Topic: Roxio HD PRO geen audio PS4

07 april 2015om 17:40

Als ik een video wil opnemen met mijn Roxio HD PRO en ik doen mijn headset in mijn PS4 dan neemt die geen geluid op. En als ik dan Battlefield speel wil ik wel goede gameplays halen snapje. En als ik dan een live commentary en zonder mijn headset ga spelen hoor ik zelf geen audio en dan haal ik niet echt bepaalde goede gameplays. Nu heb ik wel gevragen hoe dat komt en moet ik een splitter hebben maar ik weet echt niet welke ik heb wel rond gekeken maar ik kom niet echt verder. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Vriendelijke groet,

Tijmen aka Babbelaar Online

8 reacties

1. User  avatar
    247 XP

Hey Tijmen!

Mooi verhaal, lekker kort ook.

Groetjes.

0
  2. User  avatar
    456 XP

[quote]Hey Tijmen!

Mooi verhaal, lekker kort ook.

Groetjes.[/quote]

Wel beetje flauw om zo een nieuw lid te begroeten hoor 😛

Ik heb helaas geen ervaring met dit soort producten en ’t opnemen van gameplay footage. Hoop dat er iemand is die je wel kan helpen.
    Overigens lijkt het mij het beste (en dat doen de meesten ook) om de audio van je commentaar niet via je headset op te nemen, maar via een aparte microfoon. Bij voorkeur een condensator microfoon die je via een geluidskaart op je computer aansluit. Daar weet ik wel het een en ander vanaf. Het goedkoopste instap model, dat zelfs op USB werkt zou zoiets zijn: [url]http://www.bax-shop.nl/condensator-studiomicrofoon/behringer-c-1-studio-condensatormicrofoon/product-details.html[/url]
    Hoe dan ook, succes ermee!

0
  3. User  avatar
    4682 XP

Begrijp je maar half, maar heb je je Geluid en Chat audio wel ingesteld op “audio en chat via headset en hdmi/tv” als je het geluid van je tv niet wil gebruiken kan je die dan gewoon uitzetten via je tv.. het signaal wordt dat nog steeds opgenomen.

0
  4. User  avatar
    4 XP