Forum

Topic: penny dreadful

Anoniem's avatar

ik heb zojuist de eerste aflevering van penny dreadful gezien.
en zoals ze het in het engels zeggen: “it blew me away”
god wat is dat een epische serie.
het doet me heel erg aan the order 1886 denken. ook aan de tv serie supernatural. dit is de beste serie die ik gezien heb sinds sons of anarchy.
echt een aanrader!!!!!!

heeft iemand anders hier deze serie ook gezien ?
zo ja, wat vond je er van ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 8866 XP
    7th-son's avatar

    Ik kon er niet in komen, wel geprobeerd. De setting trok me niet echt aan.
    Misschien moet ik de serie nog maar een kans geven ;).

    Dit had in principe ook in het “welke serie volg je nu”- topic, maar goed 😛

  2. 105 XP
    goodmaster's avatar

    Ik had er al over gelezen en wil hem binnenkort proberen. heb je breaking bad al gezien? dit vind ik zelf de beste serie ooit.

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Kan ook niet echt door Penny heenkomen….zelfde met Daredevil, al wordt die vanaf ep 3 sterk

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik had er al over gelezen en wil hem binnenkort proberen. heb je breaking bad al gezien? dit vind ik zelf de beste serie ooit.

    ik heb idd breaking bad gezien. dat vind ik dan weer niks. niet meer iig. naa een paar seizoenen werd ik het zat.
    op een gegeven moment verloor ik alle sympathie voor die man. enorme egoïstische eikel.
    die cartel tweeling waren echt vet. dat wel.

    Ik kon er niet in komen, wel geprobeerd. De setting trok me niet echt aan.
    Misschien moet ik de serie nog maar een kans geven ;).

    Dit had in principe ook in het “welke serie volg je nu”- topic, maar goed 😛

    ik zou zeggen probeer het nog eens. maar alleen als je wil natuurlijk.
    ik heb veel series en films gezien en penny is de shit. ik vind het echt geweldig.
    en dit was niet alleen om te zeggen wat ik keek, ik wilde deze shit ook aanraden.
    nou had dat ook in dat andere topic gekund. maar ik wist niet dat dat topic bestond en het was vrij laat dat ik de aflevering keek.
    dus als ik er uberhaupt al op was gekomen om te zoeken naar zo een topic dan had ik het denk ik niet eens gewild.
    vanwege het tijdstip.

  5. 233 XP
    Johnny's avatar

    het is maar een vage obscure serie but that i like

  6. 1465 XP
    Jason28's avatar

    Toch maar eens proberen dan na daredevil, ik wou er al aan beginnen maar twijfelde. Heb net Bloodline afgerond, ook een top serie. daredevil episode 1 is geen ruk aan, hoop echt dat het beter wordt anders stop ik hiermee.

  7. 4299 XP
    Peter01's avatar

    het is maar een vage obscure serie but that i like

    ja toch ?

    Toch maar eens proberen dan na daredevil, ik wou er al aan beginnen maar twijfelde. Heb net Bloodline afgerond, ook een top serie. daredevil episode 1 is geen ruk aan, hoop echt dat het beter wordt anders stop ik hiermee.

    ik waarschuw je wel dat de eerste aflevering de beste is. er komen zeker nog een paar goede maar ze zijn niet allemaal even actievol.

  8. 8866 XP
    7th-son's avatar

    ja toch ?

    ik waarschuw je wel dat de eerste aflevering de beste is. er komen zeker nog een paar goede maar ze zijn niet allemaal even actievol.

    Ben ik het niet mee eens, vanaf aflevering 3 word de serie wel degelijk beter. Je zult niet in alle afleveringen dikke aktie hebben, maar het verhaal word ook goed onder handen genomen. Ik daredevil persoonlijk beter dan arrow

  9. 1465 XP
    Jason28's avatar

    Ben nu bij EP 5, en het wordt juist steeds beter, komt vooral omdat die kale gek er nu bij is en het verhaal begint te komen. Toch wel een goeie serie.

  10. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ben ik het niet mee eens, vanaf aflevering 3 word de serie wel degelijk beter. Je zult niet in alle afleveringen dikke aktie hebben, maar het verhaal word ook goed onder handen genomen. Ik daredevil persoonlijk beter dan arrow

    ik zeg ook niet dat ie slechter word. ik zeg dat de eerste de beste is en dat ze niet allemaal even goed zijn.

    Ben nu bij EP 5, en het wordt juist steeds beter, komt vooral omdat die kale gek er nu bij is en het verhaal begint te komen. Toch wel een goeie serie.

    ik zeg alleen dat ze niet allemaal even goed zijn als deel een.