Hallo,
ik ga morgen(14-05-15) proberen om de Criminal Mastermind Challenge(The bonus for completing all heist setups and finales, in order, with the same team and without losing any lives is $10,000,000) te doen met een vriend. We willen rond 11u ‘s-ochtends beginnen aangezien de heists ongeveer 8-9 uur totaal duren en we dan redelijk op tijd klaar zijn.
Aangezien je met de heist 4 mensen nodig hebt zoeken we dus nog 2 personen om te helpen.
Eisen:
– Alle heists al minimaal 1x gehaald
– Je bent geen rushende idioot en weet hoe je niet dood gaat (cover,snacks,armors)
– mic. is een pré (en het liefst de baard al in de keel)
heb je intresse? reageer hier en zeg wat je rank is en dan zal ik je een pm sturen.
EDIT:
PS4 is de console.

Hey, ik ben lvl 46 en ik heb alle heists al een keer gedaan.
Ik ben geen rushende idioot maar… Ik ben een best wel slechte piloot.
PSN: soviet_phinal
BTW: ik neem aan dat er ook pauzes zullen zijn?
[quote]Hey, ik ben lvl 46 en ik heb alle heists al een keer gedaan.
Ik ben geen rushende idioot maar… Ik ben een best wel slechte piloot.
PSN: soviet_phinal
BTW: ik neem aan dat er ook pauzes zullen zijn?[/quote]
Ja tuurlijk kan je af en toe pauze nemen. Spreken we tegen die tijd wel af. Wij zijn allebei redelijk tot goede piloten dus dan kan jij de andere rollen op je nemen.
[quote]Ja tuurlijk kan je af en toe pauze nemen. Spreken we tegen die tijd wel af. Wij zijn allebei redelijk tot goede piloten dus dan kan jij de andere rollen op je nemen.[/quote]
oke, dan doe ik mee!
Ik kom morgen wel rond half 11 online.
[quote]oke, dan doe ik mee!
Ik kom morgen wel rond half 11 online.[/quote]
Ok mooi, nu nog een vierde zien te vinden en dan moet het goed komen.
Haha vet, succes 🙂
Shit! Ik kan helaas niet, maar als er een volgende keer komt wil ik best meedoen. Ben boven lvl 120 en kan goed rijden en vliegen. Succes! Ben benieuwd of het gaat lukken. Laat ff weten aub
[quote]Shit! Ik kan helaas niet, maar als er een volgende keer komt wil ik best meedoen. Ben boven lvl 120 en kan goed rijden en vliegen. Succes! Ben benieuwd of het gaat lukken. Laat ff weten aub[/quote]
Hallo, kan je vandaag de hele dag niet of vanaf een bepaalde tijd? We zoeken namelijk nog een vierde, Phinal moet de eerste missie met deze persoon doen aangezien ik hem al met iemand anders gedaan heb.
Als iemand nog mee wil doen neem contact op met Phinal via Psn en doe de eerste heist met hem. Ik en mijn maat zitten al klaar om vervolgens verder te gaan
Hallo,
Ik ben een lvl 89 en heb alle heists al 2x (achter) elkaar gespeeld op Hard. 2x heb ik ook de hele rits gehaald, alleen 1 teamgenoot verknalde de laatste en een na laatste heist. Ik ben dus bekend met alle heists en hoe het werkt.
Ik neem de tijd om missies te halen, maar ik doe geen missies van een uur lang.
Ik heb een Mic en teamspeak/skype of iets dergelijke.
Ik hoop van jullie te horen en ik hoop dat we die 10 miljoen kunnen krijgen.
[quote]Hallo,
Ik ben een lvl 89 en heb alle heists al 2x (achter) elkaar gespeeld op Hard. 2x heb ik ook de hele rits gehaald, alleen 1 teamgenoot verknalde de laatste en een na laatste heist. Ik ben dus bekend met alle heists en hoe het werkt.
Ik neem de tijd om missies te halen, maar ik doe geen missies van een uur lang.
Ik heb een Mic en teamspeak/skype of iets dergelijke.
Ik hoop van jullie te horen en ik hoop dat we die 10 miljoen kunnen krijgen.[/quote]
voeg mij toe: jeweet11, en ook soviet_phinal. we zijn online en in principe ready 2 go.
Voeg mij toe: Harrybosmeneer
Het is niet gelukt we willen morgen middag nog een poging wagen voeg Sjoerdthuis toe op PS4 als je intresse hebt.
is het al gelukt ? als het lukt ben je echt hardcore.
Nee nog niet we zijn al wel een eind op weg.
[quote]Nee nog niet we zijn al wel een eind op weg.[/quote]
hou ons up to date lol