Topic: update gaming set-up

02 april 2015om 22:11

Een tijdje geleden heb ik hier een keer een videotje gedropt van mijn game setup
Ben weer eens bezig geweest met het een en ander dus vandaar een update voor de liefhebbers

Eerst even de setup beschrijven :

Samsung 117cm led 3d tv, hierop zit aangesloten
Een oldskool PlayStation 2
Een PlayStation 3
En een Nintendo WiiU
En Philips speakers set met boombox

Benq gaming monitor 24 inch, hierop zit aangesloten
Een PlayStation 4
Een afterglow 5.1 headset met led dockingstation

Samsung monitor 24 inch, hierop zit aangesloten
Een xbox one
Een officiële xbox one headset dolby surround

Beide monitors zitten ook aangesloten op een 5.1 home cinema set van LG

De hele set up is afgewerkt met blauwe en groene led ( i love led )

Klik hier onder voor het filmpje
My console gaming led set-up 2015 HD:

[url]https://youtu.be/Apbg_2dkgwU[/url]

Het zou leuk zijn als anderen ook hun setup kunnen posten, mischien kunnen we iets van elkaar leren.

Zal ff uitleggen waarom de ps4 en xbox one op gaming monitors heb aangesloten

Mijn Samsung tv heeft te veel last van inputlag, zelfs als ik de tv op game modus zet is er nog te veel inputlag
Ik speel veel fps games zoals cod en titanfall op hoog niveau en inputlag met dit soort games is echt killing.

Een maatje van me werkt in de tv industrie en heeft me tv en monitors eens doorgemeten met een speciaal apparaatje waar je inputlag mee kan op meten ( Leo Bodnar Lag Tester ) maar de uitkomst was dat me benq monitor 10 x sneller is dan de Samsung tv zelfs als de Samsung tv op game mode staat.

Speel ik een single player game waar inputlag niet erg belangrijk is dan heb ik een extra hdmi om de ps4 op de Samsung tv aan te sluiten.

Hier een stukje tekst over inputlag
[url]http://www.cnet.com/news/game-mode-o…for-input-lag/[/url]

Nogmaals dit echt belangrijk voor voornamelijk fps games, meeste gamers zullen input lag geeneens opmerken 😉

37 reacties

1. User  avatar
    1708 XP

Zeker wel een stoere gameroom!!

0
  2. User  avatar
    46 XP

Netjes hoor.

0
  3. User  avatar
    352 XP

WOW! Echt dik hoor!

0
  4. User  avatar
    4247 XP

zo hee daar heb jij flink voor moeten sparen lol. ik heb bijna net zoveel denk ik behalve dan dat ik maar een monitor heb waar alles op zit aangesloten. wat ik gebruik dan. ps1 en ps2 game ik niet meer op en me 360 is stuk. maar mijn dikke computer, ps3 en ps4 staan er wel op aangesloten. dat zijn de dingen die ik regelmatig gebruik.

mijn computer heeft een 2 gyg videokaart, 12 gyg aan ram geheugen (wat voor soort ram weet ik niet meer) en een 3,8 (per) quadcore processor. ik heb geen coole led lichtjes (behalve in me pc dan) maar ik heb wel een zooi coole figures staan.
    twee enten uit the lord of the rings (een zonder naam en de andere treebeard) en een balrog dat zijn die figuurtjes die je in elkaar moet knutselen voor dat warhammer achtige bordspel. voor mijn olifaunt en andere kleine geschilderde poppetjes (elfen en mensen uit gondor en rohan plus de berijders van de olifaunt) is geen ruimte die staat in een vitrine. ik heb ook een hele coole figure van corporal hicks uit de film aliens en een figure van pinhead uit hellraiser. ik zat ook voor de gein te zeiken dat ik een ford mustang wilde als auto en dus kreeg ik die als speelgoedautootje lol. en een hele coole oude versleten heineken asbak (zwart met gouden print) waar ik heel trots op ben omdat ie zo cool is (ook al rook ik zelf niet) en dan natuurlijk ook nog een groot deel van mijn gamecollectie.

0
  5. User  avatar
    924 XP

@ Dutchpride,

Netjes zo. lekker strak ook, hou ik wel van.

