Zin om met een gezellige community te racen wanneer het jou uitkomt?
Geen zin om door wildvreemde van het asfalt te worden gebeukt?
Vanuit het XBW forum zijn we op het moment actief met een groep van 8 man,
maar zijn altijd op zoek naar sportief gezellige mensen. Op dit moment rijden
we meerdere avonden in de week vanaf een uur of 21.00
Interesse?
Laat je PSN account hier achter, zodat we met een vaste groep
met respect voor elkaar over de baan kunnen vliegen.
Dit topic is bedoeld om alle Project Cars spelers op de PS4 in kaart te brengen
die behoefte hebben aan gezellige doch serieuze races. Dit houdt in principe in
dat we ons aan vooraf opgestelde regels houden, zoals niet opzettelijk op elkaar
in rijden / in de weg rijden.
Als we een lobby openen laten we dit weten via onderstaand topic zodat iedereen kan joinen.
Misschien dat we in de toekomst officiële races kunnen organiseren.
De communicatie geschiedt op dit moment via:
[url]http://forum.xboxworld.nl/threads/project-cars-community-ps4.176225/[/url]
Members:
WorkingTitle PSN: Kepolicious
Alexknl PSN: Alexanderknl
Smirnoff PSN: Pauliebaas
Allstyles PSN: Allstyles
Straatrat: PSN: RBFCG
Assaultpr0 PSN: The_Assaultpr0_NL
Taker1987 PSN: Taker-Mart
Makkabeer PSN: Kerkho7en
Tjorisch PSN: Tjorisch
Doelie PSN: Doeliee
DJ_Lutiano PSN: DJ_Lutiano1
PSN: WiDiJi-NL
PSN: Stanniek
PSN: Chrisinator
PSN: Skillzone_NL
PSN: Krtgbrs
PSN: The_keF
PSN: FerryF1
PSN: EngelBorghs75

PSN-iD: Chrisinator
[quote]PSN-iD: Chrisinator[/quote]
added 🙂
Psn ID Skillzone_NL
[quote]Psn ID Skillzone_NL[/quote]
Added as well
[quote]Zin om met een gezellige community te racen wanneer het jou uitkomt?
Geen zin om door wildvreemde van het asfalt te worden gebeukt?
Vanuit het XBW forum zijn we op het moment actief met een groep van 8 man,
maar zijn altijd op zoek naar sportief gezellige mensen. Op dit moment rijden
we meerdere avonden in de week vanaf een uur of 21.00
Interesse?
Laat je PSN account hier achter, zodat we met een vaste groep
met respect voor elkaar over de baan kunnen vliegen.
Dit topic is bedoeld om alle Project Cars spelers op de PS4 in kaart te brengen
die behoefte hebben aan gezellige doch serieuze races. Dit houdt in principe in
dat we ons aan vooraf opgestelde regels houden, zoals niet opzettelijk op elkaar
in rijden / in de weg rijden.
Als we een lobby openen laten we dit weten via onderstaand topic zodat iedereen kan joinen.
Misschien dat we in de toekomst officiële races kunnen organiseren.
De communicatie geschiedt op dit moment via:
[url]http://forum.xboxworld.nl/threads/project-cars-community-ps4.176225/[/url]
Members:
WorkingTitle PSN: Kepolicious
Alexknl PSN: Alexanderknl
Smirnoff PSN: Pauliebaas
Allstyles PSN: Allstyles
Straatrat: PSN: RBFCG
Assaultpr0 PSN: The_Assaultpr0_NL
Taker1987 PSN: Taker-Mart
Makkabeer PSN: Kerkho7en
Tjorisch PSN: Tjorisch
Doelie PSN: Doeliee
DJ_Lutiano PSN: DJ_Lutiano1
PSN: WiDiJi-NL
PSN: Stanniek
PSN: Chrisinator
PSN: Skillzone_NL[/quote]
Psn: krtgbrs
Hoi graag had ik ook meegedaan,zelf ben ik van Belgie
Psn krtgbrs
Grtjs Kurt
PSN: The_keF
[quote]Psn: krtgbrs
Hoi graag had ik ook meegedaan,zelf ben ik van Belgie
Psn krtgbrs
Grtjs Kurt[/quote]
wilkommen
[quote]PSN: The_keF[/quote]
bienvenue 🙂
PSN: FerryF1
op zoek naar goede racers die eerlijk en clean rijden 😉
[quote]PSN: FerryF1
op zoek naar goede racers die eerlijk en clean rijden ;-)[/quote]
Eerlijk sowieso. 100% clean zou mooi zijn, maar om er alles uit te halen ga je wel eens in de fout.
