Topic: PES 2015 spelers?

02 april 2015om 12:44

Wie van jullie speelt hier regelmatig PES op de Playstation 4? En mij een beetje kan helpen met MyClub? Of als je in bent voor een potje laat dan je naam hierachter en ik voeg je vanavond toe! 🙂

13 reacties

  1. User  avatar
    551 XP

    Ik speel regelmatig PES2015, o.a. MyClub dus wat wil je weten? 🙂

    0
  2. User  avatar
    357 XP

    [quote]Ik speel regelmatig PES2015, o.a. MyClub dus wat wil je weten? :)[/quote]

    Is er ook een andere manier om je ‘Total Costs’ van je team te verhogen? En niet door nieuwe trainers te kopen?

    0
  3. User  avatar
    551 XP

    Volgens mij niet, dat aantal punten is namelijk gelijk aan de “management skills” van je trainer. Wat wel kan, en wat ik doe, is een selectie maken welke spelers je in je team zet. De total cost zijn namelijk alle punten van de spelers opgeteld (basis, subs en reserve).

    Maar je reserve bank hoef je niet vol te hebben, deze kun je leeg laten zodat je er het grijze vakje met streepje ziet. Hierdoor kun je gewoon wedstrijden spelen (basis en subs moeten namelijk vol zijn) en dit scheelt weer in je totale punten. Heb je te veel “top” spelers zul je dus een andere trainer moeten kopen. Weet niet hoever je al met de coins bent maar zou deze hiervoor opsparen omdat goede trainers alleen hiermee te krijgen zijn (bij XP staat namelijk een slotje). Heb je de coins op is het een beetje schraal/aftroggelen want zul je in de store coins moeten kopen. Bij het laatste scherm kunt je een soort van doelenlijst zien, hier zitten er een paar tussen zoals “speler huren” en krijg je 50coins.

    Daarnaast even kijken want sommige spelers zijn bijna evengoed maar hebben qua “costs” een stuk minder…

    Hier nog een kort stukje op de site van Konami:
    [url]https://pes.konami.com/myclub/myclub-information-on-coaches-transfers-and-agents/[/url]

    Ik heb zelf Quempedim ofzo als trainer, kan tot 600costs. Heb een teamspirit van 85 nu en wissel dus ook niet al te veel als een speler niet beduidend beter is dan degene die er nu in staat. Met het kopen van spelers voor 10.000XP wacht ik zelf nu altijd op die acties. 2 weken geleden was er bv een special agent die alleen spelers gaf uit de 8 teams die die week speelden van de championsleague, hierdoor kreeg ik Bony van ManCity en later nog Khedira van Real. Ik zou dus met nieuwe spelers je XP opsparen en wachten op die special agents, nu is er een met internationals, sinds gisteren heb ik hierdoor Kongolo.

    0
  4. User  avatar
    357 XP

    Bedankt voor de informatie! Ik heb zelf al wat leuke spelers vindt ik zelf. Ronaldo, Bale, Forlan, Götze en nog wat mindere spelers. Welke formatie speel je eigenlijk? Ik zelf speel nu 4-2-3-1. Ik heb een manager met Total Costs van 460 dacht ik. Is het goed als je ik je vanavond even toevoeg?

    0
  5. User  avatar
    148 XP

    Ikzelf speel ook Pes 2015.

    Het my club gedeelte speel ik echter niet heel vaak. Ik merk wel dat als je teamgeest omlaag gaat een potje normaal voetballen er niet in zit. Dit soort factoren heb ik geen zin in. Dus ik speel eigenlijk alleen maar regular seizoenen.

    Enigste nadeel daarvan vind ik dat je niet gekoppeld wordt naar teamsterkte. Als ik ajax of psv neem, wordt ik veelal gekoppeld aan Real madrid, lekker eenzijdig allemaal weer.

    0
  6. User  avatar
    551 XP

    [quote]Ikzelf speel ook Pes 2015.

