ik heb een vraag ik speel elke avond de heists missions ben bij de 3de .human lab… als ik partners heb 4 mensen lukt het mijn niet om de missions te hallen want ik wil die cars unlocken die je kan kopen .als ik die missions met een ander speel waar ik voor word uitgenodicht lukt het wel als je dan de finale heists speel voor een ander kan ik dan ook de cars kopen . .
weet iemand daar een antwoord op maarten58 dankje.
Topic: heists
01 april 2015om 11:34

Misschien even proberen je spelling enzo te controleren voordat je iets post, want je verhaal is nogal wazig. Maar wat ik eruit kan opmaken: Het moet niet uitmaken hoe je de heists haalt, zolang je ze maar haalt. Wanneer de heist volledig is afgerond krijg je een notificatie dat er voertuigen zijn vrijgespeeld om te kopen. Het moet niet uitmaken of je zelf een heist host, random eentje joint of eentje met vrienden speelt.
[quote]Misschien even proberen je spelling enzo te controleren voordat je iets post, want je verhaal is nogal wazig. Maar wat ik eruit kan opmaken: Het moet niet uitmaken hoe je de heists haalt, zolang je ze maar haalt. Wanneer de heist volledig is afgerond krijg je een notificatie dat er voertuigen zijn vrijgespeeld om te kopen. Het moet niet uitmaken of je zelf een heist host, random eentje joint of eentje met vrienden speelt.[/quote]
daar ben ik blij mee. kan ik v avond weer een paar missions proberen te halen of voor mijn eigen of voor een andere speler .en als ik het haal kan ik de voertuigen toch kopen.
(sorry voor het slecht schrijven van mij ben er nooit goed in geweest.meschien komt het door dat ik al 56 jaar ben en al weer een tijdje van school bent)
mijn dochter zegt het vaak je kan niet schrijven . maar vriendinen van mijn dochter die op het spelltjesforum zitten zijn jaloers en zeggen ik wou dat ik zoon vader had die nog op de .
playstadion gta speelt ben echt verslaafd aan . bedankt nog maals . voor de uitleg .maarten 58
[quote]daar ben ik blij mee. kan ik v avond weer een paar missions proberen te halen of voor mijn eigen of voor een andere speler .en als ik het haal kan ik de voertuigen toch kopen.
(sorry voor het slecht schrijven van mij ben er nooit goed in geweest.meschien komt het door dat ik al 56 jaar ben en al weer een tijdje van school bent)
mijn dochter zegt het vaak je kan niet schrijven . maar vriendinen van mijn dochter die op het spelltjesforum zitten zijn jaloers en zeggen ik wou dat ik zoon vader had die nog op de .
playstadion gta speelt ben echt verslaafd aan . bedankt nog maals . voor de uitleg .maarten 58[/quote]
Respect kerel!!!
👍
[quote]daar ben ik blij mee. kan ik v avond weer een paar missions proberen te halen of voor mijn eigen of voor een andere speler .en als ik het haal kan ik de voertuigen toch kopen.
(sorry voor het slecht schrijven van mij ben er nooit goed in geweest.meschien komt het door dat ik al 56 jaar ben en al weer een tijdje van school bent)
mijn dochter zegt het vaak je kan niet schrijven . maar vriendinen van mijn dochter die op het spelltjesforum zitten zijn jaloers en zeggen ik wou dat ik zoon vader had die nog op de .
playstadion gta speelt ben echt verslaafd aan . bedankt nog maals . voor de uitleg .maarten 58[/quote]
ook respect. ik zou niet echt met me pa willen spelen. maar het zou wel cool zijn als hij zou gamen.
ik heb die helikopter van twee miljoen al (2 weken voor gespaard) en ik moet nog een miljoen dan heb ik drie miljoen en kan ik die hydra jet kopen.
speel jij trouwens normaal gta5 of ben jij zo iemand die het nodig vind om iedereen die je tegenkomt dood te schieten ? dat komt misschien vijandig over maar zo is het niet bedoeld hoor!!!
Respect Kerel,
ikzelf 44 en ook groot fan van GTA 5
vooral de heists
[quote]ook respect. ik zou niet echt met me pa willen spelen. maar het zou wel cool zijn als hij zou gamen.
ik heb die helikopter van twee miljoen al (2 weken voor gespaard) en ik moet nog een miljoen dan heb ik drie miljoen en kan ik die hydra jet kopen.
speel jij trouwens normaal gta5 of ben jij zo iemand die het nodig vind om iedereen die je tegenkomt dood te schieten ? dat komt misschien vijandig over maar zo is het niet bedoeld hoor!!![/quote]
nee ben een eerlijke speler schiet en rij geen burgers zomaar voor de lol aan . want dan krijg je een waarschuwing in het scherm te zie wat er staat weet iik niet
iets met warnig nee eerlijk spelen en eerlijk je geld verdienen. heb bijna 5 miljoen dollar gespaart.
wil die insurgent pick up kopen met die mitrailleur boven op
maar moet ik eerst nog de heists spelen.
ik moet nu HYDRA JET EN EMP STELEN . EN DAN KOMEN ER NOG EEN PAAR ZAL WEL MOELIJK WORDEN.
IK ZOU JOU GRAAG ALS VRIEND WILLEN IN MIJN VRIENDEN LIJST MAAR WEET NIET OF JIJ DAT WIL EN HOE IK DAT MOET DOEN . ZOU JIJ DAAR ANDTWOORD OP WILLEN GEVEN .ALVAST BEDANKT VAN AVOND ZIT IK ER WEER ROND 11 UUR. TOTZIENS.
