Dag allemaal,
nu firmware update 2.50 uitgekomen is voor de PS4 waarin onder andere de feature voor het automatisch nemen van screenshots bij behaalde trophies beschikbaar is geworden, leek het ons een leuk idee om aan jullie te vragen om deze te hier te delen.
Dus heb jij al screenshots van trophies die jij behaald hebt? Maakt niet uit welke trophy of welke game, hoe meer hoe beter zelfs, post ze dan hier en wie weet gebruiken we jouw screenshots straks wel op [url=”nl.gametowinprizes.com”]nl.gametowinprizes.com[/url].
En blijf natuurlijk op de hoogte van het laatste nieuws en prijzen via onze site, social media en [url=”http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?16451-Game-To-Win-Prizes-Het-laatste-nieuws”]hier op het forum[/url].

En wanneer ook voor Belgen? Dit is tenslotte de dé playstationcommunity van de Benelux 😉
[quote]En wanneer ook voor Belgen? Dit is tenslotte de dé playstationcommunity van de Benelux ;)[/quote]
We werken er hard aan, maar zonder teveel “prijs” te geven…kunnen we wel stellen dat we onze zuiderburen niet vergeten zijn. Binnenkort meer hierover 😉
Doordat die screenshots automatisch worden genomen heb ik tot nu toe alleen vervaagde screenshots XD.
Zal ik dan maar de eerste zijn? 🙂
https://pbs.twimg.com/media/CBimUbFUoAAojMg.jpg:large
De screenshots worden op een slecht moment genomen (Bloodborne, Dark Souls) allemaal vaag en onduidelijk.
Het lukt mij niet vanaf mobiel een screenshot te plaatsen 🙁
Eindelijk met The Order wat niet vage screenshots gekregen :).
Met GoT is het helemaal drama, je krijgt te trophy vlak voor of tijdens een laadscherm. Dus dat is je screenshot XD.
https://pbs.twimg.com/media/CCBNM9fWMAAlDpI.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/CCBNXs1WIAENaUr.jpg:large
Kijk eens aan jongens, geweldig dat jullie de moeite nemen om ze te posten 🙂
Natuurlijk met zo’n nieuwe functionaliteit zal dat niet met elke game even geweldig uitpakken, maar we gaan er ook van uit dat met toekomstige games dit alleen maar beter zal worden.
Iedereen alvast bedankt en blijf screenshots posten!
https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRw&url=https%3A%2F%2Finthegame.nl%2Fnieuws%2Falle-dmc-review-scores-verzameld%2F&ei=K7MnVdOXGYTlaKvigqAF&psig=AFQjCNEe-HRykzJeavG9s3OsaZIQa4EHTA&ust=1428751529544919
……
na een beetje moeite is het eindelijk gelukt om ronde 50 te halen in DMC in bloederig paleis 😀
[url]https://webmail.depopulier.nl/owa/attachment.ashx?attach=1&id=RgAAAAAyZewKcFkDTKYbG7aFc1jmBwBKJzx4sDr5Q5HpsiqdOMeaAAAAAAWfAABoZcDHnPVVQais2INiQAoeAABEovAlAAAJ&attid0=BAAAAAAA&attcnt=1[/url]
[url]https://webmail.depopulier.nl/owa/?ae=Item&a=Preview&t=IPM.Conversation&id=CID.I1vUBkRjdk%2bbM9fnknHxuQ%3d%3d.LgAAAAAyZewKcFkDTKYbG7aFc1jmAQBKJzx4sDr5Q5HpsiqdOMeaAAAAAAWfAAAB.AgAAAAAABZsAAAAAnSY%2fAAAAAAA%3d#[/url]
[url]https://dub130.mail.live.com/att/GetAttachment.aspx?tnail=0&messageId=81fa3f4d-df6f-11e4-9c3d-00237de49cf4&Aux=114%7c0%7c8D2419370C5CB30%7c%7c0%7c0%7c0%7c0%7c%7c%7c10%7craies2009%40live.nl&cid=705b3a85ccc41a20&maxwidth=220&maxheight=160&size=Att&blob=MHwyMDE1MDQwODIwMTcwNS5qcGd8aW1hZ2UvanBlZw_3d_3d[/url]
………
En hier komen weer een paar (1 zelfde als peyj, maar andere omgeving):
https://pbs.twimg.com/media/CCeenn_WYAAl00v.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/CCeeiPgW8AAlXXn.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/CCejo2HWEAAkVWI.jpg:large
https://pbs.twimg.com/media/CCe3MFoVEAAryqF.jpg:large
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/t31.0-8/11128503_1389817954675485_1900045043669475283_o.jpg
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/10687234_1389953091328638_2254374938740573975_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/11149706_1389990637991550_1637368832588165846_o.jpg
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/10317836_1389995467991067_1568877295635106685_o.jpg
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/905541_1390000051323942_3158964783998947788_o.jpg
Bedankt voor de screenshots tot dusverre, om jullie een indruk te geven waar we deze onder meer voor gebruiken hieronder nog even een korte trailer… we hebben nog niet alle screenshots gebruikt maar wellicht herkennen jullie toch je screenshot terug? 😉
[video]https://www.youtube.com/watch?v=pOHy2iAccec[/video]
Hierbij nog eentje, denk sws wel leuk als leden af en toe een screenshot plaatsen van een mooi game moment :).
https://pbs.twimg.com/media/CEbdtmLUIAA1uTZ.jpg:large
Ik heb een trophy screenshot van m’n trophy lijst die aan het laden is xD Verder vind ik de screenshots niet echt spannend, zoals eerder aangegeven worden ze vaak op een verkeerd moment genomen of een wit of een zwart beeld.