematched worden met mensen waarbij het level verschil ongeveer 10 is, is het level verschil te groot dan wordt je niet gematched. Is jouw vriend 20 levels hoger dan jij, dan kan je dus niet samen spelen tot het level verschil kleiner is.

Wanneer je iemand joint (dus Small Resonating Bell) en helpt de baas te verslaan, dan krijg jij één Insight punt.
    Je kan items vinden genaamd ‘Madman’s Knowledge’, door deze te gebruiken krijg je ook per item een Insight punt.
    Wanneer je wat verder bent in de game, dan kan je de Chalice Dungeon’s starten. Dit zijn de rechter tombstones. Elk Dungeon heeft drie Bosses. Per Boss krijg je één Insight punt door deze te verslaan. Dus je kan per Chalice Dungeon drie Insight punten krijgen.

[/b]Wanneer jij de Beckoning Bell geactiveerd hebt, sta je open voor andere mensen. Mensen die de Small Resonating Bell gebruiken kunnen jou joinen om je te helpen. Echter, wanneer iemand de Sinister Resonating Bell gebruikt, dan valt deze persoon jouw game binnen als Hunter. Hij zal dus op jou jagen, je moet hem dus verslaan. Dit is dus het PvP gedeelte. Met de Beckoning Bell kan je dus geholpen worden door anderen, of juist opgejaagd worden.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is :)[/quote]

Heey, dit is echt goeie info man! Thanks! Heb je dit helemaal zelf geschreven? Kudos dan hoor hahaha, ik kan de info ook goed gebruiken! Ben je zelf al ver? πŸ˜›

0
  5. User  avatar
    544 XP

[quote]Ik ben heelll erg benieuwd naar je update xD Wel gaaf dat deze ervaring je niet afschrikt, bij sommige mensen doet het dat, zo vaak doodgaan in een game. Die zijn teveel gewend dat hun handje word vastgehouden xD Je moet trouwens de andere kant op xD Naast dat zijstraatje is een ijzeren hek die je openmaken, die andere kant moet je op. Helemaal uitlopen πŸ˜‰ En van die semi-boss krijg je 3 Blood Vials, so keep tryinggg! Hahaha

Vind ik ook, helemaal mee eens met wat je zegt πŸ˜› En iemand hieronder heeft bijzonder uitgebreid antwoord gegeven op je vraag! πŸ˜›

Heey, dit is echt goeie info man! Thanks! Heb je dit helemaal zelf geschreven? Kudos dan hoor hahaha, ik kan de info ook goed gebruiken! Ben je zelf al ver? :P[/quote]

Haha, ja helemaal zelf geschreven, zat nog vers in het geheugen, dus een kwestie van opschrijven πŸ™‚

Ik ben nu level 72. Levelen gaat echt hard, als je niet vaak dood gaat Γ©n je Blood Echoes weer op weet te rapen als je wel dood gaat. Ben de laatste 10 uurtjes ongeveer 25 levels omhoog gegaan. Levelen gaat vanaf nu wel wat langzamer gezien ik 30K+ nodig heb per level, wat dus per level ook weer door stijgt. Ik heb ook best veel dingen uitgevogeld in de game (hoe je wapens het beste kan upgraden, wat alle waardes en letters betekenen (strength, arcane etc) en heb inmiddels 6 bosses verslagen. Vandaag zat ik de hele tijd vast, heb niks anders gedaan dan oude gebieden compleet uitkammen, wat ervoor zorgde dat ik erg veel Blood Echoes kreeg, Uiteindelijk erachter gekomen hoe ik verder kon, inmiddels ook via een sidequest de 4e wereld in gegooid. Een aardig stuk explored en een nieuw consumable gevonden (unlimited use, gebruikt kogels) Daarna weer terug gegaan naar de 1e wereld en achter gekomen hoe ik verder kon.

Eén ding is in ieder geval zeker: er is niet één weg :p Ik ben van halverwege 1e wereld, geteleporteerd in de 3e wereld, om vervolgens terug te gaan naar de 1e wereld en een afgedwaald een weg te vinden naar de 2e wereld. Daarna liep ik vast en ging ik weer een heel stuk verder in de 1e wereld, waar ik uiteindelijk ook vast liep. Ging ik maar door naar de 3e wereld, om een boss tegen te komen, wat aansloot op de 1e wereld (volg je het nog??). Liep daar weer lang vast, uiteindelijk vond ik een sidequest in de 1e wereld wat mij dus in de 4e wereld teleporteerde. Vervolgens wéér naar de 1e wereld gegaan en EINDELIJK verder gekomen. Belandde daarna in de 2e wereld, maar dan een ander gedeelte dan ik eerder al was.

