Aangezien de fysieke versie van The Old Blood bijna uitkomt wil ik het voorgaande deel ook graag weer even spelen. Iemand die hem nog heeft liggen?
Topic: [GEZ] Wolfenstein: The New Order
12 mei 2015om 17:12

Als je even op internet zoek heb je zo een nieuwe voor 15 20 euro.
Dixons heeft ze voor 20 euro. Komt de mijne ook vandaan
Is The Old Blood €20,- voor een volledige game op disc?? Of is het een upgrade versie waarbij je the new order ook moet hebben?
Zoals ik begrepen heb is het een stand alone game, Roeloffzen.
En Seriousgnome en Sunny-Sem, bedankt voor de tips. Budgetgamer gaf inderdaad aan dat de game voor 20 euro bij Dixons ligt, maar de game lijkt bij bijna elke vestiging uitverkocht te zijn. Misschien haal ik hem wel 2dehands op bij de Game Mania heir.
[quote]Zoals ik begrepen heb is het een stand alone game, Roeloffzen.
En Seriousgnome en Sunny-Sem, bedankt voor de tips. Budgetgamer gaf inderdaad aan dat de game voor 20 euro bij Dixons ligt, maar de game lijkt bij bijna elke vestiging uitverkocht te zijn. Misschien haal ik hem wel 2dehands op bij de Game Mania heir.[/quote]
Niet doen die tweede hands games zijn echt afzetterij ik had laatst een nieuwe game en een tweede hands in mijn handen 5 euro verschil. 😛
[quote]Niet doen die tweede hands games zijn echt afzetterij ik had laatst een nieuwe game en een tweede hands in mijn handen 5 euro verschil. :P[/quote]
Ja dat zag ik na het kijken op de website ook al. 25 tweede hands, 30 nieuw. 28 nieuw bij Nedgame die er letterlijk een paar panden van af zit.
Dit thread mag wel gesloten worden btw. Ik speel eerst Dragon Age en The Witcher 3 uit voordat ik deze 2 games haal. Speel ik ze mooi in de zomer uit.