ik probeerde vandaag gta online te spelen en hij roept al de hele dag dat de services down zijn.
heeft iemand dit probleem ook ?
ik speel op de ps4 maar wat voor platform ook, ik wil graag weten of ik de enige ben.
Topic: gta online is down.
04 april 2015om 16:33

Op PS3 geen problemen en naar het schijnt ook voor PS4 niet, volgens R* althans:
[url]https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246–Updated-March-12-2015-GTA-Online-Status-Latest-Updates-[/url]
Op Reddit zijn er meer met het probleem:
[url]https://www.reddit.com/r/gtaonline/comments/31czs1/the_rockstar_game_services_are_unavailable_right/[/url]
[quote]Op PS3 geen problemen en naar het schijnt ook voor PS4 niet, volgens R* althans:
[url]https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200426246–Updated-March-12-2015-GTA-Online-Status-Latest-Updates-[/url]
Op Reddit zijn er meer met het probleem:
[url]https://www.reddit.com/r/gtaonline/comments/31czs1/the_rockstar_game_services_are_unavailable_right/[/url][/quote]
fuck man, hier heb ik echt wat aan dank je.
Is de afgelopen 2 dagen al vaker (kort) geweest..
Gek genoeg moet je dan een ticket aanmaken, en ligt het altijd aan “jou” verbinding vervolgens (aldus R*) in de reply..