Hai peeps, daar ben ik weer, met een nieuwe review! Ik had deze al eerder willen maken, maar er was wat oponthoud, haha.
Ik heb er bij deze review voor gekozen om vooral op de speelervaring zelf te concentreren, en niet zo op het uitleg gedeelte. Naast dat ik de focus dus eens puur op de speelervaring wilde hebben, gaat het precies uitleggen hoe je bijvoorbeeld levelt en je vrienden oproept eigenlijk tegen het principe dat het spel belichaamt in: dat je alles zelf maar lekker uit moet vinden. Ik heb ook geprobeerd wat meer te communiceren via beeld, en minder met woorden. Afijn, ik ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden!
Wat vonden jullie van de game? Helemaal de shit toch, of niet! 😉

Leuke review! Ook leuke achtergrond informatie over het development proces. Ben zelf nog niet aan de game toe gekomen, maar ik ga hem zeker wel een keer in huis halen.
Geweldige game maar had wel iets meer uitgebreid mogen zijn en een aantal eindbazen hadden van mij er wel uit gemogen, heb de dungeons nog niet gespeeld.
Ben nu momenteel weer met Dark Souls 2 bezig wat ik toch een veel moeilijker game vind, als ik op deze game weer even ben uitgespeeld, ga ik weer veder met blood borne en the witcher.
Blood Borne 9/10
[quote]Leuke review! Ook leuke achtergrond informatie over het development proces. Ben zelf nog niet aan de game toe gekomen, maar ik ga hem zeker wel een keer in huis halen.[/quote]
Dankjewel! Heb er echt m’n best op gedaan, dus dat is leuk om te horen, haha 🙂
[quote]Geweldige game maar had wel iets meer uitgebreid mogen zijn en een aantal eindbazen hadden van mij er wel uit gemogen, heb de dungeons nog niet gespeeld.
Ben nu momenteel weer met Dark Souls 2 bezig wat ik toch een veel moeilijker game vind, als ik op deze game weer even ben uitgespeeld, ga ik weer veder met blood borne en the witcher.
Blood Borne 9/10[/quote]
Heh, hoezo eruit dan? 😛 Vond je er teveel bazen in zitten?
Leuke en duideljke reviews dat mag ik wel
[quote]Leuke en duideljke reviews dat mag ik wel[/quote]
Thank you, kind sir 🙂
[quote]Dankjewel! Heb er echt m’n best op gedaan, dus dat is leuk om te horen, haha 🙂
Heh, hoezo eruit dan? 😛 Vond je er teveel bazen in zitten?[/quote]
Nee er zaten er een paar in die inspiratie loos waren verzonnen… zoals the Witch of Hemwick.
leuke review, kort maar duidelijk.
ik heb de game liggen maar nog niet gespeeld.
ik denk dat deze game mijn volledige aandacht moet krijgen als ik er aan begin.
[quote]Nee er zaten er een paar in die inspiratie loos waren verzonnen… zoals the Witch of Hemwick.[/quote]
Ahae, op die manier. Jaa, maar ja, ieder baasgevecht is op z’n eigen manier spannend, haha. Je doet toch even nét iets extra je best 😛
[quote]leuke review, kort maar duidelijk.
ik heb de game liggen maar nog niet gespeeld.
ik denk dat deze game mijn volledige aandacht moet krijgen als ik er aan begin.[/quote]
Dank je! 7 minuten vind je aan de korte kant?
Dit is wel een game die je volledige aandacht verdiend idd 😉