Forum

Topic: ZIJN REMASTERS NU ECHT NODIG? Grafisch altijd beter? Console vs pc…

Anoniem's avatar

EEN HOPELOOS TOPIC VOLGENS DE COMMUNITY. Ik raad aan dat iedereen zelf eerst eens fatsoenlijk leert te schrijven. Kennis geven en opdoen is blijkbaar geen optie op psx sense

Het niveau hier is lachwekkend…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Is er echt iemand die de tijd neemt deze rotzooi te lezen?

  2. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Daar heb je hem weer met zijn Column Pfffff.

    Is er echt iemand die de tijd neemt deze rotzooi te lezen?

    Nee deze gast merkt niet dat we hem zat zijn het is een Belg dus vandaar dat die traag van begrip is .

  3. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    wat ik hoop
    Assassin’s Creed: Rogue
    the witcher deel 1 en 2

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Mercenaries 2 was het einde van een geweldige franchise dank u EA.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    1: Niemand wilt dit ook lezen

    2: Dit topic is gemaakt omdat je niks beters te doen hebt

    3: Nogmaals, niemand boeit dit wat

    4: DIT TOPIC GAAT OVER: Helemaal niks

    5: Het zijn inderdaad zeer veel vragen, ze raken allemaal kant noch wal

    6: Hier had je al moeten stoppen en weer zogenaamd gaan trainen

    Serieus….het boeit echt helemaal niemand wat jij vindt. Dat je een mening wilt geven is oké, maar niet van die ellenlange teksten waar werkelijk niets in staat. Je typt wel maar je schrijft niet.

    En dan al die HOOFDLETTERS in je gezwam. Is dat nou echt nodig? Wil je op zo’n manier je punten extra onderdrukken?

    Daarnaast staat je verhaal werkelijk waar vol met fouten, maar om die allemaal aan te kaarten heb ik 3 dagen nodig. Lees je shit na voordat je het post. (Onee dat kan niet want je moet weer ” trainen” .

    Ik ga het hierbij houden want anders ben ik nog 2 volle dagen bezig met typen wat ik vind van dit demagogische geteutel.

  6. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Daar heb je hem weer met zijn Column Pfffff.

    Nee deze gast merkt niet dat we hem zat zijn het is een Belg dus vandaar dat die traag van begrip is .

    Ik ben ook een Belg en vind zijn tekst ook bullshit, maar ik spendeer geen tijd meer om nog meer te reageren op dit soort topics.
    Laat hem gewoon lekker zijn gang gaan, hiervoor conflicten starten is totale tijdverspilling.

  7. 1157 XP
    Actie94's avatar

    Laat de beste kerel gewoon lekker zijn woordje doen. Als hij dit leuk vindt moet je hem gewoon in zijn waarde laten door niet op een afkrakende manier te reageren.

  8. 12 XP
    dannycant's avatar

    Niet alle Belgen over de zelfde kam scheren heee

  9. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik ben ook een Belg en vind zijn tekst ook bullshit, maar ik spendeer geen tijd meer om nog meer te reageren op dit soort topics.
    Laat hem gewoon lekker zijn gang gaan, hiervoor conflicten starten is totale tijdverspilling.

    Jullie winnen bijna altijd de spelling wedstrijden dus volgens zijn belgen niet zo dom leuke taal ook. 😉

  10. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    Beetje minder agressief reageren mag volgens mij wel…ja het is een puinzooi maar er staat toch duidelijk bovenaan om het niet te lezen en onderaan dat het klad is. Laat die jongen lekker schrijven 😛

  11. 86 XP
    WorkingTitle's avatar

    Waarom plaatst psx sense deze jongen op een voetstuk? Ik weer dit forum tegenwoordig omdat het niveau drama is. Er worden toch regels opgesteld voor het aanmaken van een topic? Je wilt de (goede) naam van psx-sense toch behouden en traffic genereren en behouden? Een kwalitatief ps forum kan ik en vele andere goed gebruiken, maar dit slaat echt kan noch wal. Op een normaal forum wordt een topic als deze al gelijk gesloten en de schrijver aangesproken op zijn capslock gebruik.

    Ik pleit echt voor een overzichtelijk forum met kwaliteit, geen off-topic gezwans en al helemaal geen podium voor mensen die aandachtsgeil zijn.

