komen jullie wel eens mensen tegen die je in een missie joinen, maar dan zoeken ze totaal geen dekking ? alsof ze kogelvrij zijn!!!!!!!!!!!!!
Topic: gta online idioten.
26 april 2015om 23:02
komen jullie wel eens mensen tegen die je in een missie joinen, maar dan zoeken ze totaal geen dekking ? alsof ze kogelvrij zijn!!!!!!!!!!!!!
Nee nog nooit gezien. Wel gezien dat mensen hun auto gewoon vol bepanseren en dan via de auto gaan schieten. Omdat ze daar zelf minder snel in dood gaan. Moet toegeven dat ik zelf dat ook wel eens gebruik in missies waar je lastig in de dekking kunt. Maar weet niet of jij weet dat je met snacks je gezondheid weer op peil kan krijgen? En dat je zelfs extra kogel vesten kunt gebruiken om ineens weer volle gezondheid te hebben nadat je geraakt bent. Gewoon select toets ingedrukt houden en kiezen voor je snacks of vesten. Gebruik dat wel alleen als je in dekking staat. In online game dus veel shops bezoeken en alle snacks daar kopen. En in de wapenwinkel je maximale hoeveelheid panser vesten kopen.
Ik heb alleen maar 10 jarige madafaka’s in de chat, die de hele tijd door zitten te schreeuwen. Maar ik zie ook genoeg spelers, die totaal niet helpen, en alleen maar zelf een beetje gaan rondklooien in de missie.
[quote]Nee nog nooit gezien. Wel gezien dat mensen hun auto gewoon vol bepanseren en dan via de auto gaan schieten. Omdat ze daar zelf minder snel in dood gaan. Moet toegeven dat ik zelf dat ook wel eens gebruik in missies waar je lastig in de dekking kunt. Maar weet niet of jij weet dat je met snacks je gezondheid weer op peil kan krijgen? En dat je zelfs extra kogel vesten kunt gebruiken om ineens weer volle gezondheid te hebben nadat je geraakt bent. Gewoon select toets ingedrukt houden en kiezen voor je snacks of vesten. Gebruik dat wel alleen als je in dekking staat. In online game dus veel shops bezoeken en alle snacks daar kopen. En in de wapenwinkel je maximale hoeveelheid panser vesten kopen.[/quote]
dat wist ik allemaal al, ik ben hoger dan rank 220 (weet niet meer pcies welke) dus ik heb ook veel tijd gehad om daar achter te komen lol. maar toch bedankt.
dan heeft een ander er misschien wat aan.
je health is dan niet meteen op volle sterkte trouwens. als je health stat op zijn maximum is dan heb je in zown geval maar voor de helft
health.
[quote]Ik heb alleen maar 10 jarige madafaka’s in de chat, die de hele tijd door zitten te schreeuwen. Maar ik zie ook genoeg spelers, die totaal niet helpen, en alleen maar zelf een beetje gaan rondklooien in de missie.[/quote]
dat tien jarige valt bij mij wel mee. ik heb gasten die 20 jaar zijn en rond gaan klooien.
als je twintig bent moet je toch kunnen lezen ? er staat toch op je scherm wat je moet doen ? en op je radar staat waar je naartoe moet en hoe hoog/laag dat is.
ik kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige mensen gewoon niet lezen wat er op het scherm staat. of doen wat er verteld word door die missie gever (lester etc.)
ik deed laatst de humane labs raid heist en er was een gast (een nederlander) die was zo dom dat ie in het echt gewoon zwembandjes en een helm op moet.
ik was samen met hem de ground team en toen we samen bij die water tunnel aangekomen waren had ie niet door dat je het water in moest.
ik zat al in de helikopter op het strand en hij was nog in de labs aan het rondrennen als kip zonder kop.
tweede poging sprong hij wel in het water en zom ie ook nog de tunnel in, maar had hij die rebreather niet opgezet!!!!!!!!!!!!! verzuipt die mongool!!!!!!!!!!
toen moest ik hem via priveberichtjes uit leggen wat ie pcies moest doen en op welke knop hij moest drukken om die rebreather op te zetten!!!!!!!!!!!
het is een wonder en een geschenk van god dat we het gehaald hebben.
dat die gast nog uit heeft weten te vogelen hoe hij zijn gta schijfje in de ps4 moest krijgen lol
[quote]dat wist ik allemaal al, ik ben hoger dan rank 220 (weet niet meer pcies welke) dus ik heb ook veel tijd gehad om daar achter te komen lol. maar toch bedankt.