    Het my club gedeelte speel ik echter niet heel vaak. Ik merk wel dat als je teamgeest omlaag gaat een potje normaal voetballen er niet in zit. Dit soort factoren heb ik geen zin in. Dus ik speel eigenlijk alleen maar regular seizoenen.

    Enigste nadeel daarvan vind ik dat je niet gekoppeld wordt naar teamsterkte. Als ik ajax of psv neem, wordt ik veelal gekoppeld aan Real madrid, lekker eenzijdig allemaal weer.[/quote]

    Dat is ook de truck, teamgeest hoog houden door de juiste speler op de juiste plek te zetten etc. Maar dat zul je wel weten 🙂 Vind het alleen soms storend dat je poosje punten spaart en waardeloze spelers krijgt, maar met die special agents weken is dat wel verbeterd. Tis meer een kwestie van geduld denk ik anders speel je alleen maar tegen ronaldo etc… Vind het random dan soms storend maar wel beter dan vrije aankopen, maar soort vrije keuze is het middensegment zou wel mooi zijn, kun je iets meer zoeken op basis van positie

    Volgens mij kan je wel online je teamsterkte bepalen hoor, weet zo niet hoe maar geloof dat je in het begin iets kunt instellen… vind spelen tegen die topteams ook weinig aan omdat ik die zelf nooit kies

    [quote]Bedankt voor de informatie! Ik heb zelf al wat leuke spelers vindt ik zelf. Ronaldo, Bale, Forlan, Götze en nog wat mindere spelers. Welke formatie speel je eigenlijk? Ik zelf speel nu 4-2-3-1. Ik heb een manager met Total Costs van 460 dacht ik. Is het goed als je ik je vanavond even toevoeg?[/quote]

    Ja dan kom je wel een keer aan die punten. Maar hoe kom je aan die spelers? Gewoon geluk of huur? En als je al zoveel heb gespeeld dat je ze hebt moet je toch echt eens investeren in een nieuwe trainer :p

    Voeg maar toe “roeloffzen”, eerste PES of ook een oude rot? 🙂

    0
  7. User  avatar
    357 XP

    Gewoon puur geluk haha, de UEFA TOTY spelers pakket die je gratis erbij kreeg zat er meteen Ronaldo in en Gotze was gewoon gratis. En daarna koop ik een Agent en meteen Bale. Ik zit nog maar in divisie 11 haha. En ja, ik ben ook een oude pes rot. ;p

    0
  8. User  avatar
    551 XP

    Ik had Lahm als pre-order content, in het begin dacht ik mwoah maar bleek een zeer stabiele factor achterin op het middenveld 🙂

    Moet zeggen dat ik ook nog amper online heb gedaan, had een te slecht team (vooral defense) en het leek alsof iedereen ribery of ronaldo in de pre-order content had want elke bal ging erdoor dus eerst ff goed team bouwen dan online voor wat meer evenwicht in de potjes hehe.

    Maar offline tegen de pc win ik alles, nu topplayer level (gaat automatisch). Volgens mij 65 win 2 gelijk en 1 loss ofzo dus het wordt tijd voor online :p

    0
  9. User  avatar
    357 XP

    Haha, alleen ik kan je niet toevoegen man. Ik lees net dat er een storing of iets is.

    0
  10. User  avatar
    148 XP

    [quote]Dat is ook de truck, teamgeest hoog houden door de juiste speler op de juiste plek te zetten etc. Maar dat zul je wel weten 🙂 Vind het alleen soms storend dat je poosje punten spaart en waardeloze spelers krijgt, maar met die special agents weken is dat wel verbeterd. Tis meer een kwestie van geduld denk ik anders speel je alleen maar tegen ronaldo etc… Vind het random dan soms storend maar wel beter dan vrije aankopen, maar soort vrije keuze is het middensegment zou wel mooi zijn, kun je iets meer zoeken op basis van positie

