Hi allemaal,
Ik wou mijn ps4 verkopen maar op mijn account staan nog veel games zoals als dying light hoe kan ik de koper die spellen laten spelen zonder echt toegang tot mijn account?
Hi allemaal,
Ik wou mijn ps4 verkopen maar op mijn account staan nog veel games zoals als dying light hoe kan ik de koper die spellen laten spelen zonder echt toegang tot mijn account?
[quote]Hi allemaal,
Ik wou mijn ps4 verkopen maar op mijn account staan nog veel games zoals als dying light hoe kan ik de koper die spellen laten spelen zonder echt toegang tot mijn account?[/quote]
Kan niet een Sub account staat ook aan jou account gekoppeld dus je zou hem met jou account moeten verkopen ,
[quote]Kan niet een Sub account staat ook aan jou account gekoppeld dus je zou hem met jou account moeten verkopen ,[/quote]
Let wel op met het doorverkopen van accounts. Dat is in principe illegaal.
[quote]Let wel op met het doorverkopen van accounts. Dat is in principe illegaal.[/quote]
Nee, het is niet illegaal. Het is in strijd met de algemene voorwaarden van Sony, dat is wat anders. Illegaal is wanneer iets verboden is volgens de wet 🙂 Sony kan dus wel maatregelen nemen, zoals het bannen van het account (als het erachter komt, maargoed hoe komen ze daar achter als beide niks zeggen). Verder kunnen ze je wettelijk niks maken, dus niet illegaal 🙂