Topic: Nieuw LID

13 april 2015om 16:40

Goedendag. Mijn naam is Umaxx (Jochem). Ik kom uit Zwolle en ben 19 jaren oud. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een nieuwe maar wel actieve Battlefield Hardline clan. Ik ben een persoon die vooral in de avond uren wel actief is achter de ps4 & zoek dus ook nieuwe mensen om samen mee te spelen. Ik speel het liefst met mensen van 18+ en accepteer dan ook vrijwel nooit mensen hier onder.. Waarom? Omdat ik van het serieuze spelen ben, leuke grapjes tussen door vind ik gezellig maar moet wel leuk blijven. Ik hoop dat dit bericht hier goed geplaatst is. Anders mijn excuses hier voor!

8 reacties

  1. User  avatar
    410 XP

    Welkom 🙂 Jij bent toch PrO_Jochem16 van het ps3-forum?

    0
  2. User  avatar
    1153 XP

    Welkom mijn beste kerel

    0
  3. User  avatar
    2766 XP

    [quote]Goedendag. Mijn naam is Umaxx (Jochem). Ik kom uit Zwolle en ben 19 jaren oud. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een nieuwe maar wel actieve Battlefield Hardline clan. Ik ben een persoon die vooral in de avond uren wel actief is achter de ps4 & zoek dus ook nieuwe mensen om samen mee te spelen. Ik speel het liefst met mensen van 18+ en accepteer dan ook vrijwel nooit mensen hier onder.. Waarom? Omdat ik van het serieuze spelen ben, leuke grapjes tussen door vind ik gezellig maar moet wel leuk blijven. Ik hoop dat dit bericht hier goed geplaatst is. Anders mijn excuses hier voor![/quote]

    Welkom! Als je op zoek bent naar een clan dan is daar ook een aparte plek voor op het forum. Misschien zijn daar makkelijker mensen te vinden. Just so you know 😉

    0
  4. User  avatar
    2766 XP

    [quote] Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik opzoek ben naar een nieuwe maar wel actieve Battlefield Hardline clan. [/quote]

    Welkom dude! Er is op deze site ook een speciaal clan forum. Misschien dat je daar makkelijker een clan vindt. Just so you know 😉

    0
  5. User  avatar
    4247 XP

    welkom. ze zijn er hier erg van dat je je topic in de juiste categorie plaatst. zoals je hier boven al een heeeeeeeeeeeeel klein beetje kan zien. maar het is leuk om meer mensen hier te hebben.

    0
  6. User  avatar
    2766 XP

    [quote]welkom. ze zijn er hier erg van dat je je topic in de juiste categorie plaatst. zoals je hier boven al een heeeeeeeeeeeeel klein beetje kan zien. maar het is leuk om meer mensen hier te hebben.[/quote]

    Ja is maar net hoe je het leest. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je daar misschien makkelijker een clan kunt vinden. Kan mij verder niks schelen in welke categorie men iets plaatst 😉

    0
  7. User  avatar
    3028 XP

    Welkom op het forum en op de site namens PSX-Sense. Altijd weer leuk een nieuw gezicht!

    0
  8. User  avatar
    1042 XP

    Joo, welkom!

    Je mag mij wel toevoegen om BFH mee te spelen, ben 18 jaar en houd ook wel van iets serieuzer gamen :p.

    Veel plezier op PSX 😀

    0