Juist ja, toffe game πŸ˜€

Wat ik bedoel met je kΓ‘n snel levelen, maar het kan ook zo zijn dat je 10 uur lang speelt en uiteindelijk 0 levels omhoog gaat: Een vriend en ik hebben vandaag precies even lang gespeeld. Hij ging van level 26 naar level 31. Ik ging van level 48 naar level 72. Kwestie van erg voorzichtig spelen, altijd terug gaan voor je Blood Echoes indien je dood gaat en je Blood Echoes enkel gebruiken voor het levelen van je character en upgraden van je wapens. Blood Vials en QuickSilver Bullets kan je in overvloed vinden door gewoon enemies steeds te killen en opnieuw te starten.

0
  6. User  avatar
    4682 XP

Mij eerste indruk is: ik wil nu een schild en dat pistool kan me gestolen worden want ik wil magie enz hebben zoals in de souls games πŸ™‚

Ik kan soms moeilijk dat bloedplasje met m’n punten terug vinden.
    Wat betekent dat oogje rechts boven in beeld..? er stond eerst een 1 bij en nu een 0.
    Ik hoop echt dat hun volgende game weer een Souls game wordt.

0
  7. User  avatar
    9970 XP

[quote]Mij eerste indruk is: ik wil nu een schild en dat pistool kan me gestolen worden want ik wil magie enz hebben zoals in de souls games πŸ™‚

Wat betekent dat oogje rechts boven in beeld..? er stond eerst een 1 bij en nu een 0.
    Ik hoop echt dat hun volgende game weer een Souls game wordt.[/quote]

Dat oogje is insight, die heb je dus nodig om de beckoning bell te gebruiken. Senor El Tigre had er een goeie uitleg over πŸ™‚

[quote]Je kan elkaar niet rechtstreeks joinen. From Software wil het je natuurlijk niet te makkelijk maken πŸ˜‰

Hoe het precies werkt:

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is :)[/quote]

Vraagje voor je, als je iemand wilt joinen, bv een vriend, en je hebt beide hetzelfde wachtwoord ingesteld. Moet de ene dan de beckoning bell gebruiken en de ander small resonating bell? Ik kreeg het niet voor elkaar dat een maat mij kan joinen, ook al staan we op dezelfde plek.
    We zien wel beide de rippels op de grond, en hebben beide ook insight

0
  8. User  avatar
    157 XP

Bloodborne is ook mijn eerste titel van From Software (heb Demon’s Souls wel eens kort gespeeld, maar dat telt niet mee). Kan merken dat ik me nooit hebt verdiept in de Souls games. Paar uur bezig en ben nog niet eens aangekomen bij de eerste bossfight. Ik word hard aangepakt door twee van die weerwolven. Maar ik heb begrepen dat je juist op zoek moet naar andere routes en shortcuts.

Vanmiddag nog maar eens proberen! Kan de volgende stap al voorspellen. Eindelijk kom ik aan bij de eerste bossfight, om dan weer genadeloos onderuit te gaan πŸ˜‰ Tot nu toe kan ik de frustratie nog aan. Benieuwd voor hoe lang…

0
  9. User  avatar
    449 XP

[quote]Haha, ja helemaal zelf geschreven, zat nog vers in het geheugen, dus een kwestie van opschrijven πŸ™‚

Ik ben nu level 72. Levelen gaat echt hard, als je niet vaak dood gaat Γ©n je Blood Echoes weer op weet te rapen als je wel dood gaat. Ben de laatste 10 uurtjes ongeveer 25 levels omhoog gegaan. Levelen gaat vanaf nu wel wat langzamer gezien ik 30K+ nodig heb per level, wat dus per level ook weer door stijgt. Ik heb ook best veel dingen uitgevogeld in de game (hoe je wapens het beste kan upgraden, wat alle waardes en letters betekenen (strength, arcane etc) en heb inmiddels 6 bosses verslagen. Vandaag zat ik de hele tijd vast, heb niks anders gedaan dan oude gebieden compleet uitkammen, wat ervoor zorgde dat ik erg veel Blood Echoes kreeg, Uiteindelijk erachter gekomen hoe ik verder kon, inmiddels ook via een sidequest de 4e wereld in gegooid. Een aardig stuk explored en een nieuw consumable gevonden (unlimited use, gebruikt kogels) Daarna weer terug gegaan naar de 1e wereld en achter gekomen hoe ik verder kon.

