Topic: PS Plus Mei 2015 geruchten…

28 april 2015om 16:35

Op de Duitse PS Store is een screenshot gemaakt door een duitse gamesite… Hier stond de volgende update bij…

The full line-up is listed below:

PS4:

Rayman Legends (PS4/PS3)
Knack
PS3:

Need For Speed Rivals
Shovel Knight (PS4/PS3/PSVita)
PS Vita:

Fruit Ninja
Asphalt Injection

Hierbij werd ook aangegeven dat het nog niet door Sony bevestigd is, en aangezien Shovel Knight erbij staat, wat een betrekkelijk nieuwe game is lijkt het mij handig om de geruchten nog niet al te serieus te nemen, maar ik vond het het vermelden wel waard.

IK hoop dat het een maandje overgeslagen gaat worden, maar: Laat de Indie-discussie maar weer beginnen…

Bron:

[url]http://www.gamepur.com/news/18674-ps-plus-free-games-may-2015-leaked-germany-ps-blog-full-line-disappoints.html[/url]

13 reacties

1. User  avatar
    9970 XP

Je weet maar nooit, ze doen het wel vaker met Indie games, ook al zijn ze nieuw.
    Ik heb wel oren naar Rayman, de rest kan mij niet zo bekoren om eerlijk te zijn.

0
  2. User  avatar
    483 XP

dikke zever

ik denk dat Trials Fusion komt voor PS4

we zullen zien wie gelijk heeft…

0
  3. User  avatar
    9074 XP

Knack nice hoef ik die niet te halen. 🙂

0
  4. User  avatar
    1299 XP

Zullen ze het dan eindelijk doorhebben? Of is het een one-off, zoals bij Injustice? Ben benieuwd, maar hoop nergens meer op.

0
  5. User  avatar
    1508 XP

Dit is een fake post, en vanuit diverse kanten onwaar verklaard.

0
  6. User  avatar
    2001 XP

Hier is de line up, deze geruchten klopten dus voor geen kant (zoals wel vaker het geval is).

[url=http://blog.eu.playstation.com/2015/04/29/playstation-plus-may-ether-one-hohokum-murasaki-baby/]http://blog.eu.playstation.com/2015/04/29/playstation-plus-may-ether-one-hohokum-murasaki-baby/[/url]

0
  7. User  avatar
    496 XP

[quote]Hier is de line up, deze geruchten klopten dus voor geen kant (zoals wel vaker het geval is).

[url=http://blog.eu.playstation.com/2015/04/29/playstation-plus-may-ether-one-hohokum-murasaki-baby/]http://blog.eu.playstation.com/2015/04/29/playstation-plus-may-ether-one-hohokum-murasaki-baby/[/url][/quote]

Als dat echt ook de lineup voor EU word. Dan is dat hele psplus gebeuren zo langzamerhand echt bagger aan het worden. Ik begrijp wel dat je niet elke maand tevreden kunt zijn. Maar dit is echt bagger. Je bent toch aan het gamen om grafisch goede spellen te spelen. Niet deze bagger zooi.

0
  8. User  avatar
    2001 XP

[quote]Als dat echt ook de lineup voor EU word. Dan is dat hele psplus gebeuren zo langzamerhand echt bagger aan het worden. Ik begrijp wel dat je niet elke maand tevreden kunt zijn. Maar dit is echt bagger. Je bent toch aan het gamen om grafisch goede spellen te spelen. Niet deze bagger zooi.[/quote]

Ieder z’n mening natuurlijk, over wat PSPlus bevat en waar het voor bedoeld is heb ik al honderden keren m’n zegje gedaan dus die discussie zal ik laten voor wat het is.
    Wel kan ik zeggen dat ik niet game voor de grafische goede spellen, maar voor m’n plezier en daarbij houd van variatie… en zaken als gameplay staan bij mij aanzienlijk hoger in het vaandel dan graphics. Ben dan ook van mening dat deze games ook goed kunnen zijn, zelf weet ik het niet omdat ik geen van de 6 gespeeld heb maar wel benieuwd ben en ze ook zeker alle 6 een poging zal geven.