    Als je je topic opent met de zin dat niemand dit moet lezen, waarom typ je het dan niet op een word documentje op je eigen computer? Of zoek anders een penvriend. Een forum draait om de dialoog, niet om de monoloog.

    Ik erger me mateloos aan de vervuiling van dit forum, maar dat is mijn mening. Ik vind het jammer…

  12. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Flinke lap tekst en ben het ook niet overal mee eens, maar dat moet kunnen toch!?
    Uiteindelijk maakt het niet uit of je een console of pc gamer ent, of je perse nieuwe en de beste graphics wilt of nieuwe of oude games… zolang je jezelf ermee kunt vermaken is het goed. Het blijft immers een bron van vermaak en met de grote diversiteit om uit te kiezen is er voor iedereen wel wat wils.

    Beetje minder agressief reageren mag volgens mij wel…ja het is een puinzooi maar er staat toch duidelijk bovenaan om het niet te lezen en onderaan dat het klad is. Laat die jongen lekker schrijven 😛

    Helemaal mee eens, ik snap niet waarom sommige leden er zo een punt van maken

    Ik zeg het maar eens heel eerlijk, ik vind de mensen die zo’n kritiek hebben op hem en keer op keer z’n prive omstandigheden erbij pakken om hem op aan te vallen ECHT DIEP TRIEST! Kijk eens gewoon naar jezelf, want als je zo reageert op deze topics ben je absoluut geen haar beter… als je die jongen zo zat bent en je klikt op het topic en ziet dat hij het geschreven heeft dan lees je het toch niet? Hoe moeilijk is het om iemand in z’n waarde te laten of te negeren als je je daar beter bij voelt.

  13. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Waarom plaatst psx sense deze jongen op een voetstuk? Ik weer dit forum tegenwoordig omdat het niveau drama is. Er worden toch regels opgesteld voor het aanmaken van een topic? Je wilt de (goede) naam van psx-sense toch behouden en traffic genereren en behouden? Een kwalitatief ps forum kan ik en vele andere goed gebruiken, maar dit slaat echt kan noch wal. Op een normaal forum wordt een topic als deze al gelijk gesloten en de schrijver aangesproken op zijn capslock gebruik.

    Ik pleit echt voor een overzichtelijk forum met kwaliteit, geen off-topic gezwans en al helemaal geen podium voor mensen die aandachtsgeil zijn.

    Als je je topic opent met de zin dat niemand dit moet lezen, waarom typ je het dan niet op een word documentje op je eigen computer? Of zoek anders een penvriend. Een forum draait om de dialoog, niet om de monoloog.

    Ik erger me mateloos aan de vervuiling van dit forum, maar dat is mijn mening. Ik vind het jammer…

    Dit dus.

  14. 4299 XP
    Peter01's avatar

    1: Niemand wilt dit ook lezen

    2: Dit topic is gemaakt omdat je niks beters te doen hebt

    3: Nogmaals, niemand boeit dit wat

    4: DIT TOPIC GAAT OVER: Helemaal niks

    5: Het zijn inderdaad zeer veel vragen, ze raken allemaal kant noch wal

    6: Hier had je al moeten stoppen en weer zogenaamd gaan trainen

    Serieus….het boeit echt helemaal niemand wat jij vindt. Dat je een mening wilt geven is oké, maar niet van die ellenlange teksten waar werkelijk niets in staat. Je typt wel maar je schrijft niet.

    En dan al die HOOFDLETTERS in je gezwam. Is dat nou echt nodig? Wil je op zo’n manier je punten extra onderdrukken?

    Daarnaast staat je verhaal werkelijk waar vol met fouten, maar om die allemaal aan te kaarten heb ik 3 dagen nodig. Lees je shit na voordat je het post. (Onee dat kan niet want je moet weer ” trainen” .

    Ik ga het hierbij houden want anders ben ik nog 2 volle dagen bezig met typen wat ik vind van dit demagogische geteutel.

    de meeste dingen die wij als gamer doen zijn omdat we niks beters te doen hebben.
    inclusief op dit forum reageren en schrijven. inclusief ik ja.
    stel je voor je hebt een vriendin en die wil met je naar bed. ga je dan echt gamen of op dit forum of game of thrones kijken of wat dan ook ?
    nee dus. er is altijd wat beters te doen. deze gast probeert een leuk artikel te schrijven en het enige wat mensen hier kunnen doen is kritiek hebben.
    ja het is een erg lang artikel en ik lees hem ook niet. maar je kan ook een klein beetje positief blijven.

