Goedendag,
Iemand die de beta key heeft gekregen maar niet speelt? Ik had me wel aangemeld en laatst nog vragenlijst van Bethesda ingevuld maar weinig code gekregen..
Ik zou graag een code willen hebben via PM als iemand er niets mee doet voor PS4..
Alvast bedankt!

Weet wel dat ie 39GB is
Ik ben ook nog steeds opzoek naar een ps4 beta key. Mocht coldburn er al een hebben, dan zou ik hem graag overwillen nemen! Ook alvast bedankt 🙂
Heb plek genoeg wesley haha heb je nog een key dan?
[quote]weet wel dat ie 39gb is[/quote]
*55 gb
[quote]*55 gb[/quote]
beta 39, volledige game 65
[quote]beta 39, volledige game 65[/quote]
Laat maar… je hebt gelijk 😉