[quote]Eerlijk sowieso. 100% clean zou mooi zijn, maar om er alles uit te halen ga je wel eens in de fout.[/quote]
Ja dat snap ik, maar er is natuurlijk een groot verschil tussen elkaar raken door een foutje tijdens een mooi gevecht, of iemand zonder te remmen er af te knallen 😉
[quote]Ja dat snap ik, maar er is natuurlijk een groot verschil tussen elkaar raken door een foutje tijdens een mooi gevecht, of iemand zonder te remmen er af te knallen ;)[/quote]
Klopt daarom blijft 100% clean een mooi streven ☺
vanavond wel leuk gereden met een groepje al was helaas niet iedereen even respectvol.
De rotte appels filteren we er desnoods uit, maar laat gezelligheid voorop staan.
Wat voor races doen jullie gemiddeld? Hoeveel rondes, welke auto’s, welke assists? ect ect
[quote]Wat voor races doen jullie gemiddeld? Hoeveel rondes, welke auto’s, welke assists? ect ect[/quote]
maar net waar we zin in hebben.
[quote]maar net waar we zin in hebben.[/quote]
Dat heb ik niet zoveel zin om mee te doen als jullie maar wat doen.
[quote]Dat heb ik niet zoveel zin om mee te doen als jullie maar wat doen.[/quote]
Namens alle deelnemers wil ik je even mededelen dat we erg geschrokken zijn van je reactie. Verschrikkelijk nieuws man.
We zitten er allemaal even doorheen en zullen dit tragische nieuws even moeten verwerken. Een minuutje stilte voor de race vanavond. Want wat balen wij er ontzettend van dat the one and only justR zich niet tot ons wil voegen. Het gaat je goed gozer.
Als andere mensen ook geen zin hebben, reageer dan vooral niet. We zijn ook zoek naar mensen die wel zin hebben 🙂
Mocht je toch reageren dat je geen zin hebt, vul die nutteloze informatie dan in ieder geval even aan met je lievelingskleur, idool, lievelingseten en wat je later wil worden. Verhalen over hoe vaak je sport, je mening over indies en de Driveclub ps+ editie zijn ook afdoende.
[quote]Namens alle deelnemers wil ik je even mededelen dat we erg geschrokken zijn van je reactie. Verschrikkelijk nieuws man.
We zitten er allemaal even doorheen en zullen dit tragische nieuws even moeten verwerken. Een minuutje stilte voor de race vanavond. Want wat balen wij er ontzettend van dat the one and only justR zich niet tot ons wil voegen. Het gaat je goed gozer.
Als andere mensen ook geen zin hebben, reageer dan vooral niet. We zijn ook zoek naar mensen die wel zin hebben 🙂
Mocht je toch reageren dat je geen zin hebt, vul die nutteloze informatie dan in ieder geval even aan met je lievelingskleur, idool, lievelingseten en wat je later wil worden. Verhalen over hoe vaak je sport, je mening over indies en de Driveclub ps+ editie zijn ook afdoende.[/quote]
Hahahahahaha…
[quote]Namens alle deelnemers wil ik je even mededelen dat we erg geschrokken zijn van je reactie. Verschrikkelijk nieuws man.
We zitten er allemaal even doorheen en zullen dit tragische nieuws even moeten verwerken. Een minuutje stilte voor de race vanavond. Want wat balen wij er ontzettend van dat the one and only justR zich niet tot ons wil voegen. Het gaat je goed gozer.
Als andere mensen ook geen zin hebben, reageer dan vooral niet. We zijn ook zoek naar mensen die wel zin hebben 🙂
Mocht je toch reageren dat je geen zin hebt, vul die nutteloze informatie dan in ieder geval even aan met je lievelingskleur, idool, lievelingseten en wat je later wil worden. Verhalen over hoe vaak je sport, je mening over indies en de Driveclub ps+ editie zijn ook afdoende.[/quote]
Ik vind het allemaal heel schattig hoor dat bijdehante gedoe van je, maar ik stelde gewoon een doodnormale vraag. Als jullie maar wat doen, dan wil dat dus zeggen dat er altijd mensen zijn die bepaalde assists moeten / niet kunnen gebruiken, in auto’s rijden waar ze wel of geen zin in hebben of domweg geen tijd hebben om 15 minuten kwalificatie te doen, omdat ”jullie” daar zin in hebben. Als je daadwerkelijk echt met een groep wil gaan rijden, dan moet je gewoon een basis hebben. Minimaal een vaste vorm van wel / geen kwalificatie en het aantal rondes en afspreken welke assists je wel of niet wil gebruiken. Anders is iedereen het binnen een aantal keer zat als jullie maar gewoon wat doen.
Verder raad ik je aan om je bijdehante gedrag te beperken tot je community forum. Je bent hier opzoek naar mensen om samen mee te racen. Dan neem ik aan dat je het leuk vind om met een grote groep te rijden. Je gedrag en dat je zomaar maar wat doet, zal er uiteindelijk in resulteren dat je nooit voor een langere tijd met een grote groep ”bekende” zal racen.