[quote]respect kerel,
ikzelf 44 en ook groot fan van gta 5
vooral de heists[/quote]
hoi ja bedankt jij speelt gtav ook graag las ik .wil jou ook wel als vriend in mijn vrienden lijst lijkt mijn leuk om die missions te halen.
Wil jij er ook op reargeren
want het is moeilijk om eerlijke mensen te invite . Ben je bezig stoppen ze er mee spel afgelopen weer op nieuw wachten tot er iemand mee wil doen .
Ook alvast bedankt en tot ziens.maarten …. Speel ook vaak op de zondag middag doeiiiii
[quote]ook respect. Ik zou niet echt met me pa willen spelen. Maar het zou wel cool zijn als hij zou gamen.
Ik heb die helikopter van twee miljoen al (2 weken voor gespaard) en ik moet nog een miljoen dan heb ik drie miljoen en kan ik die hydra jet kopen.
Speel jij trouwens normaal gta5 of ben jij zo iemand die het nodig vind om iedereen die je tegenkomt dood te schieten ? Dat komt misschien vijandig over maar zo is het niet bedoeld hoor!!![/quote]
heb jij alle heists missions al gehaald ?????
Maarten,
wat is jou PSN naam?
[quote]maarten,
wat is jou psn naam?[/quote]
mijn spelers naam is maarten58 .. Van avond ben ik rond 11 uur online .
Tot een uurtje of 1 . Morgen weer werken . Vandaar.
Goeien avond heb een vraag is een vliegtuig besturen . Het zelfde met een straaljager .
Maarten58
[quote]mijn spelers naam is maarten58 .. Van avond ben ik rond 11 uur online .
Tot een uurtje of 1 . Morgen weer werken . Vandaar.
Goeien avond heb een vraag is een vliegtuig besturen . Het zelfde met een straaljager .
Maarten58[/quote]
Dat is hetzelde. Straaljagers zijn wel sneller, wendbaarder en hebben wapens.
[quote]Dat is hetzelde. Straaljagers zijn wel sneller, wendbaarder en hebben wapens.[/quote]
bedankt . het was namelijk zo. met de heists mission de haydra stelen .
crashte ik 3 keer met landen wat ik met een helikopter of gewoon vliegtuig.
nooit gebeurd dus dacht ik .ik vraag het gewoon.
v avond maar weer een poging doen bedankt.
[quote]bedankt . het was namelijk zo. met de heists mission de haydra stelen .
crashte ik 3 keer met landen wat ik met een helikopter of gewoon vliegtuig.
nooit gebeurd dus dacht ik .ik vraag het gewoon.
v avond maar weer een poging doen bedankt.[/quote]
Hydra is net weer wat anders. Omdat je met deze verticaal kan opstijgen en landen. Je moet op een gegeven moment switchen naar de normale vliegmodus. Maar ik las al her en der dat dit een paar tellen duurt en je altijd iets uit de lucht valt. Dus je moet pas switchen als je hoog genoeg in de lucht bent.
[quote]Hydra is net weer wat anders. Omdat je met deze verticaal kan opstijgen en landen. Je moet op een gegeven moment switchen naar de normale vliegmodus. Maar ik las al her en der dat dit een paar tellen duurt en je altijd iets uit de lucht valt. Dus je moet pas switchen als je hoog genoeg in de lucht bent.[/quote]
idd. en het duurt best lang voordat je fatsoenlijk de controle over de hydra heb.
als je vijf miljoen heb raad ik je aan de “savage” te kopen, want dat is een monster. er is niks in het spel wat zoveel vuurkracht heeft.
met de straaljagers en de buzzard attack chopper kan je raketten schieten, maar er is een soort wachtperiode voor je die weer af kan schieten. bij de savage dus niet!!!!!!!!
plus het neuskanon schiet explosieve kogels ipv gewone. en over dat toevoegen gedoe; dat sla ik af. sorry. ik ben een beetje een eenling. (met de uitzondering op de regel de vriend van mijn zus)
[quote]idd. en het duurt best lang voordat je fatsoenlijk de controle over de hydra heb.
als je vijf miljoen heb raad ik je aan de “savage” te kopen, want dat is een monster. er is niks in het spel wat zoveel vuurkracht heeft.
met de straaljagers en de buzzard attack chopper kan je raketten schieten, maar er is een soort wachtperiode voor je die weer af kan schieten. bij de savage dus niet!!!!!!!!
plus het neuskanon schiet explosieve kogels ipv gewone. en over dat toevoegen gedoe; dat sla ik af. sorry. ik ben een beetje een eenling. (met de uitzondering op de regel de vriend van mijn zus)[/quote]
mooi bedankt voor de tip .en trouwens nog prettige paas dagen groetjes .
HVY Insurgent Pick Up Armed $1,350,000 hoi heb ik gekocht maar kan er niks mee. je mag niemand dood knallen online.
en als je een missie start moet je eerst bellen en dan ophalen . eer je er bent is de missie afgelopen.
en je moet met ze tweeen zijn anders kan je het wapen op het dak niet gebruiken…..of zie ik het verkeerd….??????
en ik kan niet op het dak klimmen . van de pickup alleen . of wel??????
[quote]HVY Insurgent Pick Up Armed $1,350,000 hoi heb ik gekocht maar kan er niks mee. je mag niemand dood knallen online.
en als je een missie start moet je eerst bellen en dan ophalen . eer je er bent is de missie afgelopen.
en je moet met ze tweeen zijn anders kan je het wapen op het dak niet gebruiken…..of zie ik het verkeerd….??????
en ik kan niet op het dak klimmen . van de pickup alleen . of wel??????[/quote] hoi een misverstand ik kan wel zelf op het dak klimmen. en zelf schieten . kwam ik gisteren achter met de hvy insurgent pickup armed….