Topic: Batman v Superman: Dawn of Justice

18 april 2015om 06:13
[b]Batman v Superman: Dawn of Justice[/b] [img]http://www.todayallbreakingnews.com/wp-content/uploads/2015/04/Batman-v-Superman-Dawn-of-Justice-Release-Date-Poster.jpg[/img]

Superman en Batman zullen samen op het witte doek verschijnen in de sequel van Man of Steel uit 2013. De film van Warner Bros. Pictures met de DC Comics superhelden werd al in 2013 op Comic-Con onthuld door regisseur Zack Snyder. Henry Cavill en Ben Affleck zullen respectievelijk de hoofdrollen van Superman en Batman vertolken. Batman v Superman: Dawn of Justice staat momenteel gepland om wereldwijd op 25 maart 2016 te releasen in de bioscopen.

[b]Een paar uur geleden is de eerste teaser trailer verschenen![/b] [b]Trailer[/b]

[b]Verhaal[/b] [img]https://consequenceofsound.files.wordpress.com/2015/04/screen-shot-2015-04-16-at-9-57-20-pm.png?w=807[/img]

Er is nog vrij weinig van het verhaal bekend, maar de titel en de trailer doet vermoeden dat we een clash tussen Batman en Superman gaan krijgen. Een mogelijke samenwerking zal ook nog kunnen aangezien er nog een aantal DC Comics bad guys aan de film wordt toegevoegd. Wonder Woman, Aquaman en Cyborg zijn alle drie bevestigd. Er zijn ook nog geruchten dat The Flash en Robin (woman) hun intrede gaan maken.

[b]Volledige cast[/b] [img]http://img06.deviantart.net/d2fd/i/2015/106/5/5/batman_v_superman__dawn_of_justice_cast_by_alexbadass-d7nu5gw.png[/img] [i]Volgt later..[/i]

3 reacties

  1. User  avatar
    1299 XP

    Jammer dat Ben Affleck Batman speelt.. Ben daardoor al direct minder enthousiast over de hele film. Echt een kutacteur.

    0
  2. User  avatar
    491 XP

    [quote]Jammer dat Ben Affleck Batman speelt.. Ben daardoor al direct minder enthousiast over de hele film. Echt een kutacteur.[/quote]

    Zijn de meningen dus over verdeeld! Ik heb er totaal geen probleem mee want slecht is die niet…

    0
  3. User  avatar
    9970 XP

    [quote]Zijn de meningen dus over verdeeld! Ik heb er totaal geen probleem mee want slecht is die niet…[/quote]

    Heb je de daredevil film gezien? Die was best lachwekkend

    0