Hallo, ik kreeg een nieuwsbrief van Sony met een code voor 20% korting op The Order in de PS store: 7D862KPR3C
Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee!
Topic: 20% korting The Order 1886
16 april 2015om 10:33

Die schijnt niet meer te werken
[quote]Die schijnt niet meer te werken[/quote] Zou vreemd zijn, ik kreeg de code gisteren. Zou t/m morgen (17de) geldig moeten zijn.
[quote]Zou vreemd zijn, ik kreeg de code gisteren. Zou t/m morgen (17de) geldig moeten zijn.[/quote]
Ah, want iemand op Facebook zei dat zijne het niet meer deed
Klopt het zijn ook allemaal unieke codes, ik heb er nog wel 1 voor de liefhebber. Stuur maar een PM en hij is voor jou (als je de 1e bent natuurlijk).
Zelfde hier. Heb ook een code gekregen, maar ik heb de game al.
37arf6t8j8