  15. 2105 XP
    da_teamkilla's avatar

    @WorkingTitle

    Als je bovenaan de pagina kijkt zie je dat dit de off-topic sectie van het forum is. “Off-topic gezwans” kan je hier dus wel eens vinden ja.

    Overigens helemaal met WjayW eens wat betreft het flamen op r*forever. Als je je ergert aan zijn lange posts kan je ze gewoon overslaan. Als je ze wel leest en het niet met hem eens bent kan je dat op een fatsoenlijke manier zeggen.

  16. 2139 XP
    Bass's avatar

    Daar heb je hem weer met zijn Column Pfffff.

    Nee deze gast merkt niet dat we hem zat zijn het is een Belg dus vandaar dat die traag van begrip is .

    Dit is bullshit! Door dit te zeggen laat je nou niet echt merken dat Nederlanders zo slim zijn. Ik schaam me als Nederlander voor jou!

    Zolang hij het bij games kan houden mag hij schrijven wat ie wil! Daar is dit forum ook voor toch? Als hij zijn trainingsschema en persoonlijke leven erbij gaat halen mag hij stoppen wat mij betreft.

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zinloze commentaar

  18. 2139 XP
    Bass's avatar

    PFFF je maakt het wel weer moeilijk voor me hoor. Probeer ik je net een beetje te verdedigen dat je het alleen over games hebt, begin je weer over je ipod, 30 uur trainen en soa’s te praten… Laat de rest lekker lullen en hou het bij GAMES!!!

  19. 1870 XP
    R*forever's avatar

    PFFF je maakt het wel weer moeilijk voor me hoor. Probeer ik je net een beetje te verdedigen dat je het alleen over games hebt, begin je weer over je ipod, 30 uur trainen en soa’s te praten… Laat de rest lekker lullen en hou het bij GAMES!!!

    Manneke ik weet goed genoeg waar ik mee bezig ben. Zowel in het nachtleven en dag leven en silly DIGITAL live kan ik me wel weren..

    Het is leuk dat je je probeert op te stellen maar dat is voor nergens nodig.
    Op een iPod iets creëren is nu eenmaal niet simpel tov pc. 30 uur train gezever? Ik kaart gewoon aan dat ik nu in actief ben. Ik heb het al zo vaak gezegd. Digitaal reageren is fucking raar. Ik bekijk de COMMENTS moest iemand zo voor me zitten praten. Ik kan me enkel weren digitaal omdat ik jullie amper ken. Maar moest er iemand eens zijn gat op effen en persoonlijk me face to face tekeer aangaat zal wel nog eens mogen Verschieten.

    Het is niet omdat ik dingen uitkraam dat ik daar aandacht wil voor creëren. Het is gewoon een feit dat ik intens sport, dat ik zeer sociaal en druk leven heb en nog steeds iets met gaming heb. Al mag ik dat 100 keer zeggen. Er zullen er altijd zijn die me kneusje noemen, of aandachtstrekker , of hopeloos.

    Wel ik vraag me Soms af hoe jullie leven eruit ziet? Niet zo roodkleurig wellicht. Anders had je nu geen tijd voor te reageren en was je op stap, gaan werken of eender wat gaan doen. Zo continue bash COMMENTS van altijd dezelfde persoon geeft mij maar een conclusie ..

    Die jongen heeft het moeilijk of/is puberaal, Wilt internet strijden zonder reden, zoekt altijd wel een opmerking voor op te reageren. Heeft wellicht geen grote sociale kring of mist iets in het leven. Moet nog het leven ontdekken. Heeft een mentale handicap of beperking wat dan echt heel erg is en begrijpelijk moest hij zo reageren en hem niet wilt laten onderdoen. Vandaar het overmatige internet gebruik…

    Ach ja, wie ben ik? Ik weet alvast dat ik altijd een strijder en doorzetter ben op vlak van confrontaties. Dat ik totaal geen opgever ben. En een levensvisie heb. Ik weet wat mijn doelen zijn en ga er ook voor.

