hallo,
ik speel met Warlock meer als 40x normaal en nog steeds geen black hammer unlocked.
Titan heb ik op 27x op normaal gekregen.
Hunter op 30x op normaal gekregen.
warlock unlocked is
abby’s fusion rifle.
yuri yuri
hunger of crota
swordbreaker
geen black hammer.
wat is jullie tip jongens, ik heb wel black hammer naar warlock geplaats dat ik nog derde poppertje nog moet hebben.
hunger of crota krijg ik ook niet meer zoals titan en hunter zoveelste keer hebt gespeeld hebt.

Welkom bij Random Loot. 🙂 Ik had gelijk de blackhammer en pas na 20 runs ofzo de fusion rifle, in Vault of Glass had ik pas na 24 hard mode runs de fatebringer. en na 20 runs pas de Praetorian Foil.
Intussen zit ik dik aan de 50 en zijn ze nooit meer gedropt.
p.s.: Yuri Yuri is niets in Destiny?
@DarkElement
ik heb deze week 2x hunger of crota gekregen.
Ik heb gisteren mijn eerste raid gedaan en de loot viel me tegen. Vanavond weer even proberen. Wat houd de black hammer in? Ben sinds kort weer fanatiek bezig met destiny.
[quote]Ik heb gisteren mijn eerste raid gedaan en de loot viel me tegen. Vanavond weer even proberen. Wat houd de black hammer in? Ben sinds kort weer fanatiek bezig met destiny.[/quote]
Blackhammer is sniperrifle waarbij je een perk hebt waarmee je naar 3 precieseshoten (achter mekaar, magazijn is ook maar 3) je ammoautomatisch weer gevuld word en eigelijk gewoon door kunt blijven schieten
Heb hem zelf al meerdere keren gehad, maar zoals Dark hierboven al zijn welkom bij het lootsysteem
En vanaf 19:00 vanavond is de HoW eindelijk beschikbaar, zin aan