0
  9. User  avatar
    496 XP

[quote]Ieder z’n mening natuurlijk, over wat PSPlus bevat en waar het voor bedoeld is heb ik al honderden keren m’n zegje gedaan dus die discussie zal ik laten voor wat het is.
    Wel kan ik zeggen dat ik niet game voor de grafische goede spellen, maar voor m’n plezier en daarbij houd van variatie… en zaken als gameplay staan bij mij aanzienlijk hoger in het vaandel dan graphics. Ben dan ook van mening dat deze games ook goed kunnen zijn, zelf weet ik het niet omdat ik geen van de 6 gespeeld heb maar wel benieuwd ben en ze ook zeker alle 6 een poging zal geven.[/quote]

Nou het is wel een feit dat sinds de ps4 op de markt is gekomen. Psplus hard achteruit is gegaan kwa de games. Toen de ps3 en vita er alleen nog waren had je teminste al meer games iedere maand. En de kwaliteit van de games was ook stukken beter als wat er het laatste jaar word voorgeschoteld.

Ik snap Sony zowiezo niet meer. Waarom 1 abo voor al die verschillende platformen? Het word hoog tijd dat ze dat eens gaan splitsen. Ze moeten eens zorgen voor een betere abo dienst. Ze kunnen zoveel meer uit psplus halen. En voor kwaliteit ben ik zelfs bereid te betalen. Het bedrag dat ik nu per jaar betaal voor psplus. Wil ik best het dubbele voor betalen als dat inhoud dat je wel elke maand goede games voorgeschoteld krijgt.

Toen de ps3 en vita er alleen nog waren had je teminste al meer games iedere maand bij psplus. De kwaliteit van de games was ook stukken beter als wat ons het laatste jaar word voorgeschoteld. De reden dat ik nog altijd psplus heb is puur voor de games catalogus die ik vanaf het eerste moment dat psplus uitkwam nu heb op mijn psplus. Want zo lang ben ik al lid. Denk dat er maar weinigen onder ons zijn die in zijn gestapt in psplus toen het voor het eerst begon. Ik ben zoeen die dit wel gedaan heeft. En heb tussentijds nooit mijn abo laten verlopen.

0
  10. User  avatar
    2001 XP

[quote]Nou het is wel een feit dat sinds de ps4 op de markt is gekomen. Psplus hard achteruit is gegaan kwa de games. Toen de ps3 en vita er alleen nog waren had je teminste al meer games iedere maand. En de kwaliteit van de games was ook stukken beter als wat er het laatste jaar word voorgeschoteld.

Ik snap Sony zowiezo niet meer. Waarom 1 abo voor al die verschillende platformen? Het word hoog tijd dat ze dat eens gaan splitsen. Ze moeten eens zorgen voor een betere abo dienst. Ze kunnen zoveel meer uit psplus halen. En voor kwaliteit ben ik zelfs bereid te betalen. Het bedrag dat ik nu per jaar betaal voor psplus. Wil ik best het dubbele voor betalen als dat inhoud dat je wel elke maand goede games voorgeschoteld krijgt.

Toen de ps3 en vita er alleen nog waren had je teminste al meer games iedere maand bij psplus. De kwaliteit van de games was ook stukken beter als wat ons het laatste jaar word voorgeschoteld. De reden dat ik nog altijd psplus heb is puur voor de games catalogus die ik vanaf het eerste moment dat psplus uitkwam nu heb op mijn psplus. Want zo lang ben ik al lid. Denk dat er maar weinigen onder ons zijn die in zijn gestapt in psplus toen het voor het eerst begon. Ik ben zoeen die dit wel gedaan heeft. En heb tussentijds nooit mijn abo laten verlopen.[/quote]

Het is helaas geen feit dat je vind dat de games van de IGC achteruit gegaan zijn. Ze hebben de IGC wel aangepast naar 6 nieuwe games per maand (met nieuw bedoel ik dan de afwisseling) ten opzichte van de 12 waarvan er een deel vast stond en niet veranderde. Wel is het zo dat je toen minder games dan nu in vergelijking. Toen kreeg je zo’n 50-60 games en nu 72 per jaar.
    PSplus verlengen omdat je al lang lid bent is zeker ook voor mij een bijkomstige reden, heb in de jaren toch zeker vermakelijke titels gespeeld die ik anders nooit gespeeld zou hebben en sommige speel ik nog regelmatig, ook heb ik een enorme backlog opgebouwd en zodra je dus stopt met PSplus verlies je de toegang tot die games ook. Dit is zeker ook voor mij reden om abo te blijven, al ben ik lang niet zo ontevreden dan menig andere gamer.