    Als je dan terug keert op onbekend terrein zoals internet zul je altijd wel van die no life’s of Pipo’s tegenkomen maar misschien vooral kids. Eens iemand roet in het eten gooit zal er altijd wel een afstandelijke houding is. Alleen valt me hierop dat het niveau drastisch laag ligt. Ofwel lopen ze mee of beginnen ze jouw woorden of persoonlijke info die je mededeelt om te draaien in commentaar.

    Ik lach me echt soms rot hoe idioot iemand zo kan zijn. Maar aan de andere kant heb ik er ook wel respect voor en hoop ik voor hem dat hij zijn draai vindt. Enkel macho’s en johny’s kan ik niet af. Maar zelfs die zullen later beseffen hoe het leven echt ineen zit.

    Weer onzin of niet? Ik heb alvast de nodige ervaring om hun te lijf te gaan in real Life. Digitaal daarentegen is iedereen gelijk want we kennen mekaar niet. Ondanks de zovele feedback van fitness buddy’s horeca’s, zwemkom’s, winkel personeel, clubs enz blijf ik voor mijn doelen gaan. Ik weet waar ik voor streef. Steun is altijd de max en geeft je een boost, maar het zit hem in het koppeke en het hart. Vooral in jezelf geloven en realistisch denken.

    Een beste maat van jou die depri wordt, of je laat vallen als een baksteen ? Karakter en mentale kracht zetten je vooruit in het leven. Hoe je het draait of keert. Nu lijkt alles hier weer onzin. Misschien zul je ooit beseffen dat ik je advies mee geef… Lees deze woorden desnoods eens 10 jaar later.

    En nu heb ik echt geen zin meer in die bullshit. We houden het bij games…

  20. 2139 XP
    Bass's avatar

    En nu heb ik echt geen zin meer in die bullshit. We houden het bij games…

    Als je hier nou mee was begonnen had je die bullshit ook niet op hoeven schrijven 😉

  21. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Manneke ik weet goed genoeg waar ik mee bezig ben. Zowel in het nachtleven en dag leven en silly DIGITAL live kan ik me wel weren..

    Het is leuk dat je je probeert op te stellen maar dat is voor nergens nodig.
    Op een iPod iets creëren is nu eenmaal niet simpel tov pc. 30 uur train gezever? Ik kaart gewoon aan dat ik nu in actief ben. Ik heb het al zo vaak gezegd. Digitaal reageren is fucking raar. Ik bekijk de COMMENTS moest iemand zo voor me zitten praten. Ik kan me enkel weren digitaal omdat ik jullie amper ken. Maar moest er iemand eens zijn gat op effen en persoonlijk me face to face tekeer aangaat zal wel nog eens mogen Verschieten.

    Het is niet omdat ik dingen uitkraam dat ik daar aandacht wil voor creëren. Het is gewoon een feit dat ik intens sport, dat ik zeer sociaal en druk leven heb en nog steeds iets met gaming heb. Al mag ik dat 100 keer zeggen. Er zullen er altijd zijn die me kneusje noemen, of aandachtstrekker , of hopeloos.

    Wel ik vraag me Soms af hoe jullie leven eruit ziet? Niet zo roodkleurig wellicht. Anders had je nu geen tijd voor te reageren en was je op stap, gaan werken of eender wat gaan doen. Zo continue bash COMMENTS van altijd dezelfde persoon geeft mij maar een conclusie ..

    Die jongen heeft het moeilijk of/is puberaal, Wilt internet strijden zonder reden, zoekt altijd wel een opmerking voor op te reageren. Heeft wellicht geen grote sociale kring of mist iets in het leven. Moet nog het leven ontdekken. Heeft een mentale handicap of beperking wat dan echt heel erg is en begrijpelijk moest hij zo reageren en hem niet wilt laten onderdoen. Vandaar het overmatige internet gebruik…

    Ach ja, wie ben ik? Ik weet alvast dat ik altijd een strijder en doorzetter ben op vlak van confrontaties. Dat ik totaal geen opgever ben. En een levensvisie heb. Ik weet wat mijn doelen zijn en ga er ook voor.