dan heeft een ander er misschien wat aan.
je health is dan niet meteen op volle sterkte trouwens. als je health stat op zijn maximum is dan heb je in zown geval maar voor de helft
health.
dat tien jarige valt bij mij wel mee. ik heb gasten die 20 jaar zijn en rond gaan klooien.
als je twintig bent moet je toch kunnen lezen ? er staat toch op je scherm wat je moet doen ? en op je radar staat waar je naartoe moet en hoe hoog/laag dat is.
ik kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige mensen gewoon niet lezen wat er op het scherm staat. of doen wat er verteld word door die missie gever (lester etc.)
ik deed laatst de humane labs raid heist en er was een gast (een nederlander) die was zo dom dat ie in het echt gewoon zwembandjes en een helm op moet.
ik was samen met hem de ground team en toen we samen bij die water tunnel aangekomen waren had ie niet door dat je het water in moest.
ik zat al in de helikopter op het strand en hij was nog in de labs aan het rondrennen als kip zonder kop.
tweede poging sprong hij wel in het water en zom ie ook nog de tunnel in, maar had hij die rebreather niet opgezet!!!!!!!!!!!!! verzuipt die mongool!!!!!!!!!!
toen moest ik hem via priveberichtjes uit leggen wat ie pcies moest doen en op welke knop hij moest drukken om die rebreather op te zetten!!!!!!!!!!!
het is een wonder en een geschenk van god dat we het gehaald hebben.
dat die gast nog uit heeft weten te vogelen hoe hij zijn gta schijfje in de ps4 moest krijgen lol[/quote]
Haha klinkt ook zeker herkenbaar 😛
Dit is volgens mij bij elke game….Ik speel zelf op dit moment BF-Hardline. Daar gaan mensen bij wat voor modus ook ALLEEN voor de kills. Dat is leuk, maar je verliest wel vaak als team zo omdat men de opdracht niet snapt of gewoon niet doet. Ga dan lekker TDM spelen denk ik dan, daar hoor je dit te doen! Niet bij Conquest of Hotwire!
[quote]Dit is volgens mij bij elke game….Ik speel zelf op dit moment BF-Hardline. Daar gaan mensen bij wat voor modus ook ALLEEN voor de kills. Dat is leuk, maar je verliest wel vaak als team zo omdat men de opdracht niet snapt of gewoon niet doet. Ga dan lekker TDM spelen denk ik dan, daar hoor je dit te doen! Niet bij Conquest of Hotwire![/quote]
ik heb ook erg veel battlefield gespeeld (bad company 2, bf3, bf4)
en ik herken dat zeker. ik haat in fps games trouwens ook mensen die met hun k/d ratio bezig zijn.
je speelt toch om te winnen ? en niet om een getalletje op je profiel ? het enige getalletje wat belangerijk zou moeten zijn is je rang. daar laat je je ervaring en (meestal) kennis mee zien.
mensen die een k/d fetish hebben vechten niet goed mee. die liggen of zitten vaak in dekking en nemen totaal geen risico’s.
ik vind een goed k/d ratio pas indrukwekkend als het door je skill komt en niet door je als een lafaard te gedragen en plat achter een stel kistjes te gaan liggen en af en toe iemand neer te knallen die voorbij komt. je speelt in een team denk ik dan, vecht mee. dat wil niet zeggen dat je als een wilde roekeloze rambo mongool zo hard mogelijk naar de vijand toe moet rennen, maar zoals die k/d idioten spelen is toch niet leuk ? ik speel games voor de lol en niet voor prestige (alhoewel ik best trots ben op me psn rank)
[quote]Dit is volgens mij bij elke game….Ik speel zelf op dit moment BF-Hardline. Daar gaan mensen bij wat voor modus ook ALLEEN voor de kills. Dat is leuk, maar je verliest wel vaak als team zo omdat men de opdracht niet snapt of gewoon niet doet. Ga dan lekker TDM spelen denk ik dan, daar hoor je dit te doen! Niet bij Conquest of Hotwire![/quote]
en hoe kan jij een psx sense newbie zijn en ik een member terwijl jij bijna twee keer zoveel xp hebt dan ik ? lol
[quote]en hoe kan jij een psx sense newbie zijn en ik een member terwijl jij bijna twee keer zoveel xp hebt dan ik ? lol[/quote]
Dat is gebaseerd op het aantal forumberichten dat je hebt geplaatst. XP veranderd niets aan die status.