0
  6. User  avatar
    551 XP

Vet hoor! Maar denk dat je wel weet dat je niet overtreft gaat worden :p

Al had ik de ps4 op de 3d led tv aangesloten.

0
  7. User  avatar
    221 XP

Heel erg nice die GameRoom.

0
  8. User  avatar
    554 XP

[quote]Vet hoor! Maar denk dat je wel weet dat je niet overtreft gaat worden :p

Al had ik de ps4 op de 3d led tv aangesloten.[/quote]

Thnx voor de reacties, er zullen toch wel meer gamers hier zijn met een awesome setup?

0
  9. User  avatar
    84 XP

Mijn gaming set-up is eigenlijk niet zo bijzonder, wel een dikke tv. Samsung UE55HU8500 Curved, met alleen een PS4.

0
  10. User  avatar
    1708 XP

[quote]Thnx voor de reacties,
    Zal ff uitleggen waarom de ps4 en xbox one op gaming monitors heb aangesloten

Mijn Samsung tv heeft te veel last van inputlag, zelfs als ik de tv op game modus zet is er nog te veel inputlag
    Ik speel veel fps games zoals cod en titanfall op hoog niveau en inputlag met dit soort games is echt killing.

Een maatje van me werkt in de tv industrie en heeft me tv en monitors eens doorgemeten met een speciaal apparaatje waar je inputlag mee kan op meten ( Leo Bodnar Lag Tester ) maar de uitkomst was dat me benq monitor 10 x sneller is dan de Samsung tv zelfs als de Samsung tv op game mode staat.

Speel ik een single player game waar inputlag niet erg belangrijk is dan heb ik een extra hdmi om de ps4 op de Samsung tv aan te sluiten.

Hier een stukje tekst over inputlag
    [url]http://www.cnet.com/news/game-mode-on-cnet-tests-tvs-for-input-lag/[/url]

Nogmaals dit echt belangrijk voor voornamelijk fps games, meeste gamers zullen input lag geeneens opmerken ;-)[/quote]

Bekend verhaal, klopt wat je zegt, ik heb net een nieuwe 4k tv gekocht van 140 cm maar had ook geen rekening gehouden met de Input Lag, ik merk het wel degelijk bij bijvoorbeeld COD of andere snelle fps games. Een monitor heeft juist een lage input lag omdat deze meer voor gamen geschikt zijn. Gelukkig zijn er veel spelers met hoge input lag ter compensatie.

0
  11. User  avatar
    433 XP

Nice…! 🙂

0
  12. User  avatar
    1157 XP

De ultieme mancave 🙂 Mis alleen een koelkast 🙂

0
  13. User  avatar
    4247 XP

[quote]De ultieme mancave 🙂 Mis alleen een koelkast :)[/quote]

en en drugs, metal en een bikinibabe die je snacks en bier brengt. nina agdal of kate upton ofzo.

0
  14. User  avatar
    212 XP

geld genoeg daar zie ik wel 😛

0
  15. User  avatar
    1157 XP

[quote]en en drugs, metal en een bikinibabe die je snacks en bier brengt. nina agdal of kate upton ofzo.[/quote]

Gaming is mijn drug 😉 een beetje muziek en bikinibabe zijn wel welkom. Als ze maar niet voor het beeld staat en bier uit de koelkast haalt 😉

0
  16. User  avatar
    554 XP

[quote]Gaming is mijn drug 😉 een beetje muziek en bikinibabe zijn wel welkom. Als ze maar niet voor het beeld staat en bier uit de koelkast haalt ;)[/quote]

Amen 😛

0
  17. User  avatar
    4682 XP

Heb ook led achter m’n 42inc plasma-tv gemaakt.
    -2x ps2 black fat
    -2x Dreancast wit 1 zelf omgebouwd
    -1x een zeldzame R7 Dreamcast
    -2x ps3 slim zwart en zilver
    -1x ps4 zwart
    -1x xbox-one wit
    -1x xbox-360 slim zwart
    -1x wiiu zwart
    -1x Vita oled
    -asus b&o monitor 27inc
    -HP monitor 25inc
    -2x 1080p beamer
    -Denon 7.1 set 7x170wat met 5 limited edition Roger en 2 Mordaunt-Short speakers + een limited edition Tannoy Mercry black shadow sub