    Als je dan terug keert op onbekend terrein zoals internet zul je altijd wel van die no life’s of Pipo’s tegenkomen maar misschien vooral kids. Eens iemand roet in het eten gooit zal er altijd wel een afstandelijke houding is. Alleen valt me hierop dat het niveau drastisch laag ligt. Ofwel lopen ze mee of beginnen ze jouw woorden of persoonlijke info die je mededeelt om te draaien in commentaar.

    Ik lach me echt soms rot hoe idioot iemand zo kan zijn. Maar aan de andere kant heb ik er ook wel respect voor en hoop ik voor hem dat hij zijn draai vindt. Enkel macho’s en johny’s kan ik niet af. Maar zelfs die zullen later beseffen hoe het leven echt ineen zit.

    Weer onzin of niet? Ik heb alvast de nodige ervaring om hun te lijf te gaan in real Life. Digitaal daarentegen is iedereen gelijk want we kennen mekaar niet. Ondanks de zovele feedback van fitness buddy’s horeca’s, zwemkom’s, winkel personeel, clubs enz blijf ik voor mijn doelen gaan. Ik weet waar ik voor streef. Steun is altijd de max en geeft je een boost, maar het zit hem in het koppeke en het hart. Vooral in jezelf geloven en realistisch denken.

    Een beste maat van jou die depri wordt, of je laat vallen als een baksteen ? Karakter en mentale kracht zetten je vooruit in het leven. Hoe je het draait of keert. Nu lijkt alles hier weer onzin. Misschien zul je ooit beseffen dat ik je advies mee geef… Lees deze woorden desnoods eens 10 jaar later.

    En nu heb ik echt geen zin meer in die bullshit. We houden het bij games…

    Gaan werken, dat is nu iets waar jij het NOOIT over hebt in je fucking gelul. Zeker zo’n kerel die geld krijgt om op zijn lege reet te zitten, kan ik geloven dat je 30 uur gaat trainen, daar heb ik geen tijd voor hoor. Je zegt steeds dat je jouw persoonlijk leven niet wil betrekken in je topic. En ja hoor, twee zinnen later is daar alweer dat trainen en jouw drukke persoonlijke leven. Ik kan je maar 1 tip geven : stoppen met topics aanmaken die totaal nergens op slaan! En jouw fucking teksten slaan qua zinsbouw nergens op, kan je daar beter wat tijd aan spenderen. Wie gaat er trouwens teksten schrijven op een ipod? Dat noem ik pas No Life!

  22. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gaan werken, dat is nu iets waar jij het NOOIT over hebt in je fucking gelul. Zeker zo’n kerel die geld krijgt om op zijn lege reet te zitten, kan ik geloven dat je 30 uur gaat trainen, daar heb ik geen tijd voor hoor. Je zegt steeds dat je jouw persoonlijk leven niet wil betrekken in je topic. En ja hoor, twee zinnen later is daar alweer dat trainen en jouw drukke persoonlijke leven. Ik kan je maar 1 tip geven : stoppen met topics aanmaken die totaal nergens op slaan! En jouw fucking teksten slaan qua zinsbouw nergens op, kan je daar beter wat tijd aan spenderen!

    Zieliger kon niet zeker? Er is een reden dat ik 30 uur train. En moest je eens je ogen optrekken kon je evengoed elke comment checken. Dat gebash was al voor ik dat aankondigde. Toen ik daarover begon te schrijven was het al snel in het verkeerde keelgat gevlogen…

    Lui? 30 uur sport is echt meer uitputtend dan een bureau jobke of horeca en winkels …
    Ik doe aan top sport heb verscheidene certificaten en weet wat mijn doelstellingen zijn. Hou toch op met je zever. Het is work in progress. Bovendien combineer ik werk met mijn sport. En moest je je nu afvragen waarom ik alweer reageer: ik moet verplicht thuis blijven van de dokter. Ik heb opvolgingen van mijn prestaties en vermogen. Ik ben niet dat type jongetje dat het allemaal van moeder en vader krijgt… In fact: in mijn jeugd heb ik het ook altijd zelf voor elkaar gebracht. Denk aub een 2de keer na vooraleer je weer een reactie out off no where wilt plegen. Mijn reactie hierboven heeft genoeg detail. Ik zit ook niet te neuten over jouw leven… Fucking a grow up. Wellicht zo een typisch Belg dat werkt maar als het bij puntje of paaltje komt schijt hij in zijn broek bij risico situaties …