Eén ding is in ieder geval zeker: er is niet één weg :p Ik ben van halverwege 1e wereld, geteleporteerd in de 3e wereld, om vervolgens terug te gaan naar de 1e wereld en een afgedwaald een weg te vinden naar de 2e wereld. Daarna liep ik vast en ging ik weer een heel stuk verder in de 1e wereld, waar ik uiteindelijk ook vast liep. Ging ik maar door naar de 3e wereld, om een boss tegen te komen, wat aansloot op de 1e wereld (volg je het nog??). Liep daar weer lang vast, uiteindelijk vond ik een sidequest in de 1e wereld wat mij dus in de 4e wereld teleporteerde. Vervolgens wéér naar de 1e wereld gegaan en EINDELIJK verder gekomen. Belandde daarna in de 2e wereld, maar dan een ander gedeelte dan ik eerder al was.

Juist ja, toffe game πŸ˜€

Wat ik bedoel met je kΓ‘n snel levelen, maar het kan ook zo zijn dat je 10 uur lang speelt en uiteindelijk 0 levels omhoog gaat: Een vriend en ik hebben vandaag precies even lang gespeeld. Hij ging van level 26 naar level 31. Ik ging van level 48 naar level 72. Kwestie van erg voorzichtig spelen, altijd terug gaan voor je Blood Echoes indien je dood gaat en je Blood Echoes enkel gebruiken voor het levelen van je character en upgraden van je wapens. Blood Vials en QuickSilver Bullets kan je in overvloed vinden door gewoon enemies steeds te killen en opnieuw te starten.[/quote]

Damn, je bent al ver xD En je bent best goed, zo te horen hahaha. Ik wist nog niet eens dat er meerdere werelden zijn! Wel goeie tips weer, over hoe je je Blood Echoes het best kan gebruiken, thanks!

[quote]Mij eerste indruk is: ik wil nu een schild en dat pistool kan me gestolen worden want ik wil magie enz hebben zoals in de souls games πŸ™‚

Ik hoop echt dat hun volgende game weer een Souls game wordt.[/quote]

Ik vind dat pistool idee juist wel gaaf xD Dat je niks kan blocken maar gwn alles moet ontwijken. Volgens mij heb je later wel iets van magie trouwens, aan de “Arcane” stat in je status te zien ;P

[quote]Bloodborne is ook mijn eerste titel van From Software (heb Demon’s Souls wel eens kort gespeeld, maar dat telt niet mee). Kan merken dat ik me nooit hebt verdiept in de Souls games. Paar uur bezig en ben nog niet eens aangekomen bij de eerste bossfight. Ik word hard aangepakt door twee van die weerwolven. Maar ik heb begrepen dat je juist op zoek moet naar andere routes en shortcuts.

Vanmiddag nog maar eens proberen! Kan de volgende stap al voorspellen. Eindelijk kom ik aan bij de eerste bossfight, om dan weer genadeloos onderuit te gaan πŸ˜‰ Tot nu toe kan ik de frustratie nog aan. Benieuwd voor hoe lang…[/quote]

Hahaha, ik ook een keer door die weerwolven. Of twee. Of drie xD Succes met de frustratie! Hahaha

0
  10. User  avatar
    4682 XP

(Ik vind dat pistool idee juist wel gaaf xD Dat je niks kan blocken maar gwn alles moet ontwijken. Volgens mij heb je later wel iets van magie trouwens, aan de “Arcane” stat in je status te zien)

Er zijn wel schilden in de game. Ook jammer dat ik m’n wapen niet met twee handen kan vast houden. Ben nog niet ver in de game en nog maar level 18, maar tot nu toe ben ik een beetje teleurgesteld in de game, hopelijk veranderd dat na mate ik de game beter begrijp en vordert. Misschien zit ik met me gedachten nog te veel bij de geweldige Souls games.

Ook wel grappig dat zo’n grote reus ook gewoon een ladder kan beklimmen πŸ™‚ had ik niet verwacht.

0
  11. User  avatar
    157 XP

Hoe zit het eigenlijk precies met levelen dan? Ben nog helemaal niet ver, maar kan ook nergens vinden welk level mijn personage is? Of kijk ik niet goed?

0
  12. User  avatar
    1947 XP

Dik spel is wel bruter dan darksouls reeks. vooral de tekort aan lampen hahahaha god.. nu hoop je dat je een shortcut tegen komt.
    Ik ben nu level 15 en geniet ervan! heb wel spijt van mij keuze( cane) wat een kut wapen… heb nu die kirkhamer(enige wapen die ik kan kopen) gekocht moet nog 1 lvl omhoog en kan hem dan gebruiken…

Ik mis aan de ene kant de miracles en magie en shield en weight problemen. maar aan de andere kant ook helemaal niet! want dit is nu weer een lekker verse ervaring en als er misschien weer een darksouls vervolg komt. Wat ik ook echt hoop, dan kan je weer lekker genieten van de magie en miracle sferen.
    jammer alleen dat ik niet net zoveel tijd heb als toen met de souls reeks.. Kleine warrior in huis vraagt alle aandacht haha. Mja geniet nu wel extra van de momenten dat ik wel kan game..

