Forum

Topic: help mijn muis is stuk.

Anoniem's avatar

ik heb een ruim jaar geleden een gaming muis gekocht op 25/01/2014.
het is de roccat kone xtd max customization mouse. echt een vet ding.
maar nu doet mijn linker muisklikker raar. hij werkt nog wel, maar ik voel hem bijna niet klikken. soms voel ik het helemaal niet. ik hoor het wel. het is net of ie plakt ofzo, hij komt ook langzaam omhoog ipv “meteen” zoals alle muisklikkers. het is zeer vervelend en ik vraag mij af hoe het nou precies zit met garantie. ik heb dat ding gewoon normaal gebruikt. maar er is laatst wel een keer een heeeeel klein beetje limo (suikervrij) op gekomen dat ik zo snel mogelijk weer verwijderde. ik vraag mij ook af of iemand weet hoe je zown ding open kan maken zonder hem te mollen voor het geval een van mijn vrienden of huisgenoten er een grote hoeveelheid limo of bier overheen heeft gekieperd. dan kan ik hem misschien schoonmaken. ik begin een beetje in paniek te raken want dat ding kostte 90 euro. ik heb de bon nog wel.

als iemand mij op wat voor manier ook kan helpen zou ik dat heel erg op prijs stellen. en eventueel commentaar over niet drinken bij me computer hoef ik niet te horen want dat weet ik en het gaat echt niet anders. ik ben ook altijd heel erg voorzichtig. met als bewijs dat ik er al een jaar en een paar maanden nog niet dit gezeik mee heb gehad. dus alsjeblieft geen preken ok ? ik weet dat het stom is. maar hulp[ (zoals ik al zei) word erg op prijs gesteld)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dat was geen limo wat plakte xD
    Maar ziiten er geen kleine schroefgaatjes ofzo op de onderkant?

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Dat was geen limo wat plakte xD
    Maar ziiten er geen kleine schroefgaatjes ofzo op de onderkant?

    nee helemaal niks.

    p.s. dat plakkende goedje waar jij het over hebt eindigt altijd in of op irina shayk lol

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    nee helemaal niks.

    p.s. dat plakkende goedje waar jij het over hebt eindigt altijd in of op irina shayk lol

    Mocht je willen ja. Het enige waar je plakspul op komt is je opblaaspop

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Mocht je willen ja. Het enige waar je plakspul op komt is je opblaaspop

    heej zullen we het vriendelijk houden ? ik zeg toch ook niet dat jij geen wijf kan krijgen ?
    jij begon met de grap ok ?

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Een muis behuizing bestaat meestal uit 2 onderdelen, boven en onder zijde, die meestal wel los te halen zijn maar je dan zeker wel beschadigingen aan toe brengt zo dat het aanblik niet te harden is. voor dat je een deze klus begint zou ik eerst wachten tot iemand anders een beter idee heeft, of op You Tube kijken.
    Wens je veel geluk zo dat je probleem word opgelost.
    ( ik neem aan zitten geen schroeven aan de onder kant , dan had je de vraag wel anders geplaatst) 🙂

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Jij zegt in elke topic met een game te koop wat je er van vindt. Vraagt ook niemand om

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Jij zegt in elke topic met een game te koop wat je er van vindt. Vraagt ook niemand om

    dat zeg ik meestal om iemand te helpen die game te verkopen. of om de koper een eerlijke kijk te geven op een game.
    waar ben jij eigenlijk mee bezig ? zit je me soms in de gaten te houden ofzo ? ik vind het maar griezelig.

  8. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    dat zeg ik meestal om iemand te helpen die game te verkopen. of om de koper een eerlijke kijk te geven op een game.
    waar ben jij eigenlijk mee bezig ? zit je me soms in de gaten te houden ofzo ? ik vind het maar griezelig.

    klein kind haal die voetjes van je muis daar zitten je schroeven onder en zo niet heeft die een klik systeem kan je vaak met een pasje open drukken

  9. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Er lopen nog veel muisen buiten , pak je eentje ,lol

  10. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Er lopen nog veel muisen buiten , pak je eentje ,lol

    Muizen 😉

    of is muisen Vlaams >?

  11. 4299 XP
    Peter01's avatar

    klein kind haal die voetjes van je muis daar zitten je schroeven onder en zo niet heeft die een klik systeem kan je vaak met een pasje open drukken

    waarom ben ik een klein kind als ik niet weet hoe een gaming muis in elkaar zit ?