  23. 802 XP
    phinal's avatar

    Ben je er weer?
    Doe een iets nuttigs voor de samenleving en hou op met het opscheppen over je zogenaamde sport prestaties, want als je ook maar half zo goed was als jij jezelf beschrijft zou je nu niet op psx-sense zitten maar echt trainen (en niet dat wannabe gekloot dat je nu doet).
    Ik durf te wedden dat jij alleen maar een A zwemdiploma hebt en daar trots op bent.
    Wat probeer je eigenlijk met al deze topics te bereiken, als je al van te voren weet dat het helemaal niemand wat boeit en mensen toch weer gaan bashen?
    Ik heb een tip voor je: koop een dagboek van barbie of my little pony en schrijf daar je dagelijkse avonturen in.
    BTW: Hoe gaat het met je militaire carrière waar je een paar maanden geleden aan wou beginnen en op zat te scheppen over hoe jij met je bezopen vrienden op reis ging?

  24. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ben je er weer?
    Doe een iets nuttigs voor de samenleving en hou op met het opscheppen over je zogenaamde sport prestaties, want als je ook maar half zo goed was als jij jezelf beschrijft zou je nu niet op psx-sense zitten maar echt trainen (en niet dat wannabe gekloot dat je nu doet).
    Ik durf te wedden dat jij alleen maar een A zwemdiploma hebt en daar trots op bent.
    Wat probeer je eigenlijk met al deze topics te bereiken, als je al van te voren weet dat het helemaal niemand wat boeit en mensen toch weer gaan bashen?
    Ik heb een tip voor je: koop een dagboek van barbie of my little pony en schrijf daar je dagelijkse avonturen in.
    BTW: Hoe gaat het met je militaire carrière waar je een paar maanden geleden aan wou beginnen en op zat te scheppen over hoe jij met je bezopen vrienden op reis ging?

    Lezen is moeilijk he… Hoe gaat het met jou anders.

    Op aanraden van al deze mensen die zich ergeren aan een stukje tekst: goed nieuws: maak zelf jouw topic’s. Jullie blijven maar neuten, ongelooflijk …

    Militaire carrière? Nobody cares. Eerst neuten over mijn training en nu vragen stellen erover. Wat wil je in Godsnaam? Ik ga hier echt geen moeite in steken. leer eerst maar wat militair in houdt.

    ANYWAYS dit wordt echt een zootje. Ik zal maar eens voor jullie goed dit forum verlaten. Want hoe hopeloos of getalenteerd jullie ook zijn. Jullie verstaan er geen ballen van. Jullie gaan echt ver komen…

    Ik had beter nooit een nieuw topic geopend… Ik zal maar platte rust nemen zonder op internet te gaan.

    BYE BYE: iedereen blij? Goed. Begin nu maar eerst te begrijpen hoe het leven ineen zit ipv zielig anoniem te commenten…

  25. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Zieliger kon niet zeker? Er is een reden dat ik 30 uur train. En moest je eens je ogen optrekken kon je evengoed elke comment checken. Dat gebash was al voor ik dat aankondigde. Toen ik daarover begon te schrijven was het al snel in het verkeerde keelgat gevlogen…

    Lui? 30 uur sport is echt meer uitputtend dan een bureau jobke of horeca en winkels …
    Ik doe aan top sport heb verscheidene certificaten en weet wat mijn doelstellingen zijn. Hou toch op met je zever. Het is work in progress. Bovendien combineer ik werk met mijn sport. En moest je je nu afvragen waarom ik alweer reageer: ik moet verplicht thuis blijven van de dokter. Ik heb opvolgingen van mijn prestaties en vermogen. Ik ben niet dat type jongetje dat het allemaal van moeder en vader krijgt… In fact: in mijn jeugd heb ik het ook altijd zelf voor elkaar gebracht. Denk aub een 2de keer na vooraleer je weer een reactie out off no where wilt plegen. Mijn reactie hierboven heeft genoeg detail. Ik zit ook niet te neuten over jouw leven… Fucking a grow up. Wellicht zo een typisch Belg dat werkt maar als het bij puntje of paaltje komt schijt hij in zijn broek bij risico situaties …

    Mannetjes zoals jij boor ik zo de grond in, opletten wat je doet met je grote bek. Je zult wel eens de verkeerde persoon tegenover je hebben. Hoe wil je trouwens aan een militaire carrière beginnen op 37 jarige leeftijd ( als ik je profiel mag geloven ). Van debielen zoals jij krijg ik echt het vliegend schijt.