Jij hebt meer forumberichten dus een andere status.
[quote]ik heb ook erg veel battlefield gespeeld (bad company 2, bf3, bf4)
en ik herken dat zeker. ik haat in fps games trouwens ook mensen die met hun k/d ratio bezig zijn.
je speelt toch om te winnen ? en niet om een getalletje op je profiel ? het enige getalletje wat belangerijk zou moeten zijn is je rang. daar laat je je ervaring en (meestal) kennis mee zien.
mensen die een k/d fetish hebben vechten niet goed mee. die liggen of zitten vaak in dekking en nemen totaal geen risico’s.
ik vind een goed k/d ratio pas indrukwekkend als het door je skill komt en niet door je als een lafaard te gedragen en plat achter een stel kistjes te gaan liggen en af en toe iemand neer te knallen die voorbij komt. je speelt in een team denk ik dan, vecht mee. dat wil niet zeggen dat je als een wilde roekeloze rambo mongool zo hard mogelijk naar de vijand toe moet rennen, maar zoals die k/d idioten spelen is toch niet leuk ? ik speel games voor de lol en niet voor prestige (alhoewel ik best trots ben op me psn rank)[/quote]
Preach it son! Precies mijn punt!
[quote]Preach it son! Precies mijn punt![/quote]
jij hebt geen flauw idee hoe bevredigend het is om dat te horen (veegt enkele traan weg)
[quote]Dat is gebaseerd op het aantal forumberichten dat je hebt geplaatst. XP veranderd niets aan die status.
Jij hebt meer forumberichten dus een andere status.[/quote]
OOOOOOOOOOOOOOO ok dan weet ik dat ook lol. maar waar slaat xp dan op ?
[quote]jij hebt geen flauw idee hoe bevredigend het is om dat te horen (veegt enkele traan weg)
OOOOOOOOOOOOOOO ok dan weet ik dat ook lol. maar waar slaat xp dan op ?[/quote]
Die XP slaat werkelijk helemaal nergens op. Boeit me ook voor geen meter, een beetje net als de cijfers die ze hier als review geven.
Ja ik ken het, best wel irritant.
[quote]Preach it son! Precies mijn punt![/quote]
Hier nog zo’n believer 😛
Om mensen toch nog wat hoop te geven. Gisteren de humane labs raid heist gedaan. Met random mensen, en iedereen was goed met de missie bezig. Niemand was aan het klooien en zelfs de mensen met een headset gaven complimenten over hoe goed het ging. Toch een zeldzaam beeld :).
Alleen eenmaal in free roam blies weer iemand mn auto op, maar daar raak ik aangewend :P.
Dus als ik hier nu wat typ krijg ik extra XP? :p
[quote]Om mensen toch nog wat hoop te geven. Gisteren de humane labs raid heist gedaan. Met random mensen, en iedereen was goed met de missie bezig. Niemand was aan het klooien en zelfs de mensen met een headset gaven complimenten over hoe goed het ging. Toch een zeldzaam beeld :).
Alleen eenmaal in free roam blies weer iemand mn auto op, maar daar raak ik aangewend :P.[/quote]
ze hadden gewoon net als in red dead redemption multiplayer freeroam een non pvp lobby moeten doen.
ik had ook een tijd geleden de pacific standard job met randoms gedaan.
het zag er naar uit dat het weer sown kolossale clusterfuck ging worden nadat de shootout/ontsnapping paar keer mis ging. maar toen gebeurde er iets wonderbaarlijks.
de motorontsnapping ging IN EEN KEER GOED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had echt zoiets van; how the fuck did that happen ?
[quote]Hier nog zo’n believer :P[/quote]
ik snap je comment niet. leg eens uit.
[quote]Hier nog zo’n believer :P[/quote]
Wat bedoel je?
[quote]Hier nog zo’n believer :P[/quote]
er zijn hier twee mensen die graag nog een antwoord willen. dus komt er nog wat van ?
[quote]er zijn hier twee mensen die graag nog een antwoord willen. dus komt er nog wat van ?[/quote]
Hij vond zichzelf nogal grappig blijkbaar maar weet eigenlijk niet wat ie bedoelt…sneu he
[quote]er zijn hier twee mensen die graag nog een antwoord willen. dus komt er nog wat van ?[/quote]
hahahahahahaha
[quote]hahahahahahaha[/quote]
ik zit nog steeds kalm te wachten op een antwoord. dus wees niet zo onbeschoft en geef eens antwoord gefaalde troll.