Beste mensen,
Ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is maar ik heb een probleem
Sindskort hebben we 2 ps4 in huis staan maar na de instalatie van de 2de console kan die andere ps4 zich niet meer aanmelden op psn oftewel niet meer online?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ik moet er ook even bij zeggen dat mijn zoon gisteren met 1 van de ps4 console naar een vriend is geweest en daar de ps4 hersteld dit omdat hij niks meer deed maar daarna kon hij zich gewoon weer aanmelden op psn en weer online.
Maar nu is hij weer thuis en werkt het niet meer?
Kan iemand mij helpen
Topic: 2 ps4 in huis maar 1 kan niet online
19 april 2015om 18:40

[quote]Beste mensen,
Ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is maar ik heb een probleem
Sindskort hebben we 2 ps4 in huis staan maar na de instalatie van de 2de console kan die andere ps4 zich niet meer aanmelden op psn oftewel niet meer online?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Ik moet er ook even bij zeggen dat mijn zoon gisteren met 1 van de ps4 console naar een vriend is geweest en daar de ps4 hersteld dit omdat hij niks meer deed maar daarna kon hij zich gewoon weer aanmelden op psn en weer online.
Maar nu is hij weer thuis en werkt het niet meer?
Kan iemand mij helpen[/quote]
heb je ps4 netwerk instellingen wel op nieuw ingesteld
[quote]heb je ps4 netwerk instellingen wel op nieuw ingesteld[/quote]
Ja dit hebben we gedaan
Als de connectie draadloos loopt, zou ik proberen om een draad in de ps4 te steken. Misschien connect hij hem dan wel weer naar jullie netwerk.
[quote]Als de connectie draadloos loopt, zou ik proberen om een draad in de ps4 te steken. Misschien connect hij hem dan wel weer naar jullie netwerk.[/quote]
Ga ik proberen
[quote]Als de connectie draadloos loopt, zou ik proberen om een draad in de ps4 te steken. Misschien connect hij hem dan wel weer naar jullie netwerk.[/quote]
Met kabel werkt het dus wel maar daarna weer zonder kabel geprobeert en dan doet hij het dus weer niet
oke, dan weet ik het helaas ook niet meer… Wat geeft de ps4 aan als je verbinding probeert te maken? En wat zegt hij over de status van het gekozen netwerk?
[quote]oke, dan weet ik het helaas ook niet meer… Wat geeft de ps4 aan als je verbinding probeert te maken? En wat zegt hij over de status van het gekozen netwerk?[/quote]
Hij kan verbinding maken met ons internet maar bij aanmelden psn en nat mislukt het en krijg ik ce-33987-0 als foutmelding
anders je modem of router ff resetten kan ook wel eens helpen
Ik heb ook 2 PS4’s (1 met draad en 1 draadloos) in huis, maar dat mag echt geen probleem opleveren
Ben je al op de Sony site geweest ?
Foutmelding: CE-33987-0
Fout bij testen van internetverbinding
Je hebt mogelijk een probleem met verbinden met PlayStation Network (PSN) aangezien je netwerkverbinding is verlopen tijdens het PSN-aanmeldproces.
Stap 1: voer een internetverbindingstest uit via [Instellingen] > [Netwerk] > [Internetverbinding testen] om te bevestigen dat je verbinding kunt maken met het netwerk.
Stap 2: als je nog steeds geen verbinding kunt maken, kun je proberen je lokale netwerkverbinding te herstellen door je modem en/of router uit en weer aan te zetten, en vijf minuten te wachten voordat je deze weer inschakelt.
Stap 3: als dit niet heeft geholpen, moet je mogelijk de firmware van je router updaten. Neem contact op met de fabrikant van je router of internetserviceprovider (ISP) voor hulp als dat nodig is. Als je nog steeds problemen ondervindt, kun je het later opnieuw proberen. Mogelijk heeft de server te kampen met veel verkeer.
Bron:
[url=http://nl.playstation.com/ps4/support/guides/detail/item741826/CE-33987-0/]http://nl.playstation.com/ps4/support/guides/detail/item741826/CE-33987-0/[/url]
Heb dit probleem wel is gehad met oude xbox 360. moest toen beide apparaten apart ip geven.
ik heb precies hetzelfde gezeik gehad met de ps3, probeer je nat type eens te veranderen. dat hielp bij mij.
[quote]Heb dit probleem wel is gehad met oude xbox 360. moest toen beide apparaten apart ip geven.[/quote]
Ga ik zeker proberen thx
[quote]ik heb precies hetzelfde gezeik gehad met de ps3, probeer je nat type eens te veranderen. dat hielp bij mij.[/quote]
Ga ik ook even proberen thx ik kom er nog op terug of het is gelukt of niet
1[quote]Heb dit probleem wel is gehad met oude xbox 360. moest toen beide apparaten apart ip geven.
[/quote]
Als je 2 devices dezelfde IP adres geeft, kunnen ze niet beide tegelijkertijd een internet connectie maken. Je router kan niet een pakketje verzenden naar 1 adres die 2 devices heeft (kan in ieder geval niet zonder geavanceerde configuratie).
Bedankt allemaal voor jullie reactie
Het probleem is weer opgelost het enigste wat er aangedaan is is dat er gisteren een update was voor de PS4 en daarna deed hij het weer en konden ze weer normaal online met wifi gamen
[quote]Bedankt allemaal voor jullie reactie
Het probleem is weer opgelost het enigste wat er aangedaan is is dat er gisteren een update was voor de PS4 en daarna deed hij het weer en konden ze weer normaal online met wifi gamen[/quote]
ik ben blij dat het opgelost is. ik weet hoe ontiegelijk irritant het kan zijn. zoals ik al zei heb ik hetzelfde gehad.
maar ik vind het ook mooi hoe letterlijk iedereen in dit topic gewoon heeft geholpen zonder kritiek te leveren.
en dat vond ik ook een schouderklopje waard. dus goed gedaan iedereen!! lol