Morgen naar een maatje en dan samen knallen hopelijk kunnen we elkaar joinen. Moet alleen nog die small bell hebben.. btw als je die heb en je kan mensen joinen zonder dat het je een insight kost.. dan zal ik sprongen maken in mijn levels.. πŸ™‚ boss farmen ftw

[quote](Ik vind dat pistool idee juist wel gaaf xD Dat je niks kan blocken maar gwn alles moet ontwijken. Volgens mij heb je later wel iets van magie trouwens, aan de “Arcane” stat in je status te zien)

Er zijn wel schilden in de game. Ook jammer dat ik m’n wapen niet met twee handen kan vast houden. Ben nog niet ver in de game en nog maar level 18, maar tot nu toe ben ik een beetje teleurgesteld in de game, hopelijk veranderd dat na mate ik de game beter begrijp en vordert. Misschien zit ik met me gedachten nog te veel bij de geweldige Souls games.

Ook wel grappig dat zo’n grote reus ook gewoon een ladder kan beklimmen πŸ™‚ had ik niet verwacht.[/quote]

Dark souls los laten en niet bij stil staan, moest ik ook doen en dan waardeer je deze game echt wel.. πŸ™‚

0
  13. User  avatar
    4682 XP

Dark souls los laten en niet bij stil staan, moest ik ook doen en dan waardeer je deze game echt wel.. πŸ™‚

Ik heb dat wapen wat op het hoesje staat en heb er nog een soort van zaagzwaard gevonden, ben level 21 en ben 2 bazen tegen gekomen maar nog niet verslaan na 1 poging.

0
  14. User  avatar
    157 XP

[quote]Hoe zit het eigenlijk precies met levelen dan? Ben nog helemaal niet ver, maar kan ook nergens vinden welk level mijn personage is? Of kijk ik niet goed?[/quote]

Ben er al achter inmiddels!

[quote]

Hahaha, ik ook een keer door die weerwolven. Of twee. Of drie xD Succes met de frustratie! Hahaha[/quote]

Het is me verrassend genoeg in een keer gelukt! Die weerwolven passen blijkbaar niet door deuren… Daarna meteen door naar Cleric Beast en die ook meteen verslagen. Volgens mij begin ik het allemaal wat door te krijgen πŸ˜‰

0
  15. User  avatar
    1947 XP

[quote]

Ik heb dat wapen wat op het hoesje staat en heb er nog een soort van zaagzwaard gevonden, ben level 21 en ben 2 bazen tegen gekomen maar nog niet verslaan na 1 poging.[/quote]

Ha ok ok. jah ik ook 2 bazen tegen gekomen en wel verslagen. Loop nu met die kirkhammer en bevalt me wel. ben nu level 22. Heb 2 x nu ook die smal bell gebruikt en mensen geholpen met het verslaan van die clerk boss. πŸ™‚

Dik spel haha

0
  16. User  avatar
    4682 XP

[quote]Ha ok ok. jah ik ook 2 bazen tegen gekomen en wel verslagen. Loop nu met die kirkhammer en bevalt me wel. ben nu level 22. Heb 2 x nu ook die smal bell gebruikt en mensen geholpen met het verslaan van die clerk boss. πŸ™‚

Dik spel haha[/quote]

Met level 22 is het te simpel om de eerste boss te verslaan, het was gewoon heel dichtbij staan en maar blijven hakken, ben maar 1 keer geraakt. Die ander kwam ik onverwachts tegen 30% van zijn leven er af, jammer genoeg kwam ik vast te staan.

Helpen kan ik nog niet wil eerst 10 van die Insight punten verzamelen om die schaal te activeren. Jammer dat je je punten verliest als je die bel gebruikt.
    Heb ook een dure sleutel gekocht, maar kan hem nog niet gebruiken. πŸ™

0
  17. User  avatar
    1947 XP

[quote]Met level 22 is het te simpel om de eerste boss te verslaan, het was gewoon heel dichtbij staan en maar blijven hakken, ben maar 1 keer geraakt. Die ander kwam ik onverwachts tegen 30% van zijn leven er af, jammer genoeg kwam ik vast te staan.

