Topic: Silent Hills Petitie

11 mei 2015om 18:53

Mensen weer een petitie voor PT of Silent Hills teken hem als je graag de game nog ziet verschijnen wie weet maak je een verschil.

https://www.change.org/p/kojima-productions-continue-working-on-silent-hills

3 reacties

  1. User  avatar
    1783 XP

    Gaat ‘m niet worden. Konami is dood

    0
  2. User  avatar
    9074 XP

    [quote]Gaat ‘m niet worden. Konami is dood[/quote]

    Waarom reageer je zo dom als ik vragen mag? Zeg dan gewoon niks ik zet een link neer voor de belangstellende.

    0
  3. User  avatar
    4247 XP

    [quote]Mensen weer een petitie voor PT of Silent Hills teken hem als je graag de game nog ziet verschijnen wie weet maak je een verschil.

    [url]https://www.change.org/p/kojima-productions-continue-working-on-silent-hills[/url][/quote]

    iik heb getekend. silent hill 3 was een van de beste survival horror games ooit.

    0