Dus probeer het nog eens een keer. Welke assists staat aan of uit? Wel geen kwalificatie, zo ja hoelang? Hoeveel rondes?
Neem het niet te serieus op. Wij racen als community om het online gebeuk te omzeilen en om daarnaast een gezellige doch serieuze race te rijden. Dat jij, voordat je kennis hebt gemaakt met de groep, al aan gaat geven wat wij klaarblijkelijk in jouw dictatoriale ogen allemaal “moeten”, geeft een gevoel val voldoening dat we al in een vroeg stadium afscheid van je hebben genomen. Vind het sowieso vreemd dat je als buitenstaander gaat beslissen wat wij wel of niet “moeten”. De definitie “community” bestaat niet voor niets uit de woorden “gelijk gestemde”.
Ik vind het wel mooi dat je zegt: “Als jullie maar wat doen, dan wil dat dus zeggen dat er altijd mensen zijn die bepaalde assists moeten / niet kunnen gebruiken, in auto’s rijden waar ze wel of geen zin in hebben of domweg geen tijd hebben om 15 minuten kwalificatie te doen, omdat ”jullie” daar zin in hebben.”
Wacht even hoor, omdat “jullie” dat willen? Je refereert met “jullie” naar de community en als die ergens zin in hebben doen we dat toch 🙂 Je weerlegt met de laatste 5 woorden precies je eigen argumenten. Gamen doen wij voor de plezier 🙂
Als laatste bedankt voor je tip. Als ik jou een tip mag geven: vermijd het woord “schattig” als je over een andere man zijn gedrag praat en tevens een serieuze boodschap wil overbrengen. Tenzij je me wilde laten blozen, dan was het een meester zet.
Is een tip he, niks “moet” 🙂
[quote]
Dus probeer het nog eens een keer. Welke assists staat aan of uit? Wel geen kwalificatie, zo ja hoelang? Hoeveel rondes?[/quote]
We doen maar wat, schattig he?
Om me maar niet te mengen in jullie discussie, ben ook ik toch wel nieuwsgierig geworden hoe de races dan tot stand komen.
Zijn er bepaalde factoren die bij voorbaat geëlimineerd worden? Zoals brake en steeringassist of bepaalde circuits die niet gekozen worden? Zal er nooit in karts gereden worden? OF zoals het momenteel lijkt, wordt alles “on the fly” gekozen?
Het zijn toch wel degelijk vragen die uit kunnen maken voor meerdere mensen welke doorslaggevend kunnen zijn of zij joinen of niet. Dat gezegd hebbende is dat niets tegen de mensen die al racen en dit initiatief genomen hebben hoor, maar uit eigen mening kan ik zeggen dat ik niet voor elk racetype in ben bijvoorbeeld…in hoeverre maakt dat nog uit?
[quote]Om me maar niet te mengen in jullie discussie, ben ook ik toch wel nieuwsgierig geworden hoe de races dan tot stand komen.
Zijn er bepaalde factoren die bij voorbaat geëlimineerd worden? Zoals brake en steeringassist of bepaalde circuits die niet gekozen worden? Zal er nooit in karts gereden worden? OF zoals het momenteel lijkt, wordt alles “on the fly” gekozen?
Het zijn toch wel degelijk vragen die uit kunnen maken voor meerdere mensen welke doorslaggevend kunnen zijn of zij joinen of niet. Dat gezegd hebbende is dat niets tegen de mensen die al racen en dit initiatief genomen hebben hoor, maar uit eigen mening kan ik zeggen dat ik niet voor elk racetype in ben bijvoorbeeld…in hoeverre maakt dat nog uit?[/quote]
Ik heb nog maar een paar races meegedaan, maar volgens mij rijden ze voornamelijk met GT3’tjes. Met een trainingsessie van 5 min. en een kwalificatiesessie van 10 min. Alleen ABS stond aan als assist. Ik weet niet of dit de standaard is.
Het is overigens een aanrader mee te doen en mocht je dan input hebben betreffende de settings en autokeuze kun je dat altijd nog aandragen toch? Van mij mag de training bijvoorbeeld wel worden geschrapt voor een langere kwalificatie zodat iedereen het circuit een beetje leert kennen. Maar ik vind het wel relaxt, het zijn in ieder geval de enige races online waarbij ik niet van de baan gerost ben door overenthousiaste idioten.
Neem aan dat er geen verplichtingen aan zitten?
Minimaal aantal keer mee doen ofzo?
Lijkt me wel leuk om een paar keer mee te racen. Irriteer me ook regelmatig aan die beukers online.
Mijn PSN is KdO_