Game-pc 1
    i7 3.6ghz/4.3ghz waterkoeling
    4x4gb 2133mhz
    Samsung ssd 250gb
    2x HD-6870 1 gb vervangen voor 1 GTX 780-oc

Pc 2
    i7 2.8ghz, HD 5770-oc vervangen voor 1 HD-6870, 2×4 1600mhz

Heb niet genoeg ruimte om alles te stallen vanwege /\ dak.. heb dus alleen 1 tv, monitor, pc, Xbox-one, ps3 en 4 staan de rest pak ik als ik het nodig heb.

0
  18. User  avatar
    554 XP

[quote]

Heb niet genoeg ruimte om alles te stallen vanwege /\ dak.. heb dus alleen 1 tv, monitor, pc, Xbox-one, ps3 en 4 staan de rest pak ik als ik het nodig heb.[/quote]

Bekend probleem ja, heb in de verhuisdoos ook nog oudere consoles zitten, de hele Nintendo collectie en wat sega consoles me vriendin wordt gek als ik die ook nog eens uitpak en aansluit :-Op

Maar nette setup!

0
  19. User  avatar
    191 XP

netjes, alleen waarom zit de ps4 op een schermpje van 150 euro en niet op je samsung 117cm 🙁 verder mooie setup maar denk niet dat je die ledjes aanzet tijdens het games lijkt mij zeer vervelend?

0
  20. User  avatar
    1793 XP

1 console volstaat voor mij
    2 een ben q hm 2455 is all what you need
    3 optioneel : een ASTRO headset

Vroeger had ik tal van machines tot ik besefte Wtf je daar allemaal mee moet doen…
    Gewoon een game en een console.. En een goede sofa.

Ach ja het blijft natuurlijk Nice maar voor mij is dit echt overbodig geworden. Moest je streamen of YouTuber worden ok dan…. Maar toch raad ik aan iets anders te doen vooraleer je niet meer uit je huis raakt buiten wat events 😛

0
  21. User  avatar
    554 XP

[quote]netjes, alleen waarom zit de ps4 op een schermpje van 150 euro en niet op je samsung 117cm 🙁 verder mooie setup maar denk niet dat je die ledjes aanzet tijdens het games lijkt mij zeer vervelend?[/quote]

Vanwege te hoge inputlag op de Samsung tv, stond ook al vermeld in dit topic, heb het nu speciaal
    erbij gezet in het hoofdbericht 😉

En de ledjes staan altijd aan vind het zelf relaxed spelen wat background licht achter je monitor..

[quote]… Maar toch raad ik aan iets anders te doen vooraleer je niet meer uit je huis raakt buiten wat events :P[/quote]

beter raadt jij niemand wat aan hier en vooral niet aan mensen die je niet kent
    en bovendien kan jij je beter concentreren op je carriere in het leger !!

0
  22. User  avatar
    1793 XP

[quote]Vanwege te hoge inputlag op de Samsung tv, stond ook al vermeld in dit topic, heb het nu speciaal
    erbij gezet in het hoofdbericht 😉

En de ledjes staan altijd aan vind het zelf relaxed spelen wat background licht achter je monitor..

beter raadt jij niemand wat aan hier en vooral niet aan mensen die je niet kent
    en bovendien kan jij je beter concentreren op je carriere in het leger !![/quote]

Het was geen kritiek he. Enkel advies…
    Maar gaan we nu eens aub stoppen over deze zever van mijn militaire carrière. Ik ben daar nog altijd 7/7 mee bezig en heb bovendien nog eens full time job voor dit alles te combineren.

