Topic: [GEZ]PSP games

13 mei 2015om 22:36

Ik heb net een PSP aangeschaft en ik zoek hiervoor games. Mijn voorkeur gaat naar Japanse games (JRPG). Maar heb je wat anders leuks ben ik ook evt. in geïnteresseerd. Richtprijs hangt af van het aanbod. Klein budget heb ik, dus ik ga geen hoofdprijzen betalen 😉

Je mag met een lijst hieronder posten of via een prive bericht. Ik prefereer liever prive bericht ivm overzichtelijkheid.

5 reacties

1. User  avatar
    212 XP

een psp ja?
    had je dan niet beter de vita kunnen halen.
    kunnen vita spellen op zowel als psp spellen 😉

0
  2. User  avatar
    9074 XP

[quote]Ik heb net een PSP aangeschaft en ik zoek hiervoor games. Mijn voorkeur gaat naar Japanse games (JRPG). Maar heb je wat anders leuks ben ik ook evt. in geïnteresseerd. Richtprijs hangt af van het aanbod. Klein budget heb ik, dus ik ga geen hoofdprijzen betalen 😉

Je mag met een lijst hieronder posten of via een prive bericht. Ik prefereer liever prive bericht ivm overzichtelijkheid.[/quote]

Ik zal even op zolder kijken ik heb er aardig wat dacht ik.

Syphon Filter logans shadow, Metal Gear Portable ops, GOW ghost of Sparta, Lumines 2

Minder dan ik dacht toch nog even kijken.

0
  3. User  avatar
    1 XP

[quote]een psp ja?
    had je dan niet beter de vita kunnen halen.
    kunnen vita spellen op zowel als psp spellen ;)[/quote]

Ja , vele games zijn helaas niet te verkrijgen via de store. Ik wil daarnaast ook liever fysiek 🙂

[quote]Ik zal even op zolder kijken ik heb er aardig wat dacht ik.

Syphon Filter logans shadow, Metal Gear Portable ops, GOW ghost of Sparta, Lumines 2

Minder dan ik dacht toch nog even kijken.[/quote]

Ik heb op zich interesse, ik zal je pm sturen.

0
  4. User  avatar
    1508 XP

Ik heb ook nog wel wat liggen: Armored Core, een voetbal-spel, en een drietal UMD film. Ik zal zo even checken wat ik heb.

0
  5. User  avatar
    3 XP

Ik heb LocoRoco, Assassin’s Creed Bloodlines en Crash Tag Team Racing.

0