Wel ben ik volledig met je eens dat Sony een beetje de weg kwijt is. PSplus splitsen in een soort T-mobile abo lijkt mij een goede optie, zo kun je afnemen wat je wilt voor elk individueel platform en wellicht alles in 1 bundel (zoals nu is eigenlijk). Qua kwaliteit is het lastig om daarover iets te zeggen, dit gaat erg breed en al ben ik van mening dat het PSN wel wat verbetering kan krijgen vind ik de PSPlus service zelf goed genoeg in verhouding met wat je ervoor neerlegt. Meer betalen hiervoor zal dan wel verantwoord moeten, dus waar gaat dat geld dan heen? Afhankelijk daarvan weet ik niet of ik direct het dubbele ervoor over heb.

0
  11. User  avatar
    55 XP

Games zijn absoluut bagger en geeft mij geen meerwaarde van ps plus abbo. Als je online kon zonder had ik het niet gekocht.

0
  12. User  avatar
    9074 XP

[quote]Als dat echt ook de lineup voor EU word. Dan is dat hele psplus gebeuren zo langzamerhand echt bagger aan het worden. Ik begrijp wel dat je niet elke maand tevreden kunt zijn. Maar dit is echt bagger. Je bent toch aan het gamen om grafisch goede spellen te spelen. Niet deze bagger zooi.[/quote]

Ik krijg me online en er zit eigenlijk elke maand een leuk game voor mij tussen ik klaag dus niet sorry maat. Ik haal de grote games zelf die wil ik retail hebben games als Valiant Heart en vele andere titels vermaak ik me erg mee. Valiant Hearts was een heerlijk verhaal met veel leuke en leerzame dingen in de game helemaal top genoeg spellen van 60 euro die me niet zo zullen bijblijven als Valiant Hearts. Gewoon een optie van 40 euro maken zonder de games voor 3,33 per maand moet je het wel rondkrijgen. En trouwens de 4,17 per maand nu wow dat mensen hiervoor klagen.

0
  13. User  avatar
    496 XP

[quote]Ik krijg me online en er zit eigenlijk elke maand een leuk game voor mij tussen ik klaag dus niet sorry maat. Ik haal de grote games zelf die wil ik retail hebben games als Valiant Heart en vele andere titels vermaak ik me erg mee. Valiant Hearts was een heerlijk verhaal met veel leuke en leerzame dingen in de game helemaal top genoeg spellen van 60 euro die me niet zo zullen bijblijven als Valiant Hearts. Gewoon een optie van 40 euro maken zonder de games voor 3,33 per maand moet je het wel rondkrijgen. En trouwens de 4,17 per maand nu wow dat mensen hiervoor klagen.[/quote]Jij moet mijn uitgebreidere reactie eens gaan lezen. Jij bent zeker niet vanaf het eerst dat psplus uitkwam lid? Ik wel, en heb al giga veel games voorbij zien komen voor de ps3 die gewoon top waren. Klagen zal ik niet snel doen want psplus voor de ps3 was altijd prima. Ik blijf het een feit vinden dat sinds de lancering van de ps4 het psplus aanbod voor ps3 echt stukken minder is geworden. En ik vind dat ik die mening mag hebben. In mijn vorige beargumentatie gaf ik ook al aan dat ik Sony niet begrijp. Ik wil best meer betalen voor dat psplus abo als ik daar betere games voor terug krijg. Vind ook dat ze zo langzamerhand wel eens mogen gaan kijken naar gerichte abo’s van psplus inplaats van alle platformen onder dezelfde noemer te gooien. Want wat moet ik met ps4 games en vita games als ik die 2 platvormen niet heb? Tuurlijk zet ik de ps4 games in de download rij heen. Heb ik tot nu toe elke maand nog gedaan. Zo kan ik bij aanschaf ps4 ergens dit jaar die games wel gaan downloaden. Maar maak eens verschillende abo vormen voor psplus.

0