Helpen kan ik nog niet wil eerst 10 van die Insight punten verzamelen om die schaal te activeren. Jammer dat je je punten verliest als je die bel gebruikt.
    Heb ook een dure sleutel gekocht, maar kan hem nog niet gebruiken. :([/quote]

hahaha ja dat is wel jammer.. maar elke keer als je iemand anders helpt een boss te verslaan krijg je 1 insight dus tja je moet er voor werken πŸ™‚ Ben zelf benieuwd hoe die covenants gaan zijn. En ach je heb die sleutel tenminste alvast :p zal best voor iets belangrijks zijn haha.

Ik ben nog geen 1 secret tegen gekomen.. Dark souls 2 zat ik echt eerste 10 a 15 uur tegen alle hoekjes en muren te rammen. .. tot ik er achter kwam dat het bij ds2 x drukken is πŸ™‚

0
  18. User  avatar
    4682 XP

[quote]hahaha ja dat is wel jammer.. maar elke keer als je iemand anders helpt een boss te verslaan krijg je 1 insight dus tja je moet er voor werken πŸ™‚ Ben zelf benieuwd hoe die covenants gaan zijn. En ach je heb die sleutel tenminste alvast :p zal best voor iets belangrijks zijn haha.

Ik ben nog geen 1 secret tegen gekomen.. Dark souls 2 zat ik echt eerste 10 a 15 uur tegen alle hoekjes en muren te rammen. .. tot ik er achter kwam dat het bij ds2 x drukken is :)[/quote]

Bij Father Gascoigne kom ik totaal niet veder, anders dan dat ik op youtube bij anderen zie.. gaat hij bij mij vaak tekeer als een geflipte gek zodat ik vaak m’n levensbalk niet kan aanvullen ,muziekdoos gebruiken helpt mij ook niet echt. Eerste keer toe ik hem tegen kwam leek het makkelijker om hem te verslaan en was toen level 17 nu 24. Ik wil 10 insight punten hebben om die bel te kunnen kopen.. maar heb er nog maar 5+2 meer kan ik er niet krijgen of kopen op dit moment. Ik vind het achterlijk dat bellen 1 insight punt kost.

Update: verslagen met 2 andere spelers. Ik dacht dat ik alle 10 punten kwijt was als ik die schaal activeert… niet dus je houdt alle punten, maar de schaal gaat wel weer uit als je minder dat 10 hebt. In het gedeelte na die baas liggen ze ook overal voor het oprapen.

0
  19. User  avatar
    1947 XP

[quote]Bij Father Gascoigne kom ik totaal niet veder, anders dan dat ik op youtube bij anderen zie.. gaat hij bij mij vaak tekeer als een geflipte gek zodat ik vaak m’n levensbalk niet kan aanvullen ,muziekdoos gebruiken helpt mij ook niet echt. Eerste keer toe ik hem tegen kwam leek het makkelijker om hem te verslaan en was toen level 17 nu 24. Ik wil 10 insight punten hebben om die bel te kunnen kopen.. maar heb er nog maar 5+2 meer kan ik er niet krijgen of kopen op dit moment. Ik vind het achterlijk dat bellen 1 insight punt kost.

Update: verslagen met 2 andere spelers. Ik dacht dat ik alle 10 punten kwijt was als ik die schaal activeert… niet dus je houdt alle punten, maar de schaal gaat wel weer uit als je minder dat 10 hebt. In het gedeelte na die baas liggen ze ook overal voor het oprapen.[/quote]

Ja insight hoef je maar 1x op 10 echt te hebben om in het begin alle bellen te kopen (vind ik) Heb gister die father cascoigne outfit voor 6 insight gekocht πŸ™‚
    gister bij een maat geweest en coop gedaan, was goed te doen alleen het connecten ging niet altijd even snel. We hebben ook die gif boss vermoord.. Die was ook wel goed pittig, zeker in fase 3!
    Werd zelfs vermoord door een dude met een grote bloederige zak en die nam me mee naar een gevangenis? waren goed sterk dus gerend voor me leven en bij een elektrische boss gekomen en die was te pittig dus die is voor later πŸ™‚ Ohw en een dude gekilled op een toren die als een of ander wachter me bijna overal kon knallen in het level waar je liep met ze minigun. Samen met me maat gekilled die was ook echt schnell en pittig.

En alvast sry dat ik niet namen van bosses of gebieden altijd weet hahaha.
    gebruik nog geen fextralife voor info πŸ™‚ pas newgame + dat ik ga kijken naar dingen wat ik heb gemist πŸ˜€ geheimen/wapens/gear etc.Dus tot die tijd zitten al die plekken naamloos in mijn hoofd :p

Maar al om al een productieve aaf gister πŸ™‚ vandaag als ik tijd heb het gebied cathedral ward uitkammen..

0