Forum

Topic: De allereerste Dutch Comic Con! – Highlight [Video] Zijn jullie geweest?

Anoniem's avatar

Heyy mensen, wat vonden jullie van de Dutch Comic Con? Ik heb een filmpje gemaakt over wat er allemaal te zien is, en wat je er kan doen.

Ik moet zeggen dat ik deze beurs veel leuker vond dan First Look, wat jullie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    michien een tip voor de volgende video. gebruik minder tekst in de video. ik stoorde me er aan.

  2. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    http://www.youtube.com/watch?v=NtZaV3SeHh8

    Heyy mensen, wat vonden jullie van de Dutch Comic Con? Ik heb een filmpje gemaakt over wat er allemaal te zien is, en wat je er kan doen.

    Ik moet zeggen dat ik deze beurs veel leuker vond dan First Look, wat jullie?

    Jammer dat ik niet geweest ben volgend jaar even checken denk dan maar niet verkleed dat wel. Ik hou wel van figuurtjes en stuff. πŸ™‚

  3. 257 XP
    Crition's avatar

    michien een tip voor de volgende video. gebruik minder tekst in de video. ik stoorde me er aan.

    Thanks voor de feedback πŸ™‚

    Jammer dat ik niet geweest ben volgend jaar even checken denk dan maar niet verkleed dat wel. Ik hou wel van figuurtjes en stuff. πŸ™‚

    Ze hadden daar echt het meeste van :p En ook toffe zwaarden uit LotR en Bleach, en andere anime. En ik was ook niet verkleed πŸ™‚

  4. 18 XP
    BruC0Ndr's avatar

    Ben der geweest! echt tof hoor

  5. 4299 XP
    Peter01's avatar

    als ik daarheen ga. raak ik failiet.

  6. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik ben er gisteren geweest. Vond het echt super gaaf! Moet wel zeggen dat de cosplay contest tegen viel. Ook baalde ik dat de Dutch Garrison van de 501st beetje dun aanwezig was. Maar ondanks dat genoeg leuke dingen gezien en gekocht ;). Zelfs nog met Michael Cudlitz op de foto geweest.

  7. 257 XP
    Crition's avatar

    Ben der geweest! echt tof hoor

    Ja toch πŸ˜›

    als ik daarheen ga. raak ik failiet.

    Idd. Het was maar goed dat ik eigenlijk geen geld had xD hahaha, heb alleen een PokΓ©ball-necklace gekocht πŸ˜›

    Ik ben er gisteren geweest. Vond het echt super gaaf! Moet wel zeggen dat de cosplay contest tegen viel. Ook baalde ik dat de Dutch Garrison van de 501st beetje dun aanwezig was. Maar ondanks dat genoeg leuke dingen gezien en gekocht ;). Zelfs nog met Michael Cudlitz op de foto geweest.

    Nicee! Maar misschien was de cosplay contest niet zo leuk omdat veel goede al op zaterdag waren? Ik had bijvoorbeeld een full-fledged War en Death van Darksiders gezien, en een hele iindrukwekkende Darth Maul πŸ˜› Alleen heb ik daar helaas geen footage van kunnen bemachtigen :/

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    Nicee! Maar misschien was de cosplay contest niet zo leuk omdat veel goede al op zaterdag waren? Ik had bijvoorbeeld een full-fledged War en Death van Darksiders gezien, en een hele iindrukwekkende Darth Maul πŸ˜› Alleen heb ik daar helaas geen footage van kunnen bemachtigen :/

    Ik denk het dan.. Hoewel de meeste er wel goed uitzagen was het kwa “show” nogal saai.. En die jury leden kon het volgens mij ook geen fuck schelen XD. Volgend jaar maar op een zaterdag gaan dan ;).

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    leek mij saai en erg donker vermoedelijk komt er geen vervolgd van want het is iets van Comic toys en daar is het niet pluis er staan bergen aangiftes op de plank voor hun dat ze de Orders niet leveren of terug betalen aan de klanten , site is ook al weken Offline