Hey mensen! Ik had het geluk dat ik de multiplayer van Rocket League mocht testen, dus dat heb ik natuurlijk ook maar even flink gedaan! Het is zoals jullie waarschijnlijk inmiddels al weten de opvolger van het onwijs leuke spel met de veel te lange naam: Super Sonic Acrobatic Rocket Powered Battle Cars. Die ik overigens ook helemaal kapot speelde op m’n PS3. Ik kan niet wachten op de volledige game! Check snel de video, en laat in de reacties weten wat jullie van de video en van de game zelf natuurlijk vinden!
Topic: Video: Rocket League – Multiplayer Preview
04 mei 2015om 22:56

Leuke preview
Leuk. Voor mij ook een instant buy.
[quote]Leuke preview[/quote]
Thanks 🙂
[quote]Leuk. Voor mij ook een instant buy.[/quote]
Thanks!