  12. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    waarom ben ik een klein kind als ik niet weet hoe een gaming muis in elkaar zit ?

    Niet daarom maar omdat je niet tegen een grapje kan van een mede forumlid ,

  13. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Niet daarom maar omdat je niet tegen een grapje kan van een mede forumlid ,

    er is een verschil tussen niet tegen een grap kunnen en het gewoon niet grappig vinden. als je niet tegen een grap kan vind je hem ook niet grappig maar als je het omdraait en hem niet grappig vind kan je er misschien wel tegen. maar dat alles even terzijde dit was volgens mij geen grap. daarom reageerde ik zo. en ik geloof al helemaal dat het geen grap is om die gast zijn latere reacties. houd je oordeel volgende keer effe voor je oke ?

    kunnen we nou trouwens weer even on topic gaan nu ? en niet met ze allen mij aanvallen ?

  14. 2457 XP
    peyj's avatar

    Je vaker zulke dingen gewoon op google zoeken. Er zitten blijkbaar geen schroefjes op zodat je ‘m los kan maken. Vaak is het met muizen wel zo dat het allemaal priegel onderdeeltjes heeft. Dus een beetje voorzichtigheid is wel te adviseren. En terug gaan naar de winkel heb je niks aan als het gaat om viezigheid, dat valt natuurlijk niet onder de garantie.

    http://imagescdn.tweaktown.com/content/5/6/5659_25_roccat_kone_xtd_max_customization_gaming_mouse_review.jpg

    Maar als je bang bent dat je huisgenoten je muis misschien nog erger aan het plakken maken is het dan niet beter dat ding gewoon beter weg te bergen?

  15. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Je vaker zulke dingen gewoon op google zoeken. Er zitten blijkbaar geen schroefjes op zodat je ‘m los kan maken. Vaak is het met muizen wel zo dat het allemaal priegel onderdeeltjes heeft. Dus een beetje voorzichtigheid is wel te adviseren. En terug gaan naar de winkel heb je niks aan als het gaat om viezigheid, dat valt natuurlijk niet onder de garantie.

    http://imagescdn.tweaktown.com/content/5/6/5659_25_roccat_kone_xtd_max_customization_gaming_mouse_review.jpg

    Maar als je bang bent dat je huisgenoten je muis misschien nog erger aan het plakken maken is het dan niet beter dat ding gewoon beter weg te bergen?

    Er zitten echt wel schroeven gaten op kijk naar zijn 4 hoeken ik zie schroef gaten de draad zit op de bovenste gedeelte natuurlijk . schroeven zitten altijd onder de Glijders van de muis , en het gaat om de knop daar zit gewoon veel vuil tussen dus open trekken en het kapje in een sopje leggen dan moet die het weer als nieuw doen ,

    http://i57.tinypic.com/10qxhcj.jpg
    is mijn muis is een Sharkoon Fireglider prima ding

  16. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Er zitten echt wel schroeven gaten op kijk naar zijn 4 hoeken ik zie schroef gaten de draad zit op de bovenste gedeelte natuurlijk . schroeven zitten altijd onder de Glijders van de muis , en het gaat om de knop daar zit gewoon veel vuil tussen dus open trekken en het kapje in een sopje leggen dan moet die het weer als nieuw doen ,

    http://i57.tinypic.com/10qxhcj.jpg
    is mijn muis is een Sharkoon Fireglider prima ding

    hier heb ik wat aan. dank je

    Je vaker zulke dingen gewoon op google zoeken. Er zitten blijkbaar geen schroefjes op zodat je ‘m los kan maken. Vaak is het met muizen wel zo dat het allemaal priegel onderdeeltjes heeft. Dus een beetje voorzichtigheid is wel te adviseren. En terug gaan naar de winkel heb je niks aan als het gaat om viezigheid, dat valt natuurlijk niet onder de garantie.

    http://imagescdn.tweaktown.com/content/5/6/5659_25_roccat_kone_xtd_max_customization_gaming_mouse_review.jpg

    Maar als je bang bent dat je huisgenoten je muis misschien nog erger aan het plakken maken is het dan niet beter dat ding gewoon beter weg te bergen?

    en aan delen van dit bericht heb ik ook wat aan. ook dank je