    Volgens mij kan je wel online je teamsterkte bepalen hoor, weet zo niet hoe maar geloof dat je in het begin iets kunt instellen… vind spelen tegen die topteams ook weinig aan omdat ik die zelf nooit kies

    Ja dan kom je wel een keer aan die punten. Maar hoe kom je aan die spelers? Gewoon geluk of huur? En als je al zoveel heb gespeeld dat je ze hebt moet je toch echt eens investeren in een nieuwe trainer :p

    Voeg maar toe “roeloffzen”, eerste PES of ook een oude rot? :)[/quote]

    Ja ik snap het principe wel. Ik heb op dit moment een teamgeest van 80+ meer dan redelijk lijkt me. Maar merk gewoon verschil hoe je team loopt en reageert vergeleken met normale seizoenen. Met Voetbalgames ben je soms min of meer afhankelijk van je computergestuurde medespelers, aangezien je maar 1 speler tegelijk kan besturen. En dit moet goed zitten.

    Al met al, toch leuk te lezen dat mensen de game spelen. Het is toch altijd een select groepje die het speelt. Het grotendeel speelt Fifa.

    0
  11. User  avatar
    357 XP

    [quote]Ja ik snap het principe wel. Ik heb op dit moment een teamgeest van 80+ meer dan redelijk lijkt me. Maar merk gewoon verschil hoe je team loopt en reageert vergeleken met normale seizoenen. Met Voetbalgames ben je soms min of meer afhankelijk van je computergestuurde medespelers, aangezien je maar 1 speler tegelijk kan besturen. En dit moet goed zitten.

    Al met al, toch leuk te lezen dat mensen de game spelen. Het is toch altijd een select groepje die het speelt. Het grotendeel speelt Fifa.[/quote]

    Ik speel nog steeds wel Fifa hoor. Alleen dan met een vriend profclub. Ultimate Team is na de ‘Price Ranges wel heel saai geworden. Daarom weer de overstap naar PES gemaakt en hij was maar €20 in de PS Store.

    0
  12. User  avatar
    551 XP

    [quote]Ja ik snap het principe wel. Ik heb op dit moment een teamgeest van 80+ meer dan redelijk lijkt me. Maar merk gewoon verschil hoe je team loopt en reageert vergeleken met normale seizoenen. Met Voetbalgames ben je soms min of meer afhankelijk van je computergestuurde medespelers, aangezien je maar 1 speler tegelijk kan besturen. En dit moet goed zitten.

    Al met al, toch leuk te lezen dat mensen de game spelen. Het is toch altijd een select groepje die het speelt. Het grotendeel speelt Fifa.[/quote]

    Klopt. Vind het ook wel raar dat je met myclub vrij weinig kan qua opstelling en instellingen. Als je regular potjes speelt kun je veel meer, fluid formation etc. Met myclub is het redelijk beperkt… Maar moet zeggen dat ik zelf amper met die topteams speel en daardoor wel merk dat mijn team met myclub beter en beter speelt

    0
  13. User  avatar
    1 XP

    Ik speel laatste tijd alleen maar myclub. Echt verslavend. Gisteren heb ik eindelijk een goede coach gekocht, Ancelloti (820) van real madrid. Ik probeer uit te zoeken hoe ik makkelijk en snel aan XP kan komen, maar wil niet echt lukken. Daarom heb ik een team met slechte spelers die ik gratis krijg en een goedkope trainer , en speel makkelijke toernooien tegen computer zodat ik gemiddeld per gewonnen wedstrijd 1650 XP krijg. Als hun contracten verloopt geef ik ze vrij en krijg weer 250 XP er bij. Ik heb ook inmiddels een aardig team op gebouwd met team geest van 96 met Robben als me ster, silva, kroos, khedeira, giroud, walcott, alonso, marcelo, welback, ramsey, david luiz etc.
    maar ik kom ook teams tegen met ronaldo/messi/bale/neymar/zlatan etc. het lukt mij nog steeds niet om een top keeper en spits te krijgen.

    0