Topic: Ride trophy hulp

31 maart 2015om 02:51

Zijn er op PSX-Sense meer mensen met het spel Ride? Er is een trofee waarbij je een vriend moet uitnodigen tot je team.

Denk niet dat er veel mensen met dit spel zullen zijn :p

Thanks alvast!

3 reacties

  1. User  avatar
    551 XP

    Denk ik ook niet :p maar is het wat?

    0
  2. User  avatar
    1043 XP

    [quote]Denk ik ook niet :p maar is het wat?[/quote]

    Het ziet er niet slecht uit, ik hou de niet van wellicht jij wel de demo staat online op de ps4 , dus probeer hem eens uit 😉

    ik hem zelf ook enkel de demo gespeeld

    0
  3. User  avatar
    890 XP

    Ik vind het spel geweldig. Hij rijdt heerlijk, je kan veel aanpassen van arcade tot aan een realistisch niveau wat zeer moeilijk is. Klinkt ook voor het eerst heerlijk. Voorgaande motorspellen klonken de motoren als een stofzuiger. Enige minpunten voor mij zijn: lange laadtijden, en er moet meer uitdaging zitten in het verhaal.

    0