Topic: PS4 voor 325 euro!

25 april 2015om 13:53

Hoi,

Me vriendin zag deze website: [url]www.hd-computers.nl[/url] Daar kun je zelf bundels samenstellen.

Bijvoorbeeld:

ps4 325 euro
extra controller +45
gta v +25
fifa 15 +25

Samen dus 420 euro.

Ik vind dit zeer lage prijs en zou perfecte bundel voor mij zijn, alleen is [url]www.hd-computers.nl[/url] betrouwbaar? Heb beetje op internet opgezocht en kan niets vreemd vinden. Maar misschien hebben jullie nog ervaring met hun?

Groetjes!

[url]http://www.hd-computers.nl/nl/cart/add/playstation-4-500gb-klapper-24-maanden-garantie/[/url]

15 reacties

1. User  avatar
    373 XP

Hmm is idd wel erg goedkoop als je het vergelijkt met andere sites
    Ik heb er ook nog nooit van gehoord…

0
  2. User  avatar
    29 XP

[quote]Hmm is idd wel erg goedkoop als je het vergelijkt met andere sites
    Ik heb er ook nog nooit van gehoord…[/quote]

Precies

0
  3. User  avatar
    1783 XP

[url]http://tweakers.net/shopreview/3949/high-density-computers/shopreviews/[/url]

Zou het niet wagen

0
  4. User  avatar
    29 XP

[quote][url]http://tweakers.net/shopreview/3949/high-density-computers/shopreviews/[/url]

Zou het niet wagen[/quote]

Ziet er idd niet rooskleurig uit.

0
  5. User  avatar
    1708 XP

Haha ze hebben daar ook Uncharted 4 voor 25 euro, Direct Download, Direct speelbaar op besteldag, en je kan hem al bestellen.

0
  6. User  avatar
    9074 XP

[quote]Hoi,

Me vriendin zag deze website: [url]www.hd-computers.nl[/url]
    Daar kun je zelf bundels samenstellen.

Bijvoorbeeld:

ps4 325 euro
    extra controller +45
    gta v +25
    fifa 15 +25

Samen dus 420 euro.

Ik vind dit zeer lage prijs en zou perfecte bundel voor mij zijn, alleen is [url]www.hd-computers.nl[/url] betrouwbaar? Heb beetje op internet opgezocht en kan niets vreemd vinden. Maar misschien hebben jullie nog ervaring met hun?

Groetjes!

[url]http://www.hd-computers.nl/nl/cart/add/playstation-4-500gb-klapper-24-maanden-garantie/[/url][/quote]

Ik zou geen zaken met hun doen ik heb nog nooi zulke reviews gelezen dan betaal ik nog liever de volle mep en heb zekerheid.

0
  7. User  avatar
    29 XP

Ja, ik ga er ook voor kiezen om het bij een betrouwbare website te bestellen en dan wat meer te betalen.

0
  8. User  avatar
    9970 XP

Is die site door een kind gemaakt ofzo?
    Ik zit voor de grap ff te kijken:
    Playstation 4 500G BUNDEL met MINDCRAFT
    Playstation 4 met het spel mindcraft op bleuray…

0
  9. User  avatar
    475 XP

[quote]Is die site door een kind gemaakt ofzo?
    Ik zit voor de grap ff te kijken:
    Playstation 4 500G BUNDEL met MINDCRAFT
    Playstation 4 met het spel mindcraft op bleuray…[/quote]

haha ik zag het ook al. Ook zitten er hoofdletters in de titels zoals PLaystation 4.

Ik zou echt niks kopen op deze site. De plaatjes lijken ook maar even snel van google afbeeldingen gehaald.

0
  10. User  avatar
    4247 XP

[quote]haha ik zag het ook al. Ook zitten er hoofdletters in de titels zoals PLaystation 4.

Ik zou echt niks kopen op deze site. De plaatjes lijken ook maar even snel van google afbeeldingen gehaald.[/quote]

hoofdletters horen toch in namen of ben ik nou gek lol.

maar ik zou daar echt niks halen want je word genaaid, en als je klaagt word je nog uitgefoetert ook lees de reviews maar.

0
  11. User  avatar
    475 XP

[quote]hoofdletters horen toch in namen of ben ik nou gek lol.

maar ik zou daar echt niks halen want je word genaaid, en als je klaagt word je nog uitgefoetert ook lees de reviews maar.[/quote]

De eerste letter wel, maar de L hoort niet zo. Er staat op hun site PLaystation 4 i.p.v. Playstation 4. Dit staat ook bij meerdere games.

0
  12. User  avatar
    483 XP

Ziet er zeer amateuristisch uit. Te mijden. Niet doen.

0
  13. User  avatar
    551 XP

Mijn god wat een slechte site 🙂

0
  14. User  avatar
    2766 XP

Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het meestal ook��.

0
  15. User  avatar
    632 XP

laat je niet lokken door mooie prijzen, als je de afbeeldingen bekijkt, dan zegt dat Hier niets kopen.
    Ga naar een bekende betrouwbare winkel met gewone prijzen,
    ik zou hier beslist niet kopen of je krijgt veeeeel zakgeld, dus niet gokken, maar ga voor zeker. 😉

0