Hallo Mensen,
Onze Clan Crazy Thugz zoekt nog members,
we hebben de Max. clan level dat betekent ook de rode clantag (THUG).
We zijn aktiv in de clanwars en zitten in de diamanten divisie.
we willen in de zomer meedoen met de championship van call of duty dus hebben we daarvoor nog een paar goede en aktive spelers nodig.
Wat wij van onze nieuwe leden verwachten:
* Leeftijd min. 16 jaar
* Regelmatig tot akiv online
* Headset
* Interresse in Clanwars
* De Call of duty AW app
* antwoord als je wordt gevraagt of je meedoet aan clanwars
* NOOBS zijn NIET welkom, dat betekent als je met een Granatenwerper op je wapen speelt ofzo hoef je niet bij ons de solliciteren.
Onze Clan bestaat uit nederlanders duitsers en 1 engelse, er wordt verwacht dat je respektvol met elkaar omgaat, als er iets is of je iets kwijt moet wordt er ALTIJD met de clanleader over gepraat. ( ghost-f8er)
Bij interresse kun je het me graag laten weten en me op PSN toevoegen.
mijn Online ID is : Miss_YVE_
ik hoop tot gauw! : )

Ik wens je veel succes met championship van Call of Duty als je nog niet eens een team bij elkaar hebt en er deze zomer aan mee wilt doen 😛
Misschien doe ik wel mee, aangezien ik nog niet in een clan zit.
Ik heb een positief K/D , een score per minute dat hoger is dan 370. Ook speel ik al heel lang CoD xD, sinds CoD 2 namelijk. Ik ben trouwens 16, over 2 maanden 17.
Mijn gemiddelde k/d wat ik nu haal is trouwens wel wat hoger dan mijn k/d in totaal, dat komt omdat ik in het begin heel erg moest wennen aan de nieuwe movement mechanics van AW.
Hier mijn stats:
http://i.imgur.com/nSvDl4G.png
http://i.imgur.com/k8S2km6.png
Hallo allemaal!
Wij zijn Dutch Tactical Skills.
We zijn een NL clan en al actief sinds BO2. We spelen op de PS4 en spelen voornamelijk domination en ranked play. We zoeken leden die vaak online en actief zijn en spelen als een team en je kd minimaal 1.00.
De reden is dat we MLG spelen en een hoger niveau willen bereiken.
Spreekt dit je aan? Voeg ColdBurn of Frantic84 toe!
[quote]Hallo allemaal!
Wij zijn Dutch Tactical Skills.
We zijn een NL clan en al actief sinds BO2. We spelen op de PS4 en spelen voornamelijk domination en ranked play. We zoeken leden die vaak online en actief zijn en spelen als een team en je kd minimaal 1.00.
De reden is dat we MLG spelen en een hoger niveau willen bereiken.
Spreekt dit je aan? Voeg ColdBurn of Frantic84 toe![/quote]
Ga je serieus adverteren op andermans post?
[quote]Ga je serieus adverteren op andermans post?[/quote]
En als je die gast op PSN een berichtje stuurt dan reageert hij niet eens =P
We reageren altijd! Anders bericht sturen van forum. Meerdere mensen voegen me toe ook tijdens streamen.