Topic: Gta 5 Heists {Ps4}

10 april 2015om 16:37

Hallo,

Ik ben al dagen bezig om Gta Heists Te spelen Maar kan steeds niet genoeg mensen vinden om me eigen heist te Starten, Ik Join altijd andere en dat helpt mijn voortgang niet. vind ik wel balen. Kan Iemand met mij samen Heist Doen zodat ik of jij ook veder kunnen komen.

Ik hoor van je als je samen Heist Wilt doen

Psn Name: Ebubekir27

Voeg me maar als je samen wilt spelen.

6 reacties

  1. User  avatar
    19 XP

    [quote]Hallo,

    Ik ben al dagen bezig om Gta Heists Te spelen Maar kan steeds niet genoeg mensen vinden om me eigen heist te Starten, Ik Join altijd andere en dat helpt mijn voortgang niet. vind ik wel balen. Kan Iemand met mij samen Heist Doen zodat ik of jij ook veder kunnen komen.

    Ik hoor van je als je samen Heist Wilt doen

    Psn Name: Ebubekir27

    Voeg me maar als je samen wilt spelen.[/quote]
    hoi wil ik ook .kom ook niet verder ik wil jou wel helpen weet alleen niet wat je nog moet doen
    mijn psn name maarten 58 .en ben net lid geworden van de psx crew ben level 170 en ben nu bezig met de laatste heists human lab ..emp stelen ..
    als je mij ook kunt helpen graag ..ik hoor van je .

    [quote]hoi wil ik ook .kom ook niet verder ik wil jou wel helpen weet alleen niet wat je nog moet doen
    mijn psn name maarten 58 .en ben net lid geworden van de psx crew ben level 170 en ben nu bezig met de laatste heists human lab ..emp stelen ..
    als je mij ook kunt helpen graag ..ik hoor van je .[/quote]

    even nog iets ik speel altijd rond 11 uur in de avond op de dag werk ik .

    0
  2. User  avatar
    4247 XP

    [quote]hoi wil ik ook .kom ook niet verder ik wil jou wel helpen weet alleen niet wat je nog moet doen
    mijn psn name maarten 58 .en ben net lid geworden van de psx crew ben level 170 en ben nu bezig met de laatste heists human lab ..emp stelen ..
    als je mij ook kunt helpen graag ..ik hoor van je .

    even nog iets ik speel altijd rond 11 uur in de avond op de dag werk ik .[/quote]

    ik heb goed nieuws voor je, de humane labs is de laatste niet!!!!!!!

    of bedoel je gewoon dat dat de laatste is die jij moet doen ? lol

    ik snap trouwens wel dat je geen mensen kan vinden. ik heb net die heist van trevor gedaan en ik heb meer zitten wachten dan ik heb zitten spelen.
    de matchmaking is een groffe schande en ik denk niet dat ik gauw een andere heist ga starten. als ik al de tijd die ik heb gespendeerd aan het wachten op en het spelen van de heist ergens anders aan zou spenderen, survival bijvoorbeeld. dan zou ik veel meer verdient hebben. ik heb bij de heist zelf de verdeling iedereen op 25% gezet dan hoef ik me iig niet meer te ergeren als ik uiteindelijk voor alle trophys ga. ik heb de game guide gekocht. echt vette shit lol. ik ben een nerd haha

    0
  3. User  avatar
    19 XP

    [quote]ik heb goed nieuws voor je, de humane labs is de laatste niet!!!!!!!

    of bedoel je gewoon dat dat de laatste is die jij moet doen ? lol

    ik snap trouwens wel dat je geen mensen kan vinden. ik heb net die heist van trevor gedaan en ik heb meer zitten wachten dan ik heb zitten spelen.
    de matchmaking is een groffe schande en ik denk niet dat ik gauw een andere heist ga starten. als ik al de tijd die ik heb gespendeerd aan het wachten op en het spelen van de heist ergens anders aan zou spenderen, survival bijvoorbeeld. dan zou ik veel meer verdient hebben. ik heb bij de heist zelf de verdeling iedereen op 25% gezet dan hoef ik me iig niet meer te ergeren als ik uiteindelijk voor alle trophys ga. ik heb de game guide gekocht. echt vette shit lol. ik ben een nerd haha[/quote]

    hoi nee ik weet dat het niet de laatste is . emp afleveren
    humane laps raid heists.
    en dan krijg je nog.series a funding
    series pacific standard.
    gisteren avond nog gespeeld 9 keer opnieuw toen ging er iemand weg afgelopen einde verhaal . en ik ben fanatieke speler beetje verslaafd aan gtav
    blijf proberen eens moet het toch lukken. hoop ik …..als ik op de site van rockstar games social club kijk waar ik ook lid van ben.en ik kijk bij awards en ik druk heists aan heb ik staan 4 maal heists kopleet .. dan denk ik dat ik dat gespeelt heb . voor een ander…. nog 1 vraagje hoe kom ik dan aan meer mensen die de heists willen spelen met mij.of hoe kom ik aan nederlandse namen .. gewoon invite drukken en wachten….. iedergeval weer bedankt voor de reactie. ben nu wel crew lid opsx doeiiiiii .

    0
  4. User  avatar
    433 XP

    Speel momenteel niet zoveel GTA, maar dat komt binnenkort wel weer denk ik.
    Dus als je wilt mag je me toevoegen: hiska_22 is m’n psn.

    Ben wisselend online ivm werk in de horeca

    0
  5. User  avatar
    1 XP

    Hoi guys,

    net gta voor de ps4 gekocht en ondanks ook even kort op ps3 gespeeld, toch een beetje door de bomen het bos niet meer aan het zien….is het ok als ik een aantal van jullie een friend request stuur?

    0
  6. User  avatar
    78 XP

    Ik zoek ook spelers voor de heists!
    PSN: x-KINGOFDUTY-x

    0