Geweldig eindelijk Spotify op je ps4
Sinds november vorig jaar gebruik ik Spotify premium, dus heb het nu aardig onder de knie, maar met de update van Spotify naar Playstation kom ik er niet helemaal uit.
Ik heb zowel mn account handmatig ingelogd op de ps4 als automatisch met de app op de telefoon en dan verbinden met je ps4. Dat werkt allemaal prima
Daarna kan je je nummertjes kiezen en met je telefoon switchen naar andere nummers. Ook dat werkt goed.
Maar na 5-10 minuten muziek afgespeeld te hebben stopt mijn muziek ineens met afspelen. Terwijl de tijdbalk wel doorloopt en het nummer niet op pauze staat.
Maar ik hoor dus geen muziek. Als ik dan kijkt op Spotify op de playstation staat er dat ik opnieuw moet inloggen.
Hoe verhelp ik dit?
Mijn internet is prima in orde dus aan de verbinding ligt het niet
Vrienden van me hebben ook Spotify en ondervinden het probleem niet. Spotify zowel opnieuw gedownload op de playstation als telefoon

ik vind dat dingen als spotify een optionele download moeten zijn. als mensen het nou niet willen, waarom dan verplicht door de strot rammen ? net als singstar op de ps3 die shit is genant!!!!!!!!!!
[quote]ik vind …[/quote]
Iemand stelt een vraag, en jij begint te klagen zonder zijn vraag te beantwoorden -.-
Ik heb nog niet gehad dat ik op de ps4 uitgelogd werd. Kan je je timeout-instellingen controleren? Heb je bv de energie-settings voor je netwerkconnectie heel kort staan? ik zou vooral even naar dat soort instellingen kijken, en alle tijden even op ‘oneindig’ zetten.
Heb je al geprobeerd zelf in te loggen dus zonder je telefoon zeg maar
thuis hebben we ook zn AV receiver staan waar Spotify op kan.dat gebruik ik zowat dagelijks zonder een probleem te ondervinden. dus aan de internetinstellingen zou het niet kunnen liggen.
Ik heb inderdaad op de ps4 ingelogd met mijn account zonder gebruik te malen van de telefoon, maar ook dan logt hij na x aantal minuten weer uit
Misschien internet opnieuw instellen op je PlayStation. Als je de app kan verwijderen probeer dat dan eens. Anders FF PlayStation erover bellen
Heb je dit op de PC/telefoon ook wel eens?
Ik heb gemerkt dat je maar op 1 locatie tegelijk af kunt spelen, dus account sharen bijvoorbeeld is niet mogelijk (als je tegelijk muziek af wilt spelen tenminste).
Misschien dat dit het geval is, anders even verwijderen van je PS4 en opnieuw downloaden.
[quote]ik vind dat dingen als spotify een optionele download moeten zijn. als mensen het nou niet willen, waarom dan verplicht door de strot rammen ? net als singstar op de ps3 die shit is genant!!!!!!!!!![/quote]
Volgensmij is het gewoon optioneel dus niet janken.
[quote]ik vind dat dingen als spotify een optionele download moeten zijn. als mensen het nou niet willen, waarom dan verplicht door de strot rammen ? net als singstar op de ps3 die shit is genant!!!!!!!!!![/quote]
Dikke fail zoals hierboven je kan het zelf kiezen of je het wil downloaden zo zielig……….
Ik ben er achter gekomen dat als ik de app op mijn telefoon niet aanraak en spotify op de playstation opent dan kan ik een uur muziek luisteren en dan stopt ie er ineens mee.
Op andere apparaten heb ik hier geen last van :S
Heel raar dit
je zegt dat je ook spotify hebt op je AV Receiver, probeert die niet continu ingelogt te zijn?
misschien dat wat eerder werd gezegd, dat je maar op 1 locatie tegelijk kunt inloggen er mee te maken heeft
Ik start meestal de app op de ps4. Dan selecteer ik muziek op mijn tablet of telefoon met de optie dat ik via de ps4 wil afspelen. Gisteren en eergisteren heel lang lopen knallen op borderlands 2 zonder problemen. Ik heb wel premium spotify.
het punt is nu.
De telefoon blijft verbonden met de ps4
Als ik zonder telefoon muziek afspeelt op de ps4 dan gebeurt precies hetzelfde als ik met telefoon verbind.
Nou wat gebeurt er dan?
de muziek blijft volgens het nummer wel doorspelen, maar er komt geen geluid vanaf de ps4, als ik dan via mn telefoon het geluid afspeelt ‘vanaf dit apparaat’ komt het geluid er gewoon uit waar het nummer zou moeten zijn.
Dus ik denk dat het niet door de verbinding komt via telefoon of internet, maar aan de spotify app zelf op de playstation
Ohjaa,
En als er dan geen muziek meer komt vanaf mijn ps4 en ik druk op kruisje om af te spelen gaat ie naar een volgend nummer
Probeer het eens met een andere telefoon. Ben benieuwd.
Succes