Ik kom hier als gamer niet als voorbereidende militair…
    Het interesseert me nog altijd enorm maar ik heb er nu eenmaal geen tijd voor. En als ik dat dan wel doe dan beginnen het weer late uurtjes te worden. Wat ik me echt niet kan permitteren. Ik moet met een clean mind kunnen opstaan…

Soms blijf ik nog eens piekeren van, goh die just cause 3 en payday 2 zie ik nog wel zitten… Maar aan de andere kant pep ik me op en zeg ik nee tegen mijn eigen… “Misschien later, maar nu moet je blijven gaan.. Negeer media maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad”

ANYWAYS ik ga het hier niet te lang maken.. Geen discussie nodig. En ja zeer mooie setup als je dat liever hoort. Je hebt er zeker werk in gestoken. Had ik nog maar zo een tijd. Moest ik in die kamer voor een paar uren zitten zal het niet lang duren dat het later elke dag late avonden worden… Dat effect krijg ik ervan in mijn gedachten. Zeer leuk maar zeer gevaarlijk voor het risico isolatie te hebben ipv een paar uurtjes buiten zitten…

0
  23. User  avatar
    544 XP

[quote]Het was geen kritiek he. Enkel advies…
    Maar gaan we nu eens aub stoppen over deze zever van mijn militaire carrière. Ik ben daar nog altijd 7/7 mee bezig en heb bovendien nog eens full time job voor dit alles te combineren.

Het interesseert me nog altijd enorm maar ik heb er nu eenmaal geen tijd voor. En als ik dat dan wel doe dan beginnen het weer late uurtjes te worden. Wat ik me echt niet kan permitteren. Ik moet met een clean mind kunnen opstaan…

Soms blijf ik nog eens piekeren van, goh die just cause 3 en payday 2 zie ik nog wel zitten… Maar aan de andere kant pep ik me op en zeg ik nee tegen mijn eigen… “Misschien later, maar nu moet je blijven gaan.. Negeer media maar af en toe kan natuurlijk geen kwaad”

ANYWAYS ik ga het hier niet te lang maken.. Geen discussie nodig. En ja zeer mooie setup als je dat liever hoort. Je hebt er zeker werk in gestoken. Had ik nog maar zo een tijd. Moest ik in die kamer voor een paar uren zitten zal het niet lang duren dat het later elke dag late avonden worden… Dat effect krijg ik ervan in mijn gedachten. Zeer leuk maar zeer gevaarlijk voor het risico isolatie te hebben ipv een paar uurtjes buiten zitten…[/quote]

Dat JIJ risico loopt op geisoleerd te worden wil niet zeggen dat anderen dat risico ook lopen. Dat JIJ bang bent anders niet buiten te komen en hele dagen binnen opgesloten gaat zitten gamen, wil niet zeggen dat anderen dit ook gaat overkomen. Dat JIJ moeite hebt met ‘gamen met mate’ dus maar alles of niks doet, wil niet zeggen dat anderen ook dit probleem hebben.

Zie je wat ik net deed? Iedereen is anders dus wat voor jou een probleem zal opleveren, wil niet zeggen dat dit ook voor anderen een probleem zal zijn. Bedoel er niks kwaads mee, jij zal vast ook eerder als waarschuwing zeggen omdat jij er zelf nare ervaringen mee hebt. Maar dat wil niet zeggen dat anderen dit ook hebben 😉 De topic starter is gewoon blij dat hij een toffe setup heeft en wil dit graag delen met anderen. Wil je advies geven, geef dan advies over wat hij kan verbeteren aan zijn set-up. Wil je advies geven over hoe iemand zijn leven moet leiden, wordt dat psychiater of geef het aan iemand die erom vraagt.

Dit is een mening en geen advies overigens 🙂

0
  24. User  avatar
    1688 XP

[quote]Het was geen kritiek he. Enkel advies…

ANYWAYS ik ga het hier niet te lang maken.. Geen discussie nodig. En ja zeer mooie setup als je dat liever hoort. Je hebt er zeker werk in gestoken. Had ik nog maar zo een tijd. Moest ik in die kamer voor een paar uren zitten zal het niet lang duren dat het later elke dag late avonden worden… Dat effect krijg ik ervan in mijn gedachten. Zeer leuk maar zeer gevaarlijk voor het risico isolatie te hebben ipv een paar uurtjes buiten zitten…[/quote]
    De enige die altijd over zn militaire gedoe zevert ben je zelf. Snap je nou nog niet dat echt niemand het een reet interesseert?
    Net als het gezeik over isolatie. Je bent zelf blijkbaar niet genoeg gedisciplineerd om maar even te gamen.

