Forum

Topic: assistent content manager probleem (ps vita)

Anoniem's avatar

ik heb een probleem:

ik wil met de assistent content manager nieuwe bestandjes (video) op mijn ps vita zetten. nou probeer ik die te kopiëren uit een mapje waar ik al eerder bestandjes uit heb gekopieerd. maar dat lukt niet want ondanks dat ik die bestandjes net in die map heb gezet op mijn pc zie ik ze niet op het scherm van mijn vita staan, en dus kan ik ze niet selecteren en kopiëren naar het mapje op mijn ps vita toe. ze zijn het juiste video format dus daar licht het niet aan. nou moet je een soort database/library van bestanden aanmaken als je assistent content manager voor het eerst installeert op je pc. die scant dan je pc op bestandjes die je er op wil zetten. maar hoe update je die database/library ? ik kan nergens daar het knopje/commando voor vinden.
licht het daar uberhaupt wel aan ? moet ik nu elke keer als ik nieuwe bestanden op me vita wil zetten de assistent content manager opnieuw instaleren ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Probeer het anders eens vanaf je ps3 .

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    dat kan ik doen, maar dan kan ik het volgens mij niet in specifieke mappen op mijn ps vita zetten. alleen mappen voor januari, februari etc. en dan moet ik het eers van mijn pc af kopieeren naar een usb stick toe. en dan weer vanaf die usb stick op me ps3. en dan pas kan het naar me vita. goede suggestie (en bedankt) maar dat wil ik niet sorry.

  3. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    dat kan ik doen, maar dan kan ik het volgens mij niet in specifieke mappen op mijn ps vita zetten. alleen mappen voor januari, februari etc. en dan moet ik het eers van mijn pc af kopieeren naar een usb stick toe. en dan weer vanaf die usb stick op me ps3. en dan pas kan het naar me vita. goede suggestie (en bedankt) maar dat wil ik niet sorry.

    Snap zoizo niet dat je op de vita film Wilt kijken klein schermpje . Installatie is wellicht fout gegaan dus opnieuw proberen of je je driver verwijderen van de vita op de pc .

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    ik ga ook geen film kijken op me vita lol. maar een supercoole game trailer, of een compilatie van grappige momenten van top gear. dat soort dingen.

    ik heb hem ook opnieuw geinstalleerd en nu kan ik wel die database updaten.
    dat knopje met “database reconstrueren” was grijs en kon ik niet indrukken. nu weer wel.
    ik snap alleen niet hoe het probleem is ontstaan, ik heb hem goed geinstalleerd want ik heb het eerder ook al eens gedaan
    dat database reconstrueren met deze installatie. ik vind het maar vage shit.

  5. 4 XP
    arteezy5678's avatar

    wil zetten de assistent content manager opnieuw instaleren ?