Heyy mensen, wat vonden jullie van de Dutch Comic Con? Ik heb een filmpje gemaakt over wat er allemaal te zien is, en wat je er kan doen.
Ik moet zeggen dat ik deze beurs veel leuker vond dan First Look, wat jullie?
Heyy mensen, wat vonden jullie van de Dutch Comic Con? Ik heb een filmpje gemaakt over wat er allemaal te zien is, en wat je er kan doen.
Ik moet zeggen dat ik deze beurs veel leuker vond dan First Look, wat jullie?
michien een tip voor de volgende video. gebruik minder tekst in de video. ik stoorde me er aan.
[quote]http://www.youtube.com/watch?v=NtZaV3SeHh8
Heyy mensen, wat vonden jullie van de Dutch Comic Con? Ik heb een filmpje gemaakt over wat er allemaal te zien is, en wat je er kan doen.
Ik moet zeggen dat ik deze beurs veel leuker vond dan First Look, wat jullie?[/quote]
Jammer dat ik niet geweest ben volgend jaar even checken denk dan maar niet verkleed dat wel. Ik hou wel van figuurtjes en stuff. 🙂
[quote]michien een tip voor de volgende video. gebruik minder tekst in de video. ik stoorde me er aan.[/quote]
Thanks voor de feedback 🙂
[quote]Jammer dat ik niet geweest ben volgend jaar even checken denk dan maar niet verkleed dat wel. Ik hou wel van figuurtjes en stuff. :)[/quote]
Ze hadden daar echt het meeste van :p En ook toffe zwaarden uit LotR en Bleach, en andere anime. En ik was ook niet verkleed 🙂
Ben der geweest! echt tof hoor
als ik daarheen ga. raak ik failiet.
Ik ben er gisteren geweest. Vond het echt super gaaf! Moet wel zeggen dat de cosplay contest tegen viel. Ook baalde ik dat de Dutch Garrison van de 501st beetje dun aanwezig was. Maar ondanks dat genoeg leuke dingen gezien en gekocht ;). Zelfs nog met Michael Cudlitz op de foto geweest.
[quote]Ben der geweest! echt tof hoor[/quote]
Ja toch 😛
[quote]als ik daarheen ga. raak ik failiet.[/quote]
Idd. Het was maar goed dat ik eigenlijk geen geld had xD hahaha, heb alleen een Pokéball-necklace gekocht 😛
[quote]Ik ben er gisteren geweest. Vond het echt super gaaf! Moet wel zeggen dat de cosplay contest tegen viel. Ook baalde ik dat de Dutch Garrison van de 501st beetje dun aanwezig was. Maar ondanks dat genoeg leuke dingen gezien en gekocht ;). Zelfs nog met Michael Cudlitz op de foto geweest.[/quote]
Nicee! Maar misschien was de cosplay contest niet zo leuk omdat veel goede al op zaterdag waren? Ik had bijvoorbeeld een full-fledged War en Death van Darksiders gezien, en een hele iindrukwekkende Darth Maul 😛 Alleen heb ik daar helaas geen footage van kunnen bemachtigen :/
[quote]
Nicee! Maar misschien was de cosplay contest niet zo leuk omdat veel goede al op zaterdag waren? Ik had bijvoorbeeld een full-fledged War en Death van Darksiders gezien, en een hele iindrukwekkende Darth Maul 😛 Alleen heb ik daar helaas geen footage van kunnen bemachtigen :/[/quote]
Ik denk het dan.. Hoewel de meeste er wel goed uitzagen was het kwa “show” nogal saai.. En die jury leden kon het volgens mij ook geen fuck schelen XD. Volgend jaar maar op een zaterdag gaan dan ;).
leek mij saai en erg donker vermoedelijk komt er geen vervolgd van want het is iets van Comic toys en daar is het niet pluis er staan bergen aangiftes op de plank voor hun dat ze de Orders niet leveren of terug betalen aan de klanten , site is ook al weken Offline