Topic: PS4 Downloadsnelheid is trager

01 mei 2015om 22:29

Ik ben bezig met GTA V downloaden van de PSN store. Als ik een test doe van mijn betwerk dan geeft het 30 MBPS aan, maar als je dan de game van 44 gb download dan download die met 4 MBPS of lager. Enige oplossingen? Want 24-30 uur om GTA V te downloaden is iets te veel van het goede.

7 reacties

1. User  avatar
    1783 XP

Je downloadsnelheid is je internetsnelheid gedeeld door 8. dus 4 klopt gewoon. Als je internetsnelheid 30 mbps is, dan kan je niet met 30 mbps downloaden

0
  2. User  avatar
    1 XP

[quote]Je downloadsnelheid is je internetsnelheid gedeeld door 8. dus 4 klopt gewoon. Als je internetsnelheid 30 mbps is, dan kan je niet met 30 mbps downloaden[/quote]

Heb je ook een verklaring voor het feit dat de downloadsnelheid naverloop van tijd steeds lager wordt?

0
  3. User  avatar
    35 XP

[quote]Ik ben bezig met GTA V downloaden van de PSN store. Als ik een test doe van mijn betwerk dan geeft het 30 MBPS aan, maar als je dan de game van 44 gb download dan download die met 4 MBPS of lager. Enige oplossingen? Want 24-30 uur om GTA V te downloaden is iets te veel van het goede.[/quote]

Oplossing : koop GTA5 op disc.

0
  4. User  avatar
    1783 XP

[quote]Heb je ook een verklaring voor het feit dat de downloadsnelheid naverloop van tijd steeds lager wordt?[/quote]

Dat is afhankelijk van PSN

0
  5. User  avatar
    338 XP

[quote]Je downloadsnelheid is je internetsnelheid gedeeld door 8. dus 4 klopt gewoon. Als je internetsnelheid 30 mbps is, dan kan je niet met 30 mbps downloaden[/quote]

Als je internetsnelheid 30 Mbps is dan kan je zeker met 30 Mbps downloaden.

Het gegeven zit hem alleen dat jouw internet 30 Mbps is, maar 30 Mbps is geen 30 MB/s. 30 Mbps is 30/8=3,75 MB/s

Het zijn 2 verschillende maten die teveel door elkaar gehaald worden. Internetproviders promoten het als Mbps, want dan lijkt het meer. Maar alle getallen van internetproviders moet je delen door 8 om jouw werkelijke snelheid te weten.

Als iemand een verbinding heeft van 100 Mbps, dan kan hij met 100/8=12,5 MB/s downloaden. Klinkt al heel wat minder pimp.

0
  6. User  avatar
    576 XP

Zet hem gewoon voor je gaat slapen in rustmodus, download hij gewoon door.

0
  7. User  avatar
    29 XP

[quote]Als je internetsnelheid 30 Mbps is dan kan je zeker met 30 Mbps downloaden.

Het gegeven zit hem alleen dat jouw internet 30 Mbps is, maar 30 Mbps is geen 30 MB/s. 30 Mbps is 30/8=3,75 MB/s

Het zijn 2 verschillende maten die teveel door elkaar gehaald worden. Internetproviders promoten het als Mbps, want dan lijkt het meer. Maar alle getallen van internetproviders moet je delen door 8 om jouw werkelijke snelheid te weten.

Als iemand een verbinding heeft van 100 Mbps, dan kan hij met 100/8=12,5 MB/s downloaden. Klinkt al heel wat minder pimp.[/quote]

Dit dus.

0