  26. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Mannetjes zoals jij boor ik zo de grond in, opletten wat je doet met je grote bek. Je zult wel eens de verkeerde persoon tegenover je hebben. Hoe wil je trouwens aan een militaire carrière beginnen op 37 jarige leeftijd ( als ik je profiel mag geloven ). Van debielen zoals jij krijg ik echt het vliegend schijt.

    Oei, oei , oei. Er is hier weer eentje op zijn teentjes getrapt. Snap je het nu nog niet? Ik reageer niet meer op deze zinloze reacties. Wil je men gsm? Wel daar is het nu eenmaal te laat voor.

    Denk je nu echt dat ik zomaar ga beginnen slaan of agressie uiten? Betuigd weer eens jouw niveau …

    Als je echt denkt dat me aan kunt. Keep dreaming zou ik zeggen…
    Begin maar eerst eens je karakter wat op te poetsen. Denk 2 keer na, en hou je bezig met iets fatsoenlijk.

    Ik heb genoeg van jullie zielig gedoe. Ik ben hier weg punt uit … Laat je haat maar sprayen, i don’t care! Dit is mijn laatste reactie. Ik geef je een raad: deze discussie is tijdverspilling.

  27. 2139 XP
    Bass's avatar

    Snap je het nu nog niet? Ik reageer niet meer op deze zinloze reacties.

    Dit is toch reageren? Snap je het nu nog niet?

  28. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Na al die haatvolle reacties verdient dit topic denk ik wel een…

    http://www.so-soest.nl/sosoest-data/actueel/2013-2014/slot-hang-abus-koper-40mm-bls.jpg

  29. 468 XP
    TwysT's avatar

    Anders had je nu geen tijd voor te reageren en was je op stap, gaan werken of eender wat gaan doen. Zo continue bash COMMENTS van altijd dezelfde persoon geeft mij maar een conclusie ..

    Die jongen heeft het moeilijk of/is puberaal, Wilt internet strijden zonder reden, zoekt altijd wel een opmerking voor op te reageren. Heeft wellicht geen grote sociale kring of mist iets in het leven. Moet nog het leven ontdekken. Heeft een mentale handicap of beperking wat dan echt heel erg is en begrijpelijk moest hij zo reageren en hem niet wilt laten onderdoen. Vandaar het overmatige internet gebruik

    Ach ja, wie ben ik?

    Je verwijt hier mensen in algemene zin van alles en nog wat, tot het hebben van een verstandelijke beperking aan toe, omdat zij zogenaamd te veel op internet zitten, immers zouden ze anders niet zo veel comments typen, aldus jouw beredenering. Jij bent hier echter de persoon met lange verhalen en maar liefst 1857 XP punten op PSX, hetgeen een zeer hoge activiteit aanduidt. Om antwoord te geven op je eigen vraag ”Wie ben ik?”: een hypocriet.

    Ik ben het eens met WJayW, laat er een slotje op komen. Tijd voor meer liefde op PSX 🙂

  30. 490 XP
    Goregash's avatar

    *pakt popcorn*

  31. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik heb een keer eerder gezegd en ik zeg het weer. Begin gewoon een eigen blog! Tegenwoordig heb je die zo opgezet en kan je alles kwijt wat wel en niet games gerelateerd is. Het blijft gewoon zo dat de meeste posts die je plaats een groot deel van je privé leven bevat. Wij zijn gamers op een PS forum dus we houden het graag games gerelateerd (ondanks dat dit een off-topic gedeelte is..). Blijkbaar vind je het fijn om je shit van je af te schrijven, dus een blog zou ik als ik jou was echt overwegen.

    Nu is het wel dat sommige leden hier direct beginnen te flamen zonder ook maar een regel te hebben gelezen. Reageer dan niet mensen..

  32. 260 XP
    Erik026's avatar

    remasters m’n leven!

  33. 12 XP
    Punkkie's avatar

    Wat een zaad topic

  34. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Tijd voor een slotje lijkt me.