jullie hebben allemaal wel al wat gezien van de nieuwe [b]Assassin’s Creed[/b] ik vind dat de game er best ziek uit zien. Zelf heb ik de vorige Assassin’s Creed Unity niet gekocht/gespeeld. De nieuwe Assassin’s Creed ga ik zeker kopen en veel spelen en uploaden op mijn YouTube kanaal. Ik zou graag jullie mening van de game wil weten die jullie nu op dit moment hebben. We hebben nu voor ong 40 min aan beelde van de nieuwe [b]Assassin’s Creed[/b] [b][u]LAAT JE MENING ACHTER![/u][/b]
Topic: Assassin’s Creed Syndicate
13 mei 2015om 19:41

Nooit was ik zo gehyped voor een game als de eerste Assassin’s Creed. Helaas is Ubisoft sinds AC: Revelations de franchise stelselmatig aan het vernachelen. De hele serie wordt onderuit gehaald door haar eigen maker, met Unity vorig jaar als dieptepunt.
Elk jaar opnieuw probeer ik weer het mooie, nostalgische gevoel te krijgen wat ik kreeg bij de eerste AC. Het pijnlijke moment is aangebroken dat ik mezelf niet meer voor de gek moet houden met de gedachte dat er dit jaar wel echt weer een ouderwets goeie AC uitkomt.
De serie is zichzelf niet meer, het is een ordinaire melkkoe van Ubisoft geworden.
Ik heb besloten om te kijken naar de AC games zoals ze werkelijk zijn, niet zoals ik wil dat ze zijn.
Tot mijn grote teleurstelling moet ik concluderen dat de nieuwe AC beelden de liefde voor de serie niet hebben aangewakkerd.
Zelf alleen het eerste deel gespeeld maar vond AC altijd wat langdradig, beetje teveel van hetzelfde. Verder hoor ik alleen maar slechte verhalen maar als ik de nieuwe beelden zie denk ik dat ik het op de ps4 maar weer eens een kant moet geven.
Geen pre-order though! 🙂
Ik wacht het nog even af, ik denk persoonlijk dat de game wel ten goede zal komen door het feit dat het alleen singleplayer is. Rogue was opgebouwd met hetzelfde principe en is uiteindelijk toch een volwaardige game geworden. Unity vond ik niet slecht maar qua verhaal hadden ze het toch beter mogen doen.
Wacht nog steeds op AC in egypte, japan of het oude griekenland