0
  25. User  avatar
    1793 XP

@hierboven.

1 Mij maak je niet wijs dat een game zoals BORDERLANDS of bloodborne maar 1 uur speelt op een avond.
    2 maar ik begrijp je perspectief. Ik zou inderdaad misschien meer aandacht besteden dan een vluggertje. Maar daar dicipline voor hebben? Kom op jong dat is echt lach wekkend. Omdat ik het zowizo mij niet kon permiteren speelde ik games zoals cod, bf… Casual zeg maar. Hier heb je tenminste mee voldaan na 2 matchen spelen. Het is niet de kwestie van late uurtjes het is de kwestie van een clean mind. Maar ik zal daar niet verder op ingaan als je toch geen dagelijkse drukte hebt met dicipline en zelf coaching… Want dat moet je nu eenmaal niet. Je bent vrij in je keuzes en levensstijl?
    5 ik praat teveel over mijn militair gedoe? Ten eerste ik ben nog geen militair en ten 2de voor mijn ervaringen /blogs moet je op een andere site zijn. Daar staat het vol van info over mij. Als je dit al teveel noemt ga je werkelijk zagen dat ik daar al een boek zit te schrijven. Terwijl het in realiteit anderen inspireert op de fora of me ook tips en weetjes geven …
    6 ja hij heeft een mooie setup. Zijn aquarium vond ik eerlijk gezegd het mooiste decor. Ik heb helaas geen advies op uitbreiding. Want als het van mij afhangt had ik al die bucht verkocht… Aan perspectief van mijn gamer zijde is het inderdaad indrukwekkend en een game walhalla
    7 ik had misschien niet moeten komen op dit topic. Ik schrijf gewoon mijn uitingen en meningen. En volgens de wet is vrije meningsuiting nog altijd geen misdaad…

Hier bij laat ik het…

0
  26. User  avatar
    2001 XP

Kort en krachtig gezegd, is het een nette setup maar niet mijn… uh… cup of tea. Ben meer een gamer vanaf de bank dan achter een bureau en al dat neon zou mij alleen maar afleiden haha.

@ alle R*Forever bashers… laat die jongen in z’n waarde, dit is nou al het zoveelste topic waarin jullie hem persoonlijk aanvallen wat nergens voor nodig is. Laat hem gewoon z’n zegje doen en als je je daaraan stoort houd dan gewoon je commentaar voor je want ook al interesseert zijn leven jouw niets alle kritiek erop is absoluut nog minder interessant.

0
  27. User  avatar
    5395 XP

Mooie setup! Goed om te lezen dat er meer mensen zijn die een (gaming)monitor beter vinden spelen dan een TV. TV’s zijn simpelweg niet gemaakt voor games waarbij snelheid belangrijk is, helaas.

Mijn setup:
    http://i58.tinypic.com/nd90s8.jpg
    (Sorry voor slechte fotokwaliteit)

0
  28. User  avatar
    554 XP

[quote]Mooie setup! Goed om te lezen dat er meer mensen zijn die een (gaming)monitor beter vinden spelen dan een TV. TV’s zijn simpelweg niet gemaakt voor games waarbij snelheid belangrijk is, helaas.

Mijn setup:
    [url]http://i58.tinypic.com/nd90s8.jpg[/url]
    (Sorry voor slechte fotokwaliteit)[/quote]

Ziet er ook strak uit, netjes man!! Thanx voor het delen van je set up

Ja sinds ik op gaming monitors speel ben ik 1 x terug gegaan naar tv en dan merk je het verschil pas echt!!
    Vanaf die tijd altijd op monitor en alleen voor singleplayer op de grote tv

0
  29. User  avatar
    1793 XP

[quote]Mooie setup! Goed om te lezen dat er meer mensen zijn die een (gaming)monitor beter vinden spelen dan een TV. TV’s zijn simpelweg niet gemaakt voor games waarbij snelheid belangrijk is, helaas.

Mijn setup:

Mijn setup:

Dat is ook wel Nice. Welke monitor gebruik je?

Om nu eerlijk te zijn heb ik uren zitten researchen over dat 4k gedoe.

