Mensen weer een petitie voor PT of Silent Hills teken hem als je graag de game nog ziet verschijnen wie weet maak je een verschil.
https://www.change.org/p/kojima-productions-continue-working-on-silent-hills
Mensen weer een petitie voor PT of Silent Hills teken hem als je graag de game nog ziet verschijnen wie weet maak je een verschil.
https://www.change.org/p/kojima-productions-continue-working-on-silent-hills
Gaat ‘m niet worden. Konami is dood
[quote]Gaat ‘m niet worden. Konami is dood[/quote]
Waarom reageer je zo dom als ik vragen mag? Zeg dan gewoon niks ik zet een link neer voor de belangstellende.
[quote]Mensen weer een petitie voor PT of Silent Hills teken hem als je graag de game nog ziet verschijnen wie weet maak je een verschil.
[url]https://www.change.org/p/kojima-productions-continue-working-on-silent-hills[/url][/quote]
iik heb getekend. silent hill 3 was een van de beste survival horror games ooit.