Topic: GTA 5: Heists nog een x spelen?

09 mei 2015om 16:53

Ik speel gta op de ps3 en ik ben nog maar bij de 2e heist, maar als je alle heists hebt gedaan kun je ze dan gewoon nog een x spelen?
Alvast bedankt

3 reacties

  1. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Ik speel gta op de ps3 en ik ben nog maar bij de 2e heist, maar als je alle heists hebt gedaan kun je ze dan gewoon nog een x spelen?
    Alvast bedankt[/quote]

    jep je kan ze gewoon nog een keer spelen.
    ik heb ze vrij vaak gedaan dus ik spreek uit ervaring. geen zorgen dus!!!!!! je kan lekker geld blijven verdienen.

    na de eerste keer krijg je niet weer die 100.000 first time bonus. das jammer maja gewoon blijven spelen en je verdient vanzelf genoeg.

    0
  2. User  avatar
    496 XP

    En weet niet of je zelf die miljoen bonus al gehad hebt. Maar als je alle heists op de juiste volgorde doet dus vanaf begin en dan verder tot laatste heist heb je een vette bonus.

    0
  3. User  avatar
    72 XP

    Okee, bedankt weet ik dat.

    0