Ik heb een artikel gevonden op cnet:
    Met de COMMENTS erbij waren dit de positieve en negatieve minpunten…

POSITIEF:
    Textures kunnen nu veel meer data bevatten voor devs
    Geen AA OF FXAA MSAA ENZ nodig
    Veel meer details
    4 keer 1080 P

NEGATIEF:
    Nu nog prijzig
    Te weing content
    Je hebt minimum 65 inch nodig voor 4k echt te ervaren.
    32 inch 4k vs 32 inch 1080 P is geen verschil. Alleen is 1080 P content op een 4k tv zowizo beter van beeld door de 4 dubbeling
    TEST: ga naar een strand, strek je benen. Kijk nu naar het strand dichtbij en tel de korrels… Vervolgens kijk je naar je voeten en kijk je zo naar het strand, tel dan eens de korrels.

RESULTAAT?: vandichtbij zie je immens veel detail, van ver zie je minder detail van de korrels. Zo zit 4k ineen in theorie volgens de menigte techneuten …
    ..
    4k zou dus goed zijn voor projectoren of voor grote tv’s (minimum 65 inch)

Wat heeft dit nou te maken met je pc? Wel ik heb zitten opzoeken waarom 4k gaming echt wel verschilt..

Een pc monitor zal echt geen 65 inch gaan worden.. ROLLS EYES. En toch blijkt het dat 4k wel daadwerkelijk een impact heeft op kleinere schermen. Vooral bij games..

Waarom?
    Textures en dergelijke is allemaal data. En dankzij 4k kan je alles individueel opkrikken in tegenstelling tot een film.
    ..
    Zo heb ik dus tal van redenen zitten zoeken waarom een pc aan te schaffen ipv een console(puur theoretisch want in praktijk heb ik er toch geen tijd voor)

Via linus tech tips heb ik toch een en het ander bij geleerd.. Console is een pc ripp off?

Ja oké allemaal goed en wel maar waarom kopen we dan toch nog een console?

1: SIMPEL: plug and play. Geen overbodige media en launchers. Gewoon een os met als doel gaming.
    2: automatische updates en patches
    3:zijn eigen easy store en services.. Mits een plus maatschap of live abbonnement
    4: de controller en gewoontes
    5 de zovele exclusieves
    6 niet om de beste performances. Gewoon een gebruiksvriendelijk platform dat alle games afspeelt die jou interesseert. Smooth genoeg en grafisch nog cava

Dit vondt ik dan ook allemaal goede redenen…

Totdat ik besefte:
    Moesten we nu eens effe zelfstudie doen op hardware en technologie. Ons eigen budget samenstellen. En een pc leren vanbinnen kennen. Het ineen kunnen puzzelen …

Dan zou je toch eigenlijk wel verschieten wat je voor 400 euro kan kopen.

De ps4 is echt niet duur, gebruijsvriendelijk en zeer aangenaam en toch modern waardig.
    Toch wou ik eens weten hoe snel de ps4 ingehaald kan worden …

Het resultaat is eigenlijk wel best grappig:
    Zo kosten pc games goedkoper
    Kosten de onderdelen handen vol geld maar ben je gegarandeerd al klaar voor ps5
    Kan je het altijd opnieuw upgraden en per onderdeel zelf
    Kan je 4k gaming al starten, of zeer stabiel 1080 P draaien met betere textures en technologieen
    Kan je het desnoods locken op settings zodat het een console lijkt
    Plug je eender welke controller in
    Kan je het ook aansluiten op tv, of meerdere
    Enz

… Wel een beetje raar dit allemaal te schrijven als fantantieke console gamer…

Maar als we nu eens ons best doen moet je in feite gewoon dit kennen.. En de werking van launchers, patches en updates kennen…

1 de cpu
    2 de videokaart
    3 het ram geheugen
    4 het moederbord
    5 de geluidskaart
    6 de koeling
    7 de power suply
    8 je case
    9 je SDD of HHD
    10 je blu-ray , disc drive reader/writer
    11 enz
    12!!!! : EEN DUAL SHOCK 4!

Technologieën :
    FPS
    OVERCLOCKING
    AA EN ANDEREN
    RESOLTIES
    LAUNCHERS
    CONTROLLER CONVERTERS
    PATCH EN UPDATE FILES

Kortom: geloof het of niet maar voor 400 euro kan je al een pc creëren die sterker is dan de ps4

Console ervaring: gewoon locked fps zetten, locked resoluties, launchers gebruiken, pluggen op je tv, en als finishing touch een controller naar wens..

Hardware zakt ook zeer snel in prijs. Dus nu zie ik bijna echt geen reden meer een console aan te schaffen als je het evengoed zelf kan creëren binnen de 48 uur. Beter en krachtiger maar dan mindere exclusieves..

Console is natuurljk handig. Maar moest je echt voor de multiplatform games gaan zie ik echt geen reden meer het niet te doen…

LINUS SCRAPYARD 300 dollar pc challenge was wel echt verbazend en inspirerend… Kijk het zelf eens op YouTube als je tijd hebt 🙂

(Een challenge om een pc samen te stellen met een budget van 300 dollar. Enkel van gebruikte hardware via 2dehands verkoop ! )

0
  30. User  avatar
    554 XP

Wie heeft het over 4k?
    En wie heeft het over pc gaming?

Is dit niet iets om zelf een topic over te maken ipv andermans topic te vervuilen met lappen tekst waar niet om gevraagd heeft?
    Begin je aardig irritant te vinden ( persoonlijke mening)

0
  31. User  avatar
    5395 XP

[quote]Ziet er ook strak uit, netjes man!! Thanx voor het delen van je set up

Ja sinds ik op gaming monitors speel ben ik 1 x terug gegaan naar tv en dan merk je het verschil pas echt!!
    Vanaf die tijd altijd op monitor en alleen voor singleplayer op de grote tv[/quote]

Thx. Ja klopt, ik kan ook echt niet meer spelen op een TV. Dat te bedenken terwijl ik een paar jaar geleden nog op een TV speelde met 80ms input lagg, hahah.

[quote]Dat is ook wel Nice. Welke monitor gebruik je?[/quote]

Een 27 inch iiyama ProLite monitor. Ben het typenummer ff kwijt, maar het is een 1ms monitor met een TN panel. 🙂

0
  32. User  avatar
    1688 XP

[quote]Wie heeft het over 4k?
    En wie heeft het over pc gaming?

Is dit niet iets om zelf een topic over te maken ipv andermans topic te vervuilen met lappen tekst waar niet om gevraagd heeft?
    Begin je aardig irritant te vinden ( persoonlijke mening)[/quote]
    Ik neem mijn woorden terug en stop met op hem te reageren.

0
  33. User  avatar
    451 XP

Mooie setup , ik vind het alleen een beetje zielig dat die hond daar in die bench zit. 🙁

0
  34. User  avatar
    554 XP

[quote]Mooie setup , ik vind het alleen een beetje zielig dat die hond daar in die bench zit. :-([/quote]

Thnx man, en de hond (nooby) zit alleen snachts in de bench om te slapen, niks zieligs aan.
    9 vd 10 keer gaat die er uit zichzelf al inliggen 😉

0
  35. User  avatar
    2442 XP

Als ik mijn setup erop plaats dan lijkt het een stuk minder naast die van jullie XD. Sws is mijn bureau en mijn kamer al een redelijke ophoping van spullen. Misschien als ik dat een keer wat fatsoenlijker heb gemaakt dat ik dan wel een foto plaats :). Mocht een keer op mezelf gaan dan wil ik net zo’n strakke setup maken als wat jullie hebben. Sws wat betere kabelmanagement ;).

0
  36. User  avatar
    451 XP

[quote]Thnx man, en de hond (nooby) zit alleen snachts in de bench om te slapen, niks zieligs aan.
    9 vd 10 keer gaat die er uit zichzelf al inliggen ;-)[/quote]

Oh op die manier 🙂 .
    Heb zelf een golden retriever.

0
  37. User  avatar
    554 XP

[quote]Oh op die manier 🙂 .
    Heb zelf een golden retriever.[/quote]

Dit is een Amerikaanse stafford en heel erg waaks, als ik hem snachts niet in de bench heb blaft die hele buurt wakker bij elk geluid wat die